• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. SYTSNGR
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 225
    • En İyi 146
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    SYTSNGR

    @SYTSNGR

    365
    İtibar
    289
    Profil Görüntülemeleri
    225
    İleti
    0
    Takipçiler
    3
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İSTANBUL Yaş: 38

    SYTSNGR Takip etme Takip Et

    SYTSNGR tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkese iyi pazarlar , forum kızışmış yine 😀 " Anı yaşayın arkadaşlar " Amerigaya gidersek 1 yıllık plan hazır param hazır diye düşünmeyin . Boşverin bunları düşünecek çok zamanınız olacak 😀 Buradan haberi bile olmayan bir abi ile muhabbet etme imkanım oldu , kendisinin söylediğini yazıyorum .

      15 yıldır başvuruyorum , Nerde yasayacagım nerede kalacagım , ne tarz ev tutacagım , nasıl işler yapacagım , ne araba alacagım , cocuklar nerelerde okur , nasıl yaparız , nerden ucak bileti airbnb tutarız vs gibi bir sürü plan yaptım . 15 senedir biriktirdim , Tr de bu yüzden bir sürü fırsat kaçırdım , hiç bir sey sahibi olamadım , her fırsat elimden kaçtı , Gc de bana cıkmadı . Hoş çıksaydıda bir önceki sene için yaptıgım plan bu sene tutarmıydı bilmiyorum . Az da olsa sonucta ordada dengeler degişiyor . Örnek veriyorum benım zamanımda uber aşırı aşırı iyiydi . Şimdi Ayda 3k-5k arası ortalama kazandırıyor ( eyaletten eyalete degişir dedi ) artık plan yapmıyorum . Çıkarsa bakıcaz dedi .

      Anı yaşayın , Bu heycan bir daha gelmeyecek . Zaten mülakat alana kadar Ankaradan bunlar için bir sürü zaman olacak ...

      Yukarıda yazılmıştır elbette ki ama kendi düşüncemide söyleyeyim .

      Arkadaşlar biz bir ortadoğu halkıyız , %1000 enflasyon ile mücadele ediyoruz . Çalışkansanız , ailem için herseyi yaparım derseniz , iş seçmezseniz , benim akademik kariyerim var ben walmartta mı çalışıcak adamım demezseniz , dünyanın hiç bir yerinde aç kalmaz iş bulursunuz .

      Kusura bakmayın ama bu böyle ... Orada sıfır insan olacagız yeniden başlayacagız , burdan 100k dolar götürelim 4 dolara ekmek alırken ilk 1 sene TL - Dolar kıyası yapcagız .

      Ben anı yaşıyorum . Keyfin yerinde çıkmazsada seneye , olmadımı seneye , olmazsa seneye 40 a kadar devam sonrasına Allah kerim .

      Anı bozmayın lütfen .

      Saygılarımla

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Hafta sonu çalışmayanlara selam olsun , biz mesaimizin başındayız istanbul havalimanında yurt dısından gelen misafirleri karsılamak için görevliyim bugun , giden kontuarlarına bakıp iç çekiyorum , hepimiz için dua ediyorum şuanda 🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun , Umut imkansızlıklar içinde , varoluştur .

      Umudunuzu yitirmeyin ...

      IMG_7254.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Yav 2 gündür çıkmadıgını hiç kafaya takmıyordum , fakat gelipte iş yerinde basiretsiz müdürümle mobbing seansına katıldıgım için tekrardan bunalıma girdim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkese Güzel Bir günden Günaydın ,Hatta Tünaydın 🙂

      60günlük foruma girmeme totemim bugün sonlandıgı için yeniden aranızdayım Sevgili Amerikan vatandası olma yolunda tüm zorluklara hazırlıklı olan arkadaslarım ve yoldaslarım 🙂

      Herkesin 18 Gün sonra hayalinin gerceklesmesi ümidiyle.

      atlanta_0.jpg

      Seneye İnşallah Atlantadan yazıyor Olurum 🙂 Süpaneke Dinimiz Amin 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97 çelik yelek giysek totomuzdan furur akrabanın gözü 😃

      Kazandığımı duyan akrabalarım anlık hali temsili :

      sjy6bwhi6yckpwbp7ezk_400x400.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Bana ve eşime çıkmyan GC çekilişini , çıkanları izlediğimdeki sıfatül eşgalim ekte ki gibidir .

      IMG_9078.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Birgariphayat Sonuna kadar haklısın , ve altına imzamı atarım . Planlarını kimse ile paylaşma çünki yapmaman / yapamaman için seni aşağıya çekerler . Sözünü kendime motto edindim . Bu sene İlk defa green card'a başvurduk ailecek oglumuzun şansına ve bu forumu bulana kadar eşim ve ben hariç kimsenin bu konudan haberi yoktu ve hala daha buradakiler hariç kimse bilmiyor 🙂 biraz batıl inançlarım vardır.

      İngilizce ögrenmek istersin bu yaştan sonra olmaz derler .
      yeni bir iş kovalıycam dersin otur oturdugun yerde düzenini bozma derler .
      başka bir ülkeye gidecegim dersin , kendini ve aileni oralarda rezil edeceksin saçmalama derler.
      ama bunları size söyleyenlerin hepsi gizli gizli sizin yapmak istediklerinizi , taklit etmeye çalışırlar .

      o yüzden ben artık susup öyle yapıyorum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Korkuyorum , Bu Greencard sürecinden türkiyeyi cıkartmalarından . Tüm kaynakları arastırıyorum , yazan bılgıler korkunç , Geçen sene meksika sınırından Abd ye giriş yapan Türk sayısı 31K yı aşmış , Bu mülakatların azalması , avrupada hızlı ilerlerken türkiyede neredeyse durması , 6 aylık surec gecmesıne ragmen 4500 - 5000 dosya nurasında ki kişilerin daha mülakat maillerinin gelmemiş olması , gerçekten farklı yolları değerlendirmek lazım 😞

      Allah herkesin gönlüne göre versin , arkadaşlar . işte bu yüzden 60 gün totemi yapıp girmedim form sayfasına ... beklentilerimi düşürmek , olumsuzluk durumunda cok daha fazla üzülmemek için 😞

      Dileyen herkese çıkar umarım 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97 baba olarak , benimde tek sevindiğim çocugumun gelişimi için yemesi gereken tüm gıdalara ulasımının kolay olması , egitim hayatı boyunca devlet okullarına zorunlu para odetılmesı dıretılmeden mın meblaglar ıle , unıversıteye kadar cesıtlı kulturden ınsanlarla okuması , 18 yasına geldıgınde zengın cocuklarının oyuncaklarından babası yada annesı alamadıgı ıcın mahrum kalmadan kendı harclıklarını bıle bırıktırerek ulasması , ilk sevgılısı ıle dunyada ıstedıklerı ulkeye sıkıntı cekmeden seyahat edebılmesı , benden maddı bır beklentısı olmadan sevgılısıyle bulustugunda ki heycanını bana anlatması ...

      Ben orada ıstersem tuvalet temızlemıs olayım ama orda yetısen evladımın nasıl canım ulkemızde heba oldugunu gormemıs olayım ...

      Tüm cocuklarımızın güzel bir gelecegının olmasını temennı edıyorum . inşallah ülkemiz tez zamanda düzelirde bu yukarıda ki yazdıklarım bızım ulkemız ıcınde gecerlı olur .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR

    SYTSNGR tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Herkese merhaba uzun bir aradan sonra tekrardan aranızdayım 🙂 Kutlu davamızda başvuru sürecimiz hayırlı olsun 🙂 Ben henüz bu sene başvuru yapmadım . Şimdilik bekliyorum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97 Bizdede durumlar aynı , ekim - kasım dönemi beklemesi 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Selam arkadaslar nasılsınız ? herkesin bayramı mübarek olsun , nasıl gidiyor ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Birgariphayat Özür dilenecek birsey yok ortada neden özür diledini anlamadım , ben bir kısur işlediysem aiz kusura bakmayın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Birgariphayat Sabır , Gc de nasıl sabrediyorsak ordada sanır ana faktör malesef sabırdan baska dayanak yok 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Birgariphayat

      Merhaba ;

      Fırsat Kart : Meslek lisesi mezunu iseniz , Kalfalık ustalık belgeniz varsa , Myo Mezunu iseniz , İş aramak için 12 aylık ( iş arama vizesine basvuru yapmanız için ) şartları yerine getirdiginizi kanıtlayan bir kart , aylık 984 € yıllık 12.000 € bloke hesabınıza para yatırıp almanyaya 12 ay iş aramaya gidiyorsunuz ve sektör gözetmeksizin iş ararken haftada 20 saat minijob ile calısıp para kazanabılıyorsunuz . işinizi bulursanız geri dönmeden işinize baslayabılıyorsunuz . Tabi bunda mezun oldugunuz yada calıstıgınız / calısacagınız sektorun dıl beklentısı ortaya cıkıyor min A1 -A2 Max B1 baslangıc için .

      Blue Card : Fakulte mezunuysanız , 2 -3 yl mezun oldugunuz alanda calıstıysanız , deneyimiz var ise , bir iş sözleşmesi koparttıysanız , ve iş sözleşmenizde ki maaşınız yıllık 35.000€ / brüt ise dil şartı geretirmeden , ailenizin birleşimini beklemeden göç edebilmenizi sağlayan karttır. Direkt oturma ve çalışma imkanı sunar . Blue kart alan bir kişinin eşinden A1 seviyesi istenmez / beklenmez .

      Bilgiler Almanya konsoloslugu resmi internet sitesinden ve Make-it Germany Sitelerinden alınmıstır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş Aslında şimdi arastırmalarım sonucunda eger türkiyede 4 yıllık bir üniversiteden mezun ve mezun olsugunuz dalda en az 2 yıl tecrübeniz ve bu tecrübenizi kanıtlayacak sgk dökümünüz varsa , Blue card alarak sıfır dil zorunlulugu ile ailecek almanyaya göç edebiliyormuşsunuz .

      Ama nasıl oluyor şartlar nedir , nasıl bir sürectir . Daha araştırmalarım devam ediyor .

      Çetrefilli kısmı Meslek lisesi mezunu olupta meslegini yapmayıp mesleki tecrübeniz yoksa , yine gidebiliyorsunuz fakat o zaman A2 dil şartı , mesleki denklik tam yada kısmi , vs gibi sürec fakülte mezunlarına göre bir tık daha uzun sürüyor .

      Yani burada ki avantaj Fakülte mezunu olmak ,. mezun oldugun sektorde 2 yıl sgk dökümü ..

      Ayrıca orta okul mezunuzusun ama kalfalık , ustalık belgeniz var ve o meslekte 7 yıl calısmıslıgınız var . O zamanda gidebiliyorsunuz .

      önümüzdeki 5 yıl işin istihdam edilmesi planlanan kalifiye eleman sayısı 2.500m kişi imiş ( Kaynak almanya federal çalışma bakanlıgı )

      aonraki 5 yıl içinde bu ihtiyac 5m kişilere çıkması bekleniyormus .

      Bence GC nin yanında mükemmel bir alternatif olabilir .

      Zaten Avrupada bir çalışma ve oturma izni sonrası yine Amerikaya gitmek isteyenler avrupada mülakat vs aürecleri daha sancısız gececektir .

      Arada öğrendiklerimi ara ara yazacagım .

      Saygılarımla .

      Not: Bu konunun burada yazılmaması gerekiyorsa eger malesef bilmedigimden peşinen özür dilerim . Hiç bir danısman firma yada kişi / kurum reklamı yapmamaktayım . Tamamen yardımlasma amacı güttügümden paylasım yapmaktayım .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @yasinyasa Bende arastırıyorum , bendede bütün konular net degil malesef , ama internetten arastırmanızı tavaıye ederım .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97 Ben sadece bir tanesini bildigimden şimdilik , onu önerdim baska bilgi verenler bulursam , onlarıda aunarım sizlere . Ama ben artık ciddi ciddi GC nin yanında farklı alternatifleride degerlendirmeye basladım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97 nitelikli işçilerin özelliklerde saydıgın ama yapmadıgın mesleklerin maas ortalamaları brüt 5000 € civarı diye biliyorum aylık .

      Bende halen arastırma asamasındayım , ilgilenenler için youtube de ben yüksel kanalını takip etmenizi tavaiye ederim .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      SYTSNGR
      SYTSNGR