Benim LC onayı da 1 Mayıs itibari ile sonunda gelmiş oldu
Darısı diğer bekleyen arkadaşların başına 
Riethian
@Riethian
Riethian tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Güzel bir haberim var. USCIS güzel çalışıyor olacak ki benim I-140 beklediğimden çok önce onaylanmış. Normalde 12.5 ay yazıyor sitelerinde.
4 ay civarında onaylanmış oldu. Premium process yapıp yapmamak arasında çok kararsız kalmıştım.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Güncelleme: EB3vize üzerinden Ohio Mc Donald's pozisyonları için LC başvurularımız yapıldı. 19 Aralık 2023 PD oldu bizim için. Geç oldu biraz ama güç olmaz umarım. :)) Kuyruğa girdik.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 Umarım şunu görenler geçen seneden fazla olur forum içindekilerden :))
 -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hasnotben ...O sırada 20 yıldır şansını deneyen ben :)))
görsel url) -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Çok sessizleşti buralar :)) Kendim için tuttuğum bir Excel vardı. Geniş çaplı olarak paylaşmak istedim. PD tarihinize göre LC onayı için kalan süreleri ortalama olarak görebilirsiniz. Haftalık onay sayısının ortalaması baz alınarak hesaplandı.

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@berkibirdinc Dediklerinize tamamen katılıyorum hocam. Süreç belirsiz ve süprizlerle dolu olabiliyor. Süprizler demişken şöyle de bir yasa tasarısı sürülecekmiş meclise bu ay veya sonraki ay;
Bizi ilgilendiren kısmı özetle yıllık 10K olan greencard EB3 Other Workers katagorisine bildiğiniz gibi aile üyelerinin sayısı da dahil. Bu yasa tasarısına göre sadece başvuran 10K kişi olarak değerlendirilecek. Yani yasalaşırsa backlog büyük ölçüde hızlıca eritilecek. Diğer aile üyeleri de aynı şekilde greencard hakkına sahip olacaklar. Yani kota esnetilecek.3 Ocak 2027'ye kadar yasalaşmazsa diğerleri gibi çöp olacak.
Yani iyi yönde de kötü yönde de süprizlere gebe bir yoldayız :))
https://www.congress.gov/bill/118th-congress/house-bill/3599?s=1&r=1&q={"search"%3A[""]} -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hasnotben abi ihtiyacı mı kaldı 20 yılı devirdik bu yolda, kuruduk. Anlık aşağıdaki gibiyim :))

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bir EB3 telegram kanalında denk geldim;

EB3 unksilled kategorisinde 2018 yilinda Turkiye’ de surecini baslatan bir arkadasimizin, dun itibari ile mulakati vardi ve nihatet onayini aldi. Kendisi gruba katilmak istemediginden kendisinden edindigim bilgileri paylasmak istedim. Ankara konsoloslugunda ve yaklasik 10 dk lik bir Turkce dilinde gorusme oldugunu soyledi. Kisinin profili ve gorusme esnasinda sorulan sorular su sekilde;
Evli, 2 cocuklu bir aile. Yasi 44. Surecini BDV uzerinden unskilled olarak baslatmis ve is yeri Charleston, South Carolina’ da.
Mulakat tamamen Turkce yapilmis ve sorulan sorular su sekilde;
- Kimin icin caliscaksiniz
- Sirketi taniyor musunuz
- Isi nasil buldunuz (BDV yi soylemis)
- Ne kadar odeme yaptiniz
- Daha once evlendiniz mi
- Daha once ABD’ de yasadiniz mi
- Baksa ulkede yasadiniz mi
Bunun disinda baska soru sorulmadini, gorusmenin cok Rahat ve yaklasik 10 dk civari surdugunu soyledi. Turkiye’ den surecini devam ettirenler yada zorunda kalanlar icin bilgilendirici olacaktir. Simdiden herkese bol sans.
Riethian tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
H.R.1241 - SAFE for America Act of 2025 (119th Congress) (LINK)
Bu yasa tasarısı DV Lottery'i tamamen ortadan kaldırmayı amaçlıyor. Uzun süredir takibimde ve 2025 sonlarından beri tasarıya destek çıkan millet vekili sayısında ciddi artış oldu. Bu ara alarm mailleri baya arttığı için paylaşmak istedim.
Umarım diğerleri gibi kaybolup gider.
GROK:

Durum: Tasarı 12 Şubat 2025'te sunuldu ve aynı gün House Judiciary Committee'ye havale edildi. O tarihten beri (Mart 2026 itibarıyla 13 ay geçmiş) hiçbir ilerleme yok: Komiteden çıkmadı (reported out değil), markup yapılmadı, floor vote yok, amendment yok. Yani stalled (takılı kalmış) durumda — tipik bir "symbolic bill" gibi duruyor.
Tarihsel pattern: Diversity Visa'yı kaldırma girişimleri (örneğin 115th, 116th, 117th, 118th Kongre'lerde benzer tasarılar: H.R.479, H.R.4796 vb.) hiçbiri geçmedi. Genellikle Republican-led House'ta bile komitede kalıyor, çünkü:Partizan: Tüm cosponsor'lar Republican (42'ye kadar çıktı, hepsi R). Hiçbir Democrat desteği yok → bipartisan olmadan House'ta bile geçmesi zor, Senate'te imkansız.
Öncelik: 119th Kongre'de immigration gündemi daha çok border security, deportation, catch-and-release, non-citizen voting gibi konulara odaklanmış (H.R.2 benzeri, SAVE Act, vb.). DV Lottery kaldırma, Trump dönemi rhetoric'inde var ama öncelikli agenda değil — executive action'larla (e.g. DV issuance suspension veya changes) zaten kısmen etkisiz hale getirilebiliyor.
Senate ve Biden/Trump faktörü: Trump 2025'te göreve geldiyse (current date Mart 2026), executive branch DV'yi fiilen sınırlayabilir (örneğin security grounds ile issuance'ı askıya alma gibi geçmişte yapıldı). Bu yüzden legislative repeal ihtiyacı azalıyor → Kongre'de momentum düşüyor. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@trivolley Tam olarak buydu
Teşekkürler hocam. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@teachercuneyt Cüneyt hocam elinize sağlık. Bir sorum var DS-260 için erken değil mi? Bizim avukattan şimdilik bu yönde bir adım önerisi gelmedi. Size aracı firma veya avukattan verilen bilgi konusunda bilgi paylaşabilirseniz sevinirim. Yaşı 21'e yakın olan çocuğunuz varsa ayrı konu tabi.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@berki Gözünüz aydın hocam. Beklemeye devam

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mesut1905 Doğrudur, 1 aydan fazla kapalı kalmalarına rağmen şaşırttı

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Güzel bir haberim var. USCIS güzel çalışıyor olacak ki benim I-140 beklediğimden çok önce onaylanmış. Normalde 12.5 ay yazıyor sitelerinde.
4 ay civarında onaylanmış oldu. Premium process yapıp yapmamak arasında çok kararsız kalmıştım.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sponsor firma ünvan değişikliğine gitmiş sanırım. Ondan kaynaklı bir uyuşmazlık var. İtirazla/izahla hızlıca çözülür umarım.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan 10 sene. Bir de benimkine bak :)))
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nbbyr 4 yıl önce başlayanların süreçleri şu anda bitiyor olabilir. Konuştuğumuz konu şu an başlayacak olanlar. İki konu arasında dağlar kadar fark var. Bu saldırgan tavrınızı zerre anlamlandıramadım. Hayatta bol şans!
Not: Bu arada her gönderiye gereksiz yere -1 atmak forum kurallarına aykırı diye biliyorum.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@aydın-yıldırım "3rd (Other)" bizi ilgilendiren kısım.