Merhaba arşivde olan bu yazınızı tekrar okudum, söyledikleriniz şu an ki süreç için de geçerli mi @gucarslan, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Aeroexpres merhaba. hesaplamayı öyle yapamazsınız..
"kota" olarak tabir ettiğiniz şey sadece turkiye icin değil, bolge olarak da hesaplanması gereken az da olsa karmaşık bir durum. turkiye, %7'lik kota dilimine zaten girmiyor,bu yüzden vize yetmeme gibi bir durum olması mümkün değil. eğer öyle bir durumun olursa zaten %7'lik kota sebebiyle yüksek numaralar vize alamaz. kota sebebiyle vize alamamak turkiye icin yaşanması muhtemel bir durum degil.]konuyla ilgili başlığı inceleyin lütfen.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/4402/sayılarla-dv2022/ve imzanizdaki 1980 ibaresini guncelleyin 🙂







3.basvurumdu. Forumu daha önce greencard çıkmış arkadaşlarımdan biliyordum forum sayesinde onlarda şuan amerikadalar bende yeni üyeyim artık
Tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacak case numaram 3XXXX haziran ayinda makine mühendisliginden mezun olacağım DS260 formunu doldurmak icin mezuniyeti beklemeli miyim? Lise diplomasi ile basvurursam son mezun oldugum okulun değişmiş olması vize/mülakat sürecinde sorun olur mu sizce..Tecrübelerinizi paylastiginiz için simdiden çok teşekkür ederim




