@Melis-Böke-Yazıcıoğlu Yok, almadım. Tabii ki bu forumun amacı zaten bu takipleşmek ve bilgi edinmek. Açıkçası, bildiğim kadarıyla 1 Nisan’dan 31 Mayıs’a kadar 60 gün var. Biz Şubat’ın son haftasında DQ olduk. Kasım DQ’ları bitti. Aralık ve Ocak bittikten sonra sıra Şubat’a gelecek. 1 Nisan’dan sonra current olanlarda da bu esnada DQ olacaktır.
Konu şu ki, önümüzdeki iki ay içinde ciddi bir gerileme (retrogession) bekliyorum. Birden non-current olma ihtimalimiz de var. Bunu göz önünde bulundurmak lazım. Her ay EB2’ye ait olan vize sayısı kadar IL issue oluyor zaten. Bu ayki 3 tane için de zaten IL issue oldu. Ben artık Nisan veya Mayıs ayında IL almayı bekliyorum.