• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. anony
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 17
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    anony

    @anony

    7
    İtibar
    47
    Profil Görüntülemeleri
    17
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    anony Takip etme Takip Et

    anony tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @mukavemeth Bunu gordum..
      ''Herhangi bir yolcunun uçurulması veya uçurulmamasına ilişkin nihai karar, Şirketimize ait olmayıp, tümü ile havayolu şirketine aittir.''
      bu beni rahatlattı biraz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Feridun-Boylu Şu şekilde soyleyım. ben bayagı gergindim ne zaman DQ olacagım dıye. 5 ocakta teslim olan belgelerime bugun 29 ocakta itiraz geldi. EVLİLİK BELGEMI kabul etmediler. oysa sizin gibi FORMUL B TR ve ENG olarak koymustum. ama evlilik cuzdanına gerek yok sandım ki bu bir hataydı. ona itiraz ettiler. itiraz edilmesini istemyorsanız su iki hususa dikkat edin.
      1- Adli sicil belgesini ENG olarak alsanız dahi QR yanındaki bu belge QR ile dogrulanabilir kısmı hala TÜRKCE kalıyor. orayı mutlaka ENG ye cevirin.
      2- Evlilik ıcın FORMUL B gonderın zaten ama yanında mutlaka EVLİLİK CUZDANININ tum sayfalarını fotokopisini de ekleyın.

      simdi EVLİİK CUZDANI VE FORMUL B yi tekrar gonderiyorum. ama bu sefer evlilik cuzdanı her ne kadar uluslarası dese de ben turkce cevirecegım ve oyle gonderecegım.
      daha once evlilik cuzdanının turkcesını gonderen oldu mu?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu Yok, almadım. Tabii ki bu forumun amacı zaten bu takipleşmek ve bilgi edinmek. Açıkçası, bildiğim kadarıyla 1 Nisan’dan 31 Mayıs’a kadar 60 gün var. Biz Şubat’ın son haftasında DQ olduk. Kasım DQ’ları bitti. Aralık ve Ocak bittikten sonra sıra Şubat’a gelecek. 1 Nisan’dan sonra current olanlarda da bu esnada DQ olacaktır.

      Konu şu ki, önümüzdeki iki ay içinde ciddi bir gerileme (retrogession) bekliyorum. Birden non-current olma ihtimalimiz de var. Bunu göz önünde bulundurmak lazım. Her ay EB2’ye ait olan vize sayısı kadar IL issue oluyor zaten. Bu ayki 3 tane için de zaten IL issue oldu. Ben artık Nisan veya Mayıs ayında IL almayı bekliyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Gokturk-GMD Aynı konu benimde kafamı karıştırdı. E2 içinde
      Job Offer Letter: Applicants must provide a current job offer letter from their petitioner.
      yazısı var mesela. National Interest Waiver oldugu için sanırım buna ihtiyaç olmayacaktır. Pek emin değilim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu teşekkür ederim bilgi için. Ama daha önce takip ettiğime göre önceki interview bitince yeni İL issue eder. Nisan 10 civari bitmis olur scheduled interview. Sonra gelir diye düşünüyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony

    anony tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      1 mayısa randevu aldım ve confirmation mail de geldi.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Unganlardan randevu aldım. online schedule https://www.usvisascheduling.com/en-US/ üzerinden hallettim. ama onilne liste disinda baska benden istenen belgeler seklinde bir liste gelmedi. mail üzerinden gelmyor mu oyle istenen belge listesi? teşekkür ederim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      EVET BENDE IL ALDIM. INTERVIEW DATE May 15, 2026 at 08:00 am.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu teşekkür ederim bilgi için. Ama daha önce takip ettiğime göre önceki interview bitince yeni İL issue eder. Nisan 10 civari bitmis olur scheduled interview. Sonra gelir diye düşünüyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu siz IL alabildiniz mi?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @mukavemeth Bunu gordum..
      ''Herhangi bir yolcunun uçurulması veya uçurulmamasına ilişkin nihai karar, Şirketimize ait olmayıp, tümü ile havayolu şirketine aittir.''
      bu beni rahatlattı biraz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Megadeth Kesinlikle katılıyorum. Kompleksten başka birşey bunu açıklayamaz. Yanlız bu basit bir sorun değil. eğer karşı taraf hem bilgisiz hemde authority sahibi ise ve bu kadar hassas bir konu üzerinde yetkisini bildğimiz halde haksız olduğunu da bildiğimiz halde bizim tavrımız ne olmalı? asıl soru bu.
      1- Çıkartıp petition önüne mı koymamız lazım bak bu şartlar altında gidiyorum diye.
      2- NIW EB2 programı bu şekildedir bununla gidiyorum mu dememiz lazım?
      3- yada confrontation ile sen bilmiyorsun arkadaşım deyip tartışmaya mı geçmemiz lazım.
      bir taraftan uçağınız kaçıyor. diğer taraftan belki kötü niyetli ve kesinlikle bilgisiz biriyle uğraşyorsunuz. doğru tarvrı tanımlamakta fayda var.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Gokturk-GMD Aynı konu benimde kafamı karıştırdı. E2 içinde
      Job Offer Letter: Applicants must provide a current job offer letter from their petitioner.
      yazısı var mesela. National Interest Waiver oldugu için sanırım buna ihtiyaç olmayacaktır. Pek emin değilim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu Yok, almadım. Tabii ki bu forumun amacı zaten bu takipleşmek ve bilgi edinmek. Açıkçası, bildiğim kadarıyla 1 Nisan’dan 31 Mayıs’a kadar 60 gün var. Biz Şubat’ın son haftasında DQ olduk. Kasım DQ’ları bitti. Aralık ve Ocak bittikten sonra sıra Şubat’a gelecek. 1 Nisan’dan sonra current olanlarda da bu esnada DQ olacaktır.

      Konu şu ki, önümüzdeki iki ay içinde ciddi bir gerileme (retrogession) bekliyorum. Birden non-current olma ihtimalimiz de var. Bunu göz önünde bulundurmak lazım. Her ay EB2’ye ait olan vize sayısı kadar IL issue oluyor zaten. Bu ayki 3 tane için de zaten IL issue oldu. Ben artık Nisan veya Mayıs ayında IL almayı bekliyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Taner-Yanar
      Merhabalar.
      Bu konu beni de kurcalıyor biraz. birden 1 Nisandan Ekime çıktı current date. Bunun illaki yoğunluğa etkisi olacaktır. 1 Nisan'dan dan 31 Mayıs 2024 (benim current Date) arasında 60 gün var. bu 60 günlük süre içerisinde DQ olanların hepsi benden önce IL almaları gerekiyor. ama elcilik sitesinde ŞUBAT 2026 da DQ olanları Interview için cagırıyoruz diyor. Şubattan 2026 dan önce DQ olmuş olan herkesi IL ile aldılar mi anlamına geliyor?
      Çok önemli diğer bir konu ise retrogession. Eğer 75 ülke PAUSE ortadan kalkarsa vize sayısı ciddi düşecek ve current olanlar bir den non current olabilir. ve yine current olmayı beklemek zorunda kalacağız.
      EB2NIW
      PD: 31 Mayıs 2024
      DQ: 26 Şubat 2026
      interview: --

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      anony