@Mangoman Hocam merhaba mülakat ertelemenize hiç gerek yok dediğim gibi Reddit'de kendiniz de araştırabilirsiniz bu soruyu yabancı forumlarda insanlar zamanında ziyadesi ile sordu hiç bunun için endişelenmeyin gidip vizenizi alın 6 aylık geçerlilik süresi içerisinde sizin 2.evlilik yıl dönümünüze denk geliyorsa hiçbir sorun yok
Vizeyi cebinize koyun 2.evlilik yıl dönümünü bekleyin sonra uçak bileti alıp ABD'ye gidin sınırda giriş yaparken görevliye 2.evlilik yıl dönümü olduğundan IR1 istediğinizden bahsedin ya güncelleme yapıcaktır ya da bunu not alıcaktır
Sonrasında size 10 yıllık Green card gelir eğer gelmezse bile USCIS in green card yenileme formu var kendi hataları olduğu zaman ücret bile almıyorlar evlilik cüzdanınızı ve size gelen Green cardın kanıtını yükleyip 10 yıllık almanız gerekirken 2 aldığınızı söylediğinizde hızlıca replecament alabiliyorsunuz.
Şu noktada bunun için endişelenmenize hiç gerek yok bendeki bilgi değilde gereksiz araştırma diyelim sabırsızlığımdan öldüğüm için buradaki bir çok arkadaşımızın aksine gereğinden fazla sabırsız biriyim hatta şuan bekleyenler arasından en sabırsızlarından biri olduğuma inanıyorum ben hahaha sabah akşam araştırmadığım şey kalmadı Re-entry permit'e kadar süreci ezberledim ihtiyacım var mı hayır ama can sıkıntısı ve sabırsızlık işte hahaha 
Hiç canınızı sıkmayın vizenizi alıp 2.yıl dönümüzden sonra ABD'ye giriş yapın 10 yıllık alıcaksınız bana inanmıyorsanız bu bilgiyi ChatGPT'den ve reddit'deki yabancıların yazdığı forum yazılarından teyit edebilirsiniz. Tekrardan hayırlı uğurlu olsun ^^