Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @faruknr içinizi rahatlatacak duymak istediğinizi söyleyeyim 3-5 gün hocam😃
    Umarım daha kısa sürer🙏


  • @Talha-Furkan umarim dediginiz gibi olur 🙂 yani last updated date bile degismedi. Bir maili acip bakmak ne kadar suruyor ki. En azindan bir emare olaydi mailin okunduguna dair ve belgenin dosyamiza eklendigine dair, bir nebze rahatlayacagiz


  • @Talha-Furkan 29 Ağustos tekrar bir case last updated gerçekleşti. Sürekli update ama sonuç yok 🙂 bekleyip görelim bakalım


  • @faruknr umarım hocam🙏mail atın belli periyotlarda. İşe yarar diye düşünüyorum.


  • Bugün Tiflis'e ceac sisteminde cuma güncelleme olduğunu benden herhangi bir isteğiniz var mı diye attığım maile bu cevap geldi. Şimdi @gucarslan hocamın yazdığı bu başlığın ilk mesajını okuyup pasaport gönderme işlemini gerçekleştireceğim. Biraz stresli oldu ama umarım herkes sürecini sorunsuz atlatır.
    "Dear Applicant,
    We are writing to inform you that to proceed with your application, you are required to send your passports. Please send the document(s) through the VFS office by following the instructions available at www.ustraveldocs.com.
    Kindly print this email as confirmation and present it at the VFS office when submitting the requested document.
    For your convenience, please find the VFS office contact information below:
    VFS Global, Taktakishvili Street No. 11, 0179, Tbilisi, Georgia"


  • @gucarslan hocam Tiflis'e pasaport gönderim yönergesini okudum ancak geri bana nasıl göndereceklerini anlayamadım. Tiflis içi yada Azerbaycan gönderim seçenekleri var. Bu konu ile ilgili bilginiz var mı acaba

  • Bu başlıktan bahsedildi. Kullanıcı:   ATS16 ATS16 

  • Anlasilan B1/B2 den AP ye kalanlarda hic gelisme yok,
    Yurtdisina tasindim ve telefon numarami guncellemek icin yeni sistemden yeni kontagimi gonderdim cevap olarak,

    Thank you for writing to the U.S. Visa Service Desk.
    We understand that you would like to update the details on your profile.
    Please be informed that we request you to submit your UID associated on your profile to further to assist. Kindly log in to this website https://www.ustraveldocs.com/tr/en/non-immigrant-visa

    We are waiting for your response,

    UID numarasi nedir ve nerden bulabilirim? Bilenler yazarsa sevinirim.


  • Bu ileti silindi!

  • @sefa238 hocam merhaba www.usvisascheduling.com üzerinden üyelik oluşturun profile girin sağ üstte isminizin yanında parantez içinde uıd numarası.


  • Merhabalar, yaklaşık iki yıldır devam eden idari işlem sürecim 20 Ekim tarihinde sonuçlanmıştır. Bu uzun bekleyiş gerçekten insanı yoran bir süreçti. Bu süre zarfında tekrar görüşmeye çağrıldım ve bazı sorulara yeniden cevap vermem istendi.
    Şu anda pasaportumu henüz teslim almadım, adrese gönderilmesini talep ettim. Ancak sistemde “onaylandı” olarak görünüyor.
    Bu süreci halen bekleyen herkese sabır ve kolaylıklar diliyorum. Benim idari işlemim de neredeyse iki yıl sonra nihayet sonuçlanmış bulunmakta. @gucarslan devamlı sorduğum sorulara sıkılmadan usanmadan cevap vermesinden dolayıda çok teşekkür ederim bu süreçte çok desteklerini gördüm.

  • Bu başlıktan bahsedildi. Kullanıcı:   gucarslan gucarslan 
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    AP Süreci Sonrası Konsolosluğa Evrak Gönderimi Yapacak Arkadaşların Dikkatine!


    mülakatlarınız sonrası karşılaşabileceğiniz bir süreç de biliyorsunuz ki AP süreci.
    bu başlıkta, konuyla ilgili çokça detay ev çözümleri ile alakalı bilgi vermiştim.
    ustraveldocuments sistemi sonrası konsolosluğa evrak gönderiminde de değişiklikler oldu.

    AP süreci yaşayıp, sonrasında evrak gönderimi yapacak arkadaşlarımızın; ilgili kayıt sonrası çıkan "Talep Edilen Belgelerin Sağlanması" başlıklı belgeyi çıkartıp doldurduktan sonra onu da ilgili evrak setine eklemesi gerekmektedir.

    süreçle alakalı takıldığınız nokta olursa bana özelden ulaşın lütfen.

    herkese sorunsuz, AP'siz mülakatlar.

  • Bu başlıktan bahsedildi. Kullanıcı:   gucarslan gucarslan 
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @dilaraklnc1 bütün AP dosyaları zaten "refused olarak görünür.
    pasaportunuzu istedilerde vizeniz onaylanmıştır, hayırlı olsun.


  • Selamlar 2026 talıhlısı olup ap ye kalan henuz yok mu acaba? Yorumlarda goremedım

  • ⭐⭐⭐⭐

    @Haksta-0 Birkaç kişi oldu, aşamalar başlığında veya mülakat deneyimlerinde olabilir detayları. Excelde de yazıyor olması lazım.

  • ⭐⭐⭐⭐

    Bu ileti silindi!
  • ⭐⭐⭐⭐

    Bu ileti silindi!
  • Bu başlıktan bahsedildi. Kullanıcı:   ATS16 ATS16 

  • Selamlar arkadaşlar;
    08.10.2025 tarihinde ailecek girdiğimiz B1/B2 vize mülakatımızdan AP kararı ile ayrıldık. Ankara'da 15 dakikaya yakın soru yağmuruna tutulduk. Verdiğimiz cevapların tamamı DS-160 formumuzla uyumlu, net ve belgelendirilebilir cevaplardı (bakmayacaklarını bildiğimiz halde yanımıza aldığımız dosyamızda tüm cevaplarımızın belgeleri mevcuttu) pasaportlarımızla birlikte elimize o meşhur sarı kağıt tutuşturuldu ve konsolosluktan ayrıldık.

    AP süreci devam eden bizimle benzer durumda olan arkadaşlardan, güncel durumları ile alakalı bilgi almak için bu başlık altına da bir mesaj bırakmak istedim.

    Her dosya ve mülakat birbirinden çok farklı ve bağımsız, bunu çok iyi biliyorum ama ortalama bir AP süreci, güncel günümüz durumlarında ne kadar sürüyor olabilir? ve AP sonrası dönüşlerin ne kadarı olumlu, ne kadarı olumsuz sonuçlanıyor? fikir, destek ve önerilerinizi rica ediyorum.


  • @sefa238 Durum güncellemesi, 29 ocak tarihinde AP durumumun sona erdiği ve vize başvurumun red edildiği mailini aldım. Yaklaşık 2 yıllık başvuru sonrası en azından nihayete ermiş oldu.
    Ek bilgi, 26 ocak tarihinde Amerika da yaşayan abim aracılığıyla yaşadığı bölgedeki senatör Andy Kim bürosuna AP durumumun bir an önce sonlandırılması için başvuruda bulumuştuk ve onlarda başvurumuzu kabul etmişlerdi.


  • 2024 ekimden beri AP deyim, 1 yıl dolduktan sonra avukatın yönlendirmesiyle mandamus davası açtım. Hükümet avukatı en az 2 yıllık beklemelerin normal olduğunu ve dosyayı hızlandırmayacaklarını söyledi, yani mandamus da bir işe yaramadı. Açmayı düşünenler için bilgilendirme olsun.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @venus369 hangi vize türünde olduğunu da yazabilir misiniz lütfen?


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

153
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.1k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum