Merhaba herkese. Abd vatandaşı eşimle 5 yıllık evliyiz. İstanbul’da yaşıyoruz. 2024 Haziran ayında USCIS’e başvurumuzu yaptık benim Greencard’ım için. 2024 Kasım ayında da bebeğimiz İstanbul’da dünyaya geldi. Bugün 24.08.25 tarihinde NVC’den ilk mailimi aldım. Belge göndermemizi ve ödeme yapmamızı istiyorlar. Fakat bundan 1 ay önce süreçlerin çok uzayacağını ve NVC’den uzunca bir süre daha dönüş olmaz ve biz Xmas’ta Abd’ye seyahat ederiz belki diye kızımız adına da turist vizesine başvurduk ve başvurumuz onaylandı. Kızımız henüz 1 yaşında bile değil, onun için greencard sürecine başvurmamıştık (hata ettik acele etmeyerek) şimdi benim kızımdan ayrılmam mümkün değil, hala çok küçük. Benim greencardım gelirse ama kızımın süreci devam ederse nasıl bir yok izlememiz gerekir? Aciliyet bildirimi yapacağız, dosyaları birleştirirler mi? Benim dosya NVC’de, kızımınki henüz USCIS’te olacak. Bu hafta içi kızımızın I-130 sürecini başlatıyoruz. Benim greencardım gelirse ve 6 ay içinde giriş yapmam gerekeceğinden, o sırada kızımın süreci devam ediyor olursa turist vizesi ile girişini yaptırabilir miyim acaba? (Bence zor) fikrinizi çok merak ediyorum sürecimiz bir hayli karışık @crazycells