@tugo, içinde söyledi: ABD'de kaçak duruma düştükten sonra evlilik yapmak mümkün müdür?
@crazycells esimin vize statu suresi bitmeden evlendik yalniz suan sponsor bulamadigimiz icin dosyasini gonderemedik.suan overstay durumunda nasil bir yol izlememiz gerekir?
Gc sahibiyim.
ABD'de Green Card alabilmek için AOS yapmanız gerekiyor ve maalesef statüsünü kaybetmiş biri AOS sürecine başlayamıyor. Sadece IR kategorilerinde Green Card sürecine başlayacaksanız bu konuda bir istisna tanınıyor. O nedenle GC sahibi biriyle evlendikten sonra eğer statünüz yoksa Green Card sürecinize ABD'de devam edemiyorsunuz.
Bu durumlarda evliliğin ne zaman gerçekleştiği değil, USCIS'in başvuruyu aldığı tarih önemli.







kaldı ki ben Amerikaya taşınmak için aciliyeti ve acelesi olmayan birisi olarak son günlerde çok daralmaya başladım, çünkü ocak şubat mart ayında DQ olanların süreçlerini gördükten ve sıralamayı araştırdıktan sonra ağustos ya da eylül ortası mülakata girip gideceğim diye düşünüp işi bıraktım ve ciddi bir mağduriyet yaşıyorum şu anda, hatta eşim de bu tarihlerde taşınacağımı düşünüp başka bir şehre taşınıp ev tuttu ve şu anda orada yapayalnız kaldı.
tek bir avukatla bile konuşmadan mülakat bekleme kısmına geldik ve buraya üye olan insanların biraz bile kafası çalışsa zaten tüm süreci okuyarak kendi halledebilir.



