@tugo, içinde söyledi: ABD'de kaçak duruma düştükten sonra evlilik yapmak mümkün müdür?
@crazycells esimin vize statu suresi bitmeden evlendik yalniz suan sponsor bulamadigimiz icin dosyasini gonderemedik.suan overstay durumunda nasil bir yol izlememiz gerekir?
Gc sahibiyim.
ABD'de Green Card alabilmek için AOS yapmanız gerekiyor ve maalesef statüsünü kaybetmiş biri AOS sürecine başlayamıyor. Sadece IR kategorilerinde Green Card sürecine başlayacaksanız bu konuda bir istisna tanınıyor. O nedenle GC sahibi biriyle evlendikten sonra eğer statünüz yoksa Green Card sürecinize ABD'de devam edemiyorsunuz.
Bu durumlarda evliliğin ne zaman gerçekleştiği değil, USCIS'in başvuruyu aldığı tarih önemli.








sohbet eder gibi geçti mulakat. beni en son ne zaman gormeye geldiğini sordu (mayis idi) 2 ayda bir geldigini söyledim. memurlar çok yardımcı ve guleryuzluydu. adli sicil, nüfus kaydım evlilik cüzdanı ve 1 fotoğraf dışında bir belge talep edilmedi. herseyi sisteme yükleyip submit etmiştim, beraber fotoğraflarimiz ve gezilerimiz de dahil. 🩷 herkese bol şans
🫶
️ bol interview letterli bir hafta olsun


Mülakat bekleyenler sırasına girdik, darısı bekleyen herkesin başına



