@tugo, içinde söyledi: ABD'de kaçak duruma düştükten sonra evlilik yapmak mümkün müdür?
@crazycells esimin vize statu suresi bitmeden evlendik yalniz suan sponsor bulamadigimiz icin dosyasini gonderemedik.suan overstay durumunda nasil bir yol izlememiz gerekir?
Gc sahibiyim.
ABD'de Green Card alabilmek için AOS yapmanız gerekiyor ve maalesef statüsünü kaybetmiş biri AOS sürecine başlayamıyor. Sadece IR kategorilerinde Green Card sürecine başlayacaksanız bu konuda bir istisna tanınıyor. O nedenle GC sahibi biriyle evlendikten sonra eğer statünüz yoksa Green Card sürecinize ABD'de devam edemiyorsunuz.
Bu durumlarda evliliğin ne zaman gerçekleştiği değil, USCIS'in başvuruyu aldığı tarih önemli.






çok sıkıldım çünkü süreçten, bir an önce orada hayatımı kurmak istiyorum. Dediğiniz doğru, ilişki 2 senesini doldurunca vize türü IR1'e dönüyor. Bu konuda ABD'ye giriş tarihi önemli diyenler oluyordu. Yani ABD'ye girişteki görevlinin insiyatifi önemli diyen arkadaşlar da vardı. Yani bu konuda gerçekten bir bilgim yok muhtemelen bende kısa süreli green card alıp sonradan işlemlerimi yaptıracağım







