@Venom, içinde söyledi: Turist Vizesiyle ABD'ye girdikten sonra verilen kalış süresi (I-94)
Dostlar merhaba, Ağustos ayında turist vizem ile Amerikaya geldim. Ekim ayında Amerikaya ait başka bir adaya tatile geldim. Amerikaya ilk giriş yaptığımda kalış sürem 6 ay yani şubat ayına kadardı. Buraya giriş yaptıktan sonra Nisan ayı olarak güncellendi. Yani yeniden 6 ay verildi. Tek seferde ulaşım olmadığından yine başka bir ülke üzerinden aktarma yaparak Amerika’ya geri gitmeyi düşünüyorum. 6 aylık süremin dolmasına yaklaşık 3 ay daha var. 1 ay sıcak eyaletlerde gezmeyi düşünüyorum. Araba kiralayıp otel rezervasyonlarımı sunacağım. Sizce bu durumda girişte problem yaşar mıyım
Kısa süre içinde tekrar giriş yapmanızın nedenini sorgulayabilirler. Ben 17 Ekim’de çıkış yapıp 5 Kasım’da yeniden gitmiştim. Bunun sorgulanabileceğini öngördüğüm için, tekrar geliş sebebimi açıklayan kısa bir yazı hazırladım. Yazıda, önceki gelişimde 1 ay kaldığımı, sağlık nedeniyle çıkış yaptığımı, ancak oğlumun 23 Kasım’da PA maratonunda koşacağı için ona destek olmak amacıyla yeniden geldiğimi belirttim. Ayrıca, 20 gün sonrasına ait dönüş biletimi de ibraz ettim. Görevli yazıyı dikkatlice okudu ve ikna oldu.
Kısacası, tekrar girişinizin makul ve belgelenebilir bir nedeni varsa sorun yaşanacağını düşünmüyorum.









Öncesinde de wat ile gitmiştim ama Fransa'da okuyacağım için üç ay falan çalışıp ayrılmıştım merak ettiğim şey şuan su, vizenin bitmesine bir iki ay kala girişte sıkıntı yaratırlar mi dönüş bileti vs göstermeliyiz gibi deneyimleyen varsa bilgi verebilir mi? On senelik vizeyi alıp on sene içinde birkez gitmiş olmam, avantaj mi olur dezavantaj mı sizce mu ki uzatma başvurusu yapsam postayla red olursa varolan vizem gitme ihtimalini dusunduyorum kafam çok karıştı bu soruların hakkında bilgi sahibi ya da deneyimi olan bilgilendirirse sevinirim



