Çok kısa aralıklarla iki girişim oldu. Son çıkışımdan 19 gün sonra tekrar ABD’ye geldim.
Görevlinin soru soracağını tahmin ettiğim için, pasaportu verirken önceden hazırladığım notu da uzattım:
I visited last month and stayed for a month, then returned to Turkey for my medical checkup.
I'm back now because my son is running in the Philadelphia Marathon.
I want to watch and support him.
I have a return ticket.
Kağıdı dikkatle okudu, ardından “Bagajda gıda var mı, yanınızda para var mı” diye sordu.
“Çay ve Türk kahvesi var ama para yok” dedim.
Pasaportu ve kağıdı geri uzatırken, “Tamam, iyi geziler” dedi.
Seyahat amacımı dürüstçe açıklamak çok rahat geçmemi sağladı.









Öncesinde de wat ile gitmiştim ama Fransa'da okuyacağım için üç ay falan çalışıp ayrılmıştım merak ettiğim şey şuan su, vizenin bitmesine bir iki ay kala girişte sıkıntı yaratırlar mi dönüş bileti vs göstermeliyiz gibi deneyimleyen varsa bilgi verebilir mi? On senelik vizeyi alıp on sene içinde birkez gitmiş olmam, avantaj mi olur dezavantaj mı sizce mu ki uzatma başvurusu yapsam postayla red olursa varolan vizem gitme ihtimalini dusunduyorum kafam çok karıştı bu soruların hakkında bilgi sahibi ya da deneyimi olan bilgilendirirse sevinirim



