Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
  • ⭐⭐

    @filth_grinder

    Arabaniz hayirli olsun.

    Aslinda ben bu konu icerisinde online olarak gordugunuz araba fiyatina tax+tag fee+dealer fee eklendigini yazmistim hatta altina siz yorum yazmissiniz 🙂

    https://yesilkartforum.com/forum/topic/144/amerika-da-ikinci-el-araba-almak/645

    Bikac sayfa oncesinde gene yazmisim.

    https://yesilkartforum.com/forum/topic/144/amerika-da-ikinci-el-araba-almak/528

    Ilk acemilikte hepimiz bir suru kazik yiyoruz. Arabaniz yeni. Bence size sattiklari garantinin parasini arayip vazgectiginizi soyleyip geri isteyin. O garantiye pek ihtiyaciniz olmayacak olsa bile galeriye gittiginizde surasi dahil degil diyip ekstra para talep edecekler.

    Sigorta isini internetten kendiniz halledebilirsiniz. Arabayi cikarmak icin basta yuksek fiyat cikiyor. Bizimde o sekilde olmustu. Aldiktan 2 gun sonra $230lik sigortayi iptal edip $110a almistim. Internetten geico, state farm yada progressive den kendiniz sigorta (quote)alabilirsiniz. Orada sordugu bilgilerin hepsine oldugu gibi cevap vermeyin. Is yerim evime yakin, araci cok kullanmiyorum. Hepsi fiyatta azalis saglayacaktir. Sigortanin full coverage olmasina dikkat edin sadece liability oldu mu sizin arabanizin masrafi karsilanmiyor.


  • Garanti isi biraz farkli...

    Problem oldugunda cagirdiginizda belli bir ucret charge edilir...

    Daha once yazmistim...

    Sattigim arabalara 500-1000 dolar arasi eklersem garantili diye satabilirim...

    Lakin Turkleri iyi taniyorum. Problem oldugunda bana getirmeye calisacaklar 🙂 Diyecegim ki bu garantiyi X firmasi karsiliyor (sistem boyle)... Oda 100dolara kadar size charge eder, sonrasini oder... Sonra vay efendmim falan...

    Alim satim parasi her zaman satin alana aittir... Galerinin yada saticinin odeme zorunlulugu yok. Satis sekline gore kimisi icinde gibi gosterir kimisi disinda... Yani ne olursa olsun yeni alan kisi oder...


  • @semavi hocam, sende bir ara BMW 5 serisi vardı al-sat için duruyordu sanırım o yüzden soruyorum. Bakım maliyetleri, parça vs. nasıl BMW'de, özellikle 5 serisinde?


  • Aslinda tam yeri burasi degil ama yeni baslik acilir mi bu soru icin bilemedim.

    ABD'de benzincilerde hava & su yok mudur ? Ben (Tampa. FL icin konusuyorum) bir iki benzinciye goz atiyorum dunden beri hava / sudan eser yok 🙂 Sileceklere nereden su basacaz ? 🙂

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @filth_grinder Amerika'da ikinci el araba almak içinde söyledi:

    Aslinda tam yeri burasi degil ama yeni baslik acilir mi bu soru icin bilemedim.

    ABD'de benzincilerde hava & su yok mudur ? Ben (Tampa. FL icin konusuyorum) bir iki benzinciye goz atiyorum dunden beri hava / sudan eser yok 🙂 Sileceklere nereden su basacaz ? 🙂

    Bazılarında hava için makina var ama paralıdır (genelde 1,5-2 dolar oluyor). İyisini bulmaya dikkat edin, çünkü parayı ödedikten sonra bir bakıyorsunuz hortum patlak, para boşa gidiyor. Bir süre sonra bıkıp kendinize bir kompresör alıyorsunuz. İyileri 60-100 dolar civarında.

    Silecek suyunu bir bidona doldurup basacaksınız 🙂 Burası Amerika. Yada Walmart gibi bir marketten deterjanlı silecek suyu alıp bagajda tutabilirsiniz. Ben arabayı yıkadığım zaman silecek sularını da dolduruyorum.

  • ⭐⭐

    FL’de shell lerde genelde oluyor. Knnrn nin dedigi gibi sadece hava oluyor. Bizim Fl nin kompresorleri saglam bozuk gormedim hic 😀


  • @filth_grinder Aynı konu uzun süredir aklımda, sol ön teker ikidir gözüme inik görünüyor. Ben de paralı sanıyordum ama buradaki lokal arkadaşlar ücretsiz ama gas alınca söylersin içeriden kompresörü açıyorlar dediler. Bir iki benzinlikte uç köşelere koymuşlar gördüm. Ama en güzeli Sayın @knnrn da dediği gibi iyi bir kompresör almak. Ummadığın yerde başka işlerde de kullanabilirsin. Basket topu, bisiklet tekeri, kurban derisi, dar alanlardaki pisliği temizlemek için vb.


  • Sn @caglaror selamlar nasılsınız.

    Daha önceden alttaki konuda Sn @semavi bir cihaz tavsiyesi vardı güzelde bir cihaz gibi linkini atıyım belki işinize yarar bize de çıkarsa :))) almayı düşünüyorum
    Cihaz :https://www.safety-devices.com/cat-cj1000cp-1000-peak-amp-jump-starter-power-station-air-compressor-p-267.html

    Sn @semavi bahsetti konu
    https://yesilkartforum.com/forum/topic/1868/amerika-da-işinize-yarayabilecek-aletler/3


  • @asilcenk bence size bu sene en düşük case no çıkacak o yüzden rahatlıkla plan yapabilirsiniz👍


  • @reader iyi dileklerin ve desteğin için teşekkürler.
    Emin ol içimde hiç umut yok, geçen yıl ki durum bütün umudu aldı götürdü.

    Yapacak bir şey de yok, daha önce dediğim gibi dogma duygulara dönüp nasip, hayırlısı, iyisi buymuş gibi düşünceler ile avunuyoruz...

    Umarım yürekten isteyen herkese çıkar ve gidebilir. Gidince de hayallerindeki gibi yaşayabilir.

    Konu arabalarken gidince kesin bir Rubicon alacağım, malum burada çok pahalı 🙂


  • Eeee! sonuç? Kaç para kardeşim " Lanet olası federaller peşimizde, Bas gaza" dedirtecek bir araba ? :)))


  • 2008 Ford Mustang GT Premium - $8,990

    2006 Chevrolet Corvette Convertible RWD - $24,588

    2010 Chevrolet Camaro 2SS Coupe RWD - $14,500


  • @yalta bunlardan bahsediyordum işte 🙂 gerçi her türk gibi ford mustang 1960 - 70 arası klasik modellere hayranlığımı da gizleyemem. Lakin şimdilik biraz uzak gibi 🙂 Ama şu arabalardan biri garajımda olsa, 2 saate bir gider muhabbet ederim 🙂 ne biliyim tuvaletin varmı? , su istermisin ? gibi... İlgisiz kalmaya gelmez bunlar 🙂


  • @opctebur Amerika'da ikinci el araba almak içinde söyledi:

    @yalta bunlardan bahsediyordum işte 🙂 gerçi her türk gibi ford mustang 1960 - 70 arası klasik modellere hayranlığımı da gizleyemem. Lakin şimdilik biraz uzak gibi 🙂 Ama şu arabalardan biri garajımda olsa, 2 saate bir gider muhabbet ederim 🙂 ne biliyim tuvaletin varmı? , su istermisin ? gibi... İlgisiz kalmaya gelmez bunlar 🙂

    @opctebur :))))) kızım nasılsın yağ su isterimsin 10/40 mi olsun :)))) Süpersiniz :)))) İnsan araba için bile Amerika'ya gitmek istiyor ne yalan söyleyim 🙂


  • @yalta çok fena arabalar seçmişsin benim için ayrı bir tutku tek kapı of off of :))


  • @Rüzgar :))) evet aynen... şimdi garajda duran bön bön bakıyor. Mazot lazım mazoootttt diye feryat figan ediyor. Çok itici 🙂


  • İşin aslı daha çok seçerdim de şimdiden hayallere dalmak istemedim. Gidememek var, gidip da alamamak var 🙂 (Allah korusun)


  • merhaba @asilcenk arkadaşım. senin adına gerçekten üzüntü duydum. epey stresli bekleyişten sonra hayal kırıklığına uğramak insanı yaralıyor. dv programının en kötüsü geçen sene gerçekleşti sanırım. inşallah 2020 programı için tekrar seçilirsin 🙂 kal sağlıcakla.


  • 2018 Dodge Challenger R/T Scat Pack RWD V8 - $32,888

    2009 Nissan GT-R Premium - $39,995 <- Bu bana özel 🙂


  • @yalta işkence ediyorsun şu an:) geçen yıl başvurmuş olsaydım belki daha az acı çekerdim... Lakin bu olayı yeni öğrenmiş ve daha başvurmamış birisi için, bu çok büyük bir acı. Etme , eyleme!


Benzer Başlıklar

  • 7
  • 8
  • 18
  • 2164
Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

Çevrimiçi Kullanıcılar

123
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.1k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum