@Redbeard
Dostum anlamış olman lazım, bu ülkede her şey olabilir. Ülkede çalışma standardı yok, hele de göçmenlik işlerinde, mesela bu AOS konusu, dosyayı yolluyorsun ya ALLAH bismillah diyorsun, böyle bir sistem olabilir mi? Sürecin kuralın belli olması lazım. Öyle kırpılmış ki, göçmenlik konusu çorbaya dönmüş ülkede. X bir eyalet ofis, bir konuda taviz verirken, başka bir ofisin red vermesine ben şaşırmıyorum artık. Memuruna göre, ofisine göre iş mi olur, oluyor işte.
Yani x bir ofis dosyayı 2-3 ayda sonuçlandırıyorken, y bir ofis 6-7 ay bekletmemeli, ya da başka birisi geçmiş yıllarda bu şekilde green card alabildiyse, bu yıl da alabilmeli. Lakin gerçek şu ki, bu işin mali yıl içinde bitmesi lazım, tek gerçek bu.