....yukarda mysea arkadasimin yazdiklarina katiliyorum,evet o ulkede dogmadiktan sonra o toplumun paRCASI OLMak zordur,orda dogan gocmen coccuklari icinde zordur,cun ku gizli irkcilik vardir,bu dunyanin her ulkesinda aynidir,mesela turkiyeye gelmis suriyeliler hemen hemen 10 yil oldu toplumun bir parcasi olabiliyorlarmi,,,,diyelimki etrafta 5 amerikali ve iki gocmen var, adamlar gocmen olani ignor edip kendi aralarinda konusurlar ve gocmenin anlatacaklarina pek rahbet etmezler..bazi is yerlerinde gercek amerikali ve gocmen is icabi mecburen konusurlar........
..amerika cok kulturlu bir ulkedir,dunyanin her yerinden gelmis insanlar vardir,gocmen olanlar kendi gettolarini kurarlar,,,,baska bir sehirde yalniz basina yasiyan bir turk amerikaliyi evine yemege davet edemez amerikalida turku evine yemege davet etmez,gurbetciler icin o ulkede yapilacak en iyi sey salla basin i al maasini,tabiki iyibir meslek ve kultur varsa sahis yuksek mevkilere gelebilir ama mesai saati bittikten sonra gene yalnizdir,tabiki yazdiklarim kendi fikrimdir.
Tolga Savacı - Vikipedi
magazin on Instagram






Herşey bir yana, ilk yıllarda beni idare edebilecek bir maaş ile geçinerek çevreyi daha da tanımaya çalışırım ve daha sonra kademe artırarak ordu veya polislik gibi meslekleri düşünmüyor değilim. Hizmet sektörünün vermiş olduğu deneyim ile en azından bir Amerikalı gibi ingilizceye sahip olduktan sonra adımlarım bu yönde olacaktır. Bir gün gitme şansına sahip olursam eğer gerçek anlamda yaşamış olduğum hayat ile hayallerde olan hayatı kıyaslayıp bu yorumumu düzenleyip editleyeceğim.


Önceliğimiz Boca Raton ya da Fort Lauderdale civarında bir ev bulup kızımızı çok zaman kaybetmeden okula yazdırabilmek
Hayaller çok; hayatımda ilk kez başvurduğum DV süreci çok yüksek bir CN olmasına rağmen zaferle taçlandı. Şimdi hakkını vermek gerekiyor. Florida sahillerinde kendi işletmemizi açmak, tatillerde yaşam tarzımıza göre camping, kite-boarding destinasyonları, çocuğumuzun alacağını düşündüğümüz kaliteli ve adaletli eğitim, görmeyi ve deneyimlemeyi uzun zamandır unuttuğumuz ‘insanca muamele’ en iştah kabartan hayaller. Tabi ki yolda zorluklar ve çakıl taşları da olacak biliyorum; ama 2018’de şehirden kırsala göçen,kurumsaldan tarlaya akan bir aile olarak yaşadığımız deneyim bize bu yolculukta da büyük rehber olacak
Ama usa’e defalarca seyahat etmiş, insanlarını az da olsa deneyimlemiş biri olarak beni en çok mutlu eden minimum statüko mevsusu sanırım. Yani gündüz Yoga dersi verdiğim öğrencim beni akşam yemek yediği restoranda garson olarak görse bile bana kendimi kötü hissettirmeyecek ya da hafta sonu barbekü partisine beni de davet edebilecek 
Evet sıcaklık ve kasırgalar handikapları ama her güzelin kusuru var dedik
️




