@harunelresit, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@harunelresit, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@T-C-Kubilay-Dikici Çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi gezip göreceğimiz için çok heyecanlıyız. Eşim hala vizeleri görelim ondan sonra heyecanlanalım diyor 🙂 Biraz daha temkinli olmakla beraber inşallah güzel bir gezi olur diyorum artık etrafa 🙂
Evet güzel haberi verelim... İşlemler tamamlandı ve visa statüsü ıssued oldu 🙂 bekledik ama sonu güzel bitti. Tekrar forum nezdinde sizlere de teşekkür etmek istedim.
Pasaportları almadan kesin emin olmayın demiştim 🙂 Hayırlı olsun.






vizem tam iki hafta önce onayladı ama hala sistem üzerinden onaylandı görünüyor verildi olarak görünmüyor. Bu sürecın bu kadar uzaması normal mi ya da yapabilecegim herhangi bir sey var mı. şimdiden tesekkür ederim 



