@pisagor burasi soru cevap platformu degil, bir forum. Dolayisiyla kisisel sorulariniz icin ayri ayri basliklar olusturmamalisiniz. Zaten turist vizesiyle ilgili bilgiler su konuda veriliyor:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/95/b1-b2-ziyaretçi-vizeleri-i̇ş-turi̇zm-tibbi̇-tedavi̇






vizem tam iki hafta önce onayladı ama hala sistem üzerinden onaylandı görünüyor verildi olarak görünmüyor. Bu sürecın bu kadar uzaması normal mi ya da yapabilecegim herhangi bir sey var mı. şimdiden tesekkür ederim 



