@Aragorn, içinde söyledi: Turist vizesiyle gelip evlenmek
Arkadaşlar ben bilgisayar mühendisliği 2. Sınıf öğrencisiyim ileriye dönük planlarım var ve şu an yazılımın en iyi olduğu yer Amerika ben de orda evlenip orda çalışmayı düşünüyorum bankada 13000 dolarım var 4. Yıla kadar biriktirecem diplomamı alıp amerikaya turist vizesiyle gidip orda evlenmeyi düşünüyorum ve orda çalışmayı istiyorum sizce Oluru var mıdır bunun biraz uzun oldu ama kusura bakmayın
Turist vizesini surada belirtilen nedenlerle alabiliyorsunuz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/95/b1-b2-ziyaretçi-vizeleri-i̇ş-turi̇zm-tibbi̇-tedavi̇?page=1
maalesef "evlenmek amaciyla" turist vizesi basvuru yapamazsiniz, ayrica Turist vizesiyle calisip para kazanmaniz da yasal bir durum degil.







Bana da bir kaç sorudan sonra daha önce yurt dışına çıktınız mı ? diye sordu. Beni kurtaran eminim ki İngiltere vizesi oldu. Daha önce İngiltere (2013) ve Katar'a (2016) gitmiştim bu arada ne kadar süre Amerika'da kalmak istediğini sorduklarında heyecandan 15 yıl dedim sonra afedersiniz 15 gün diye çevirmiştim heyecanlıyım falan diye ama zaten İngiltere muhabbetini duyduktan sonra vermişti onayı :)) Ama karşındaki memurun da aşırı derecede etkisi var.. Tam zamanında vize aldığımı düşünüyorum. Şuan ciddi anlamda vize verilme sürecinde çok zorluyorlar 
ve evet dediğiniz gibi yakında kara listeye doğru gidiyoruz
️🥹 Bu arada da Avrupa'da ciddi anlamda vize vermiyor. Maalesef bumerang gibi bir şey oldu. Amerika ya da diğer Avrupa ülkelerine gittiysen olumlu ama ilk tatilinse baya sorun çıkarttıklarını duydum. Bence Avrupadaki çoğu ülkeler, Amerika'dan daha detaylı bakıyor tüm potansiyele. Gezginlerden duyduğum Amerika vizesi olanları bile durmadan sorgulama ve ciddi anlamda soruşturma durumunda olduklarını yazıyorlar.. Neden geldiniz, ne için buradasınız vb. Yani anlayacağınız her iki tarafta artık vize verme konusunda sıkıntılı durumda. Almanya'nın sınırlarını ciddi anlamda kapattığını okumuştum, çünkü çok fazla Türk ve diğer ülkelerden gelenler olduğu için. 



