Çok kısa aralıklarla iki girişim oldu. Son çıkışımdan 19 gün sonra tekrar ABD’ye geldim.
Görevlinin soru soracağını tahmin ettiğim için, pasaportu verirken önceden hazırladığım notu da uzattım:
I visited last month and stayed for a month, then returned to Turkey for my medical checkup.
I'm back now because my son is running in the Philadelphia Marathon.
I want to watch and support him.
I have a return ticket.
Kağıdı dikkatle okudu, ardından “Bagajda gıda var mı, yanınızda para var mı” diye sordu.
“Çay ve Türk kahvesi var ama para yok” dedim.
Pasaportu ve kağıdı geri uzatırken, “Tamam, iyi geziler” dedi.
Seyahat amacımı dürüstçe açıklamak çok rahat geçmemi sağladı.







artik ne olurse olsun gitmek için eleğimde ne geliyorsa yapacam ben Özbekistan vatandaşiyim 7 senedir turkiyedeyim burden turist yada öğrenci vizesiyle gitmek istiyorum Green card çok hakimim çok araştirdiğim için ama turis öğrenci vize hiç bilgim yok ne önere bilirsiniz ve basil ilerlemem gerekiyor yardimçi olursaniz sevinirim 




