@onrozr merak etmeyin 30.300 ü görür bence.Teşekkürler
Basak tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@ckanak Merhaba, Hayır beni onayladıktan sonra 9*158$ hesabıma yatırdılar.(9.haftada basvurmustum).Ekstra 600$ dan hiç haber yok.Hatta bu haftaninki Pazartesi günü yatması gerekiyordu yatmamış tatildendir belki bugün yatar dedim o da yok.Aradım açmıyorlar..Ayrıca 1200$ devlet yardımı 22sinde schedule yapılmış o da gelmedi..Bilmiyorum sebebini...
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@muhammetnzr Ceac sitesinden Case no ile sıfırlar olmadan girmeniz lazım. 2019EU29XXX şeklinde
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@nesatceri Kendi adıma konuşayım üniversitem henüz bitmedi ve lise mezunu gözüküyorum bir mesleğim de yok.Tamemen çekilişin şans olduğunu düşünüyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mefese benim arkadaşım forumda yok fakat 32k ile vize aldı bu sene
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@crazycells mrb tekrar.Bana haftalardır pue yatmıyordu bu hafta ise gitmediğim için ekstra gelir göstermedim ve 758$ yatmış.Ama biliyorsunuz önceki haftalar işten kazancım 200-330 arasıydı haftalık.Ne 158 ne 600 hiç yatmadı.Telefonla da maille de ulaşamadım.Ufak bile olsa gelirim olduğu için yatmamış olabilir mi yoksa hala hata olduğunu mu düşünüyorsunuz?
-
RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells siz supersiniz ya gercekten..Tesekkur ederim
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells pasaportumu ne zaman alacağım farketmez basvuru öncesinde kullanmayacağım cunku ama sıra numaram ilerilerde baya o yüzden formu erken doldurmak istemiştim..
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@crazycells hayır hiçbiri yatmadı sadece bu hafta çalışmadığım için 758 yattı.
Basak tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: türkiyeden alınan diploma denkliği ve yapılabilecek iş?Eğitim içinde yayımlandı
merhaba, turkiyeden isletme diplomam var , burada derslerimi saydirip denklik almak istedim bir de amerika diplomam olsun diye fakat universiteyi aradigim zaman universite diplomam oldugu icin ikinci bir diploma alamayacagimi soylediler.Sadece gereklilikleri yerine getirmek sarti ile yuksek lisans yapabilecegimi vurguladilar.Bu konuyla alakali lutfen bilgilerinizi paylasir misiniz?
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@caglaror @crazycells merhaba Virginiada issizlik maasindan yararlanmak icin her hafta iki is basvurusu yapilmasi gerek dendi.Is basvurusu yapiyorum fakat gov2go hesabima is basvurusu yaptigimi bildirecegim bir claim gelmiyor.3-4 haftadir issizlik maasi yatmadi.Bilginiz var mi?
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba Virginiadan Houstona taşındım.Adresimi değiştirirsem işsizlik ödenek tutarının değişmesi veya kesilmesi durumu var mıdır?

-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@Erbatur 2020 nin taxlerini gondermem gerekli mi ?
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
Merhaba yeni yıl öncesi virginiadan pue alıyordum.Yeni yıldan sonra da başvurdum claim geldi fakat para yatmıyor.Ektra unemployment icin başvurdum.Eve gelen kağıtta bizimle iletişime geçin reddedildiniz yazıyordu.Aradığımda ise benden belge istediler(2019 ve 2020 w2-1099 ve taxler) ama yanlış anladım sanırım.Paramın neden yatmadığı ve istenilen belgeler hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
-
RE: VirginiaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Virginia/Dc bölgesinde is konusunda yardimci olabilecek var mi?
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@Ryback hayır tabi ki değil.Ayrıca ben yuvarladım 1114$ filan yatmıştı.Devletin yardımını ayrı aldım hesabıma da yatmadı zaten
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@ckanak ama bide şöyle bir durum var ben 10.haftada başvurdum 9 haftalık Claim yapmıştım ve 1200$ yattı.O zaman da haftalık 50$ den fazla çalışıyordum.O neden yattı o zaman?
-
RE: ABD'de İşsizlik Maaşıİş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
@ckanak inceledim sanırım o yüzden 158+600$ yatmıyor hiç.Birde ben bir haftalık claimimi yanlış doldurdum onu nereden duzelttirebilirim?(aramak hariç)