çok kahroldum ya bugün..bugün 20.12.22 sabah 08.00 da vize b1-b2 vize görüşmem vardı, alttarafı halamı iki hafta ziyaret edip beraber abdyi gezip ülkeme geri dönecektim, kendimden emindim üniversitenin mütercim tercümanlık ingilizce bölümünden mezunum akıcı olarak ingilizcem var ve iyi derecedede ispanyolca konuşabiliyorum,beş yıldır güzel bir maaşla bir amerikan şirketinde çalışanım, maaş,sgk dökümler vs herşeyim hazır aynı zamanda babam istanbuldaki abd konsolosluğundan emekli ve green kartlı artı iki tane abdde yaşayan abd vatandaşı halam var, fakat gel görki bu sabah adam bana sadece pasaportumu isteyerek başladı bir defa neden abdye gitmek istiyorsun diye sordu, gerekli cevabı verdiğimde direk ret kağıdımı önüme fırlatarak beni sepetledi, ne bana bir açıklama fırsatı verdi, nede evraklarımı gösterme fırsatı verdi. Şimdi benimki şansızlıkmı? hatamı? acemilikmi? yoksa adamın o an ki reaksiyonumu?