Değerli arkadaşlar,
Başvuru süreci ile ilgili tüm bilgi, yöntem ve kullandığımız taktikleri forumda herkese açık bir şekilde paylaşmış olmamız, ve her ne kadar başvuru yapanlardan belirlenmiş kâr amacı gütmeyen kuruluşlara cüzi bir miktar bağış yapmalarını istesek de, Türkiye'deki kötüleşen ekonomik şartlar nedeniyle bu süreçten kaçınmayı tercih etmemiz sonucunda, Yeşilkart Forum başvuru servisini yavaş yavaş sonlandırma kararı aldık.
Bu yıl başvuru yapacaklara tavsiyemiz, forumda geçen yıl yayınladığımız başvuru videosunu izleyerek formu nasıl dolduracaklarını iyice öğrenmeleri:
Videoda bahsedilen yöntemleri kullanarak başarılı bir şekilde başvurunuzu yapabilir, yine de aklınıza takılan soruları forumdaki uygun başlıklarda sormaya devam edebilirsiniz.
Daha önce yalnızca forumun başvuru servisini kullanmış olan ve bu yıl da bizim aracılığımızla başvuru yapmayı planlayan kişiler için, onları yarı yolda bırakmamak adına bu sene de bağış karşılığında başvurularını yapacağız. Bu kişilere özel olarak detaylı bilgileri e-posta aracılığıyla ilettim.
Bugüne kadar bu servisi kullanmış ve Türkiye'deki kâr amacı gütmeyen kuruluşlara bağışta bulunmuş herkese ayrıca teşekkür ederim.
Başvuru yapacak herkese bol şanslar!






️ Merak ettiğim bir şey var, kaç kişi arasından katılıyoruz çekilişe yani bunun bir rakamsal bilinirliği varmıdır ? Cevap için teşekkürler şimdiden
daha iyi bir şey bekliyordum açıkçası. Hiç yok gibi bir şey ama bu
o yüzden başvuru yapıp başvuru yaptığınızı unutmanız en iyisi, buna fazla umut bağlamak sonucun açıklandığı gün bir hayli yıpratıcı oluyor (kazanamadığınız senaryoda). Forumda biraz gezinin orayı burayı karıştırın, sayılarla tecrübelerle ilgili şeylere ulaşırsınız. Bol şanslar şimdiden..




