s2000 motoru ovguyu hakediyor ama cok bombos bir araba ya
Stock halde dogru durust yol tutmaz, durmaz... Ama modifiyede onu cok acik, sevilmesinin nedenide bu zaten... Cok pahaliya gidiyor ikinci elde... Tam bir kucuk altin dunyanin hemen her yerinde... Saygi duyulasi bir arac...
Bana gore z4-Crossfire- s2000- Mx5 uclemesinden mx5in kullanimi en oyuncak hissi veren, en butunleyici olani olsada, oda bombos bir arac, ki oyle olmali, roadster zaten.... Ama tipim degiller 
Bir arkadasimda s2000 ve rx8 vardi. O soylemisti.,.. Abi rx8i biraz daha hizlandirmak, s2000binide biraz daha yolda tutabilmek icin para harciyorum demisti 
Ben Mercedes CL, bmw 6 serisi, vs daha donanimli ve buyuk araclari seviyorum... Ses sistemi ustunde olsun, hazir donanimi olsun vs vs
Eskiden Japon ve biraz daha ruh sahibi cadde araclarina merakliydim... ah ah neler vermezdim MPS Sti vs icin 
Sonra bir volvo c70t5 aldim... Sonra da yaslanmaya basladik sanirim 
Belki benim oglanlar biraz daha buyurse basit ve eski bir japon toplariz beraber onlarla...
Neyse... Araba sohbeti iyidir... Stresi alir 