Merhaba arkadaşlar. Amazon flex uzun dönem deneyimlerimi aktaracağım. DALLAS'ta yaşıyorum. Flex rahat bir iş değil, sadece kaç saatte ne kadar kazanacağınızı bilmeniz güzel bir şey. Benim için tek avantajı bu. İlk üye olduğunuzda tüm blocklar size aktif görünür ve seçme şansınız olur. Düzenli yapmaya başladığınızda sistem sizden blockları keser. Mantık az çalışanlara öncelik vererek onları elden kaçırmamaktır. Block almak saliselerle yarışmak demektir. Çoğu zaman blockun ne olduğuna bilr bakmadan alıp, sonra ne olduğuna bakıp istemiyorsam iptal ederim. Sistem herkese aynı blockları çıkarmaz. Örneğin eşim full time bir işte çalışıyor ben ise bu tarz işlerde çalışıyorum. İkimiz aynı anda flexi açtığımızda ona en az 15-20 sabit block görünürken bana hiç görünmüyor. Bu konuyla ilgili forumlarda çok başlık mevcut. Yani kısacası flexi her gün yaparım mantığı kesinlikle yanlış. Bazen flex blocku alabilmek için bir saat sayfa yenilemeniz gerekiyor. Çok can sıkıcı bir durum. Gelelim işin zorluklarına. Örneğin 3 saatlik block aldınız, aldığınız depoya göre ortalama 35-40koli alacaksınız. Bu kolilerin en az 10-15tanesi apartman olacak, apartman dağıtımları en zorlarıdır. Kapı kodları, içeri girememe, adresi bulamama bir sürü zorlukla karşılaşacaksınız ve dolayısıyla zaman kaybedeceksiniz. 3 saatte 40 koli aldınız, 30unu delivery yaptınız. Kaldı 10 koli ama saatiniz doldu. İki seçeneğiniz var, ya devam edip kolileri bitirmeye çalışacaksınız ya da depoya return yapacaksınız. Eğerdevam ederseniz en az bir saatiniz daha gidecek. Eğer return yaparsanız reliability %'niz düşecek. Belirli %'nin altında kalınca sistem sizin hesabınızı otomatik silecek
Sistem sizi köle gibi çalıştırmak üzerine kurulmuş. Bazılarının videolarda "sabah flex yaparsınız, akşam şunu yaparsınız günde 200dolar kazanıp takılırsınız" demelerine lütfen inanmayın. Not: sabah Flex blocku aşırı derecede azdır. Genelde flex scheduleları 4pm-5pm'den sonra başlar.
Bir not daha ekleyeyim: eşim bir block aldı. Block'taki tüm kolileri taratıp arabasına yükledi. Daha sonra flex app hata vermesi dolayısıyla depo görevlileriyle görüştü, görevliler kolileri geri bırakıp supportla iletişime geçmesini istediler. Dediklerini yaptı kolileri geri bırakıp supporta durumu anlatan mail attı. Bir hafta sonra bu olay gerekçesiyle hesabını sildiler. Hiçbir açıklama yapmıyorlar. Tek söyledikleri % oranın düştüğü ve hesabınız hiç suçunuz olmamasına ramen silinebiliyor.
Teşekkürler