@sChAdOw abi yani biz kiralasak evi mesela ben 1 oda 1 salon isdiyorum .o zaman ne app fee ,ne admin fee ,ne de depozit odemek zorunda deyilmiyim ?yani odemesem nolur acaba
sami nur tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Houston Apartmanİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
-
RE: Amerika’ya Yeni Gelenler İçin Faydalı Mobil Uygulamalarİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
@crazycells abi mesela ben amerikada t -mobile dan telefon hatti aldim .bu hat ne kadar surer ve fiyati ne kadar ?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells merhaba abi .ben babami kayd yaptirmak isdiyorum.ama onun çoçuklarinin yasi 21 den yukari. Şimdi ben çoçuk olan bölüme hiç bir şey yazmamaliyim öylə mi ?
-
RE: Mortgage Kredisi ile Ev Sahibi OlmakEmlak içinde yayımlandı
@knnrn abi amerikada peşin fiyatina ev alsam ,her ay evin sigortasin ödüyormu olucam ?
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
@keysnambır abi ben sordum telefonla ilgili .dediler ki , amerikada senin telefon çalişacak .
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@knnrn o sorulari nerden bula bilirim ?
-
RE: Amerika'da Nasıl Kiralık Ev Bulabilirim?Emlak içinde yayımlandı
@ayvalik10 abi oda kiralarina bakdim zillow.com da .orda 2 soz yazilmis .
1)application fee
2) admin fee
Bu ikisi ne anlama geliyor ? -
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
@crazycells western unionla 5000 dolar gondersek ne kadar komisyon tutar ?
Siz dediniz ne kadar gondersen 5 dollar tutar .o yuzden sordum -
RE: Green Card ile gelip ev kiralama hakkında öneriler...Emlak içinde yayımlandı
@knnrn selam Aysun hanimla nasil iletisime kece bilirim ?
sami nur tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Türkiye'den ABD'ye ev eşyalarının taşınmasıYolculuk içinde yayımlandı
@crazycells merhaba crazecell. Sizden bir ricam olucak . Uluslararasi kargo şirketleri taniyormusunuz ? Ben isdiyorum ki , Hollandaya ev eşyaları , yatak odalarını , götürmək isdiyorum .
-
RE: Amerikada Vergi ödeme sistemiVergi Sistemi içinde yayımlandı
@MySea abi merhaba .mesela ben is yerimde calisiyorsam ve benim patronum bana dese ki ,social security numberi ver bana ,ben senin yerine vergi dolduruyim ,o zaman ben vere bilirmiyim yoksa yok ?
Güvenlik açisindan sordum sadece .hiç kimseye itibarim kalmadi

-
RE: Kredi Skoru / Credit HistoryBankacılık içinde yayımlandı
@knnrn yani 5000 $ mi 17 faiz tutuyor .ben hesapladigimda 850 dollar ekstra oduycem 17 faize gore .bu dogrumu ?
-
RE: Kredi Skoru / Credit HistoryBankacılık içinde yayımlandı
@DonTurcos hayir oyle bir sey isdemiyor
-
RE: Kredi Skoru / Credit HistoryBankacılık içinde yayımlandı
@knnrn şimdi ben 5000 dollar bankdan götüre bilsem ,bunun faiz orani ne kadar olucak ?
-
RE: Kredi Skoru / Credit HistoryBankacılık içinde yayımlandı
@knnrn

abi dualarim kabul mu oldu ? Nasil .o hangi kart acaba 


-
RE: Gelir vergisi / beyaniVergi Sistemi içinde yayımlandı
@knnrn ya'ni siz ancak standard deductionimi kullaniyorsunuz ? itemize deductionu kullanmiyorsunuz.ben böyle anladim
-
RE: Gelir vergisi / beyaniVergi Sistemi içinde yayımlandı
@knnrn abi peki itemized deduction bölümü nasil hesaplanir ?
-
RE: Gelir vergisi / beyaniVergi Sistemi içinde yayımlandı
@knnrn birde eyer cocugum icin tax credit olursa ,vatandaslik aldigim zaman , bu bana zarar vermezmi ?
Cunki Trump public charge dan kim alirsa vatandaslikdan elene bilir .o yuzden sordum -
RE: Gelir vergisi / beyaniVergi Sistemi içinde yayımlandı
@knnrn peki itemize i nasil hesapliycaz ?