Bende mülakat mailimi aldım 
Özlem Toraman
@Özlem Toraman
Özlem Toraman tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar tekrardan 15 ocak mulakata girip AP kaldıgımız sürecimizin dün sonuna gelerek vizelerimizi aldık.. formda emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum
️

-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@blueboy21 hazirana kadar süreç uzun olunca insan negatif düşünebiliyor, neyse tamam olumsuzluk yok
herkesin vizelerine sağ sağlim kavustugu bir yıl olsun. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bkaraca evet.. geçen sene ocakta ap kalmıştım belgemi saglık raporununa yetiştiremeden teslim ettim,olası durumda onlar sizi arayıp yada mail atarak tekrar istiyorlar zaten saglık raporunuzu
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk merhabalar tekrardan sürecinizde kolaylıklar dilerim. Evet o gün memur işimi anlamadı işi anlatmak için ikna etmek yerine eşim direkt hızlı bir sekılde ingilizce konusarak ap kalmayı teklıf etti ve memur yıne anlamadi whats ap dedi daha snra acılımından sonra yıne kendısı karar vermedi arkadan geçen ılk kişiye sordu ve o ne derse onu yapcakti oda anlık işte tamam dedi ve sarı kagıt aldık, o gün gercekten sabah sansınıza denk gelen memurn da onemi var belkı kadın kendısı karar verse yokta diyebilirdi, o yüzden suan ben kararlı bir duruş sergileyin derim eger lise diplomanız olmucaksa bile ılk basta sohbete samımı baslayın güleryuzlu olun ki onlar da oyle oluyorlar zaten başarılar ve kolaylıklar dilerim inşallah olumlu sonuc alırsınız.
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
15 ocaktaki deneyimimi şimdi yazabiliyorum, sabah 7:30 daki randevumuza 7 de gittik sırayla içeri alıyorlar zaten, evrakları teslim ettikten sonra numaramız yandı sarısın gözlüklü güleryüzlü bir konsolos ile görüşme yaptık, mulakatı türkce secmıstık talihli bendim ama genelde eşim ile ingilizce konustular, daha sonradan evlendiğimiz için ilişki kanıtımız vs herseyi koymuştuk o hiç sorun olmadı 2 -3 fotografımıza bakıp elbisen cok guzelmiş diye iltifatta aldım
klasık sorular nereye gitceksnız orada tanıdıgınız var mi eşim daha önce amerıkada 11 ay bulunmustu onu sordu neden bu kadar uzun kaldınız dedi eşim acıkladı oda sorun olmadı
hersey iyi giderken ben meslegıme güvenip hazırlanmıştım mesleğim onette 7-8 svp si olan toptan ve üretim satış temsilcileri. meslege dair bütün evraklarımi götürdüm onet çıktısı bordrolar sgk dökümü antetli kagıda işyeri yazısı. Hiç birisine bakmadı meslegımı anlamadi hemen panikleyip tercuman çağirdi ben anlatmaya calıstım ama bi sorun olmuştu o arada mesleğimi kabul etmeyip tüm dosyaları bize tekrar basvurursunuz diyerek verirken eşim lise diplomamız hazıran ayında elimizde olucak AP durumu olamaz mi dedi konsolos what’s AP dedi acılımını söyledıkten sonra arkadan geçen birisine sordu olur mu diye o kişi tamam dedi ve sarı kagıt eksık evrak belgemizi verdi yaz sonuna kadar diploma ve pasaportlarınızı gönderin vizeniz basıldın dedi, cok stresli anlardı bizim için ama yıne bir şekıl umudumuz bitmedi. Kadın paniklediği için banka dökümanımıza bakmadı bu kısımda yeterli mi yetersiz mi bilmiyoruz 28 bin usd göstermiştik. Ve temmuz 11 de sağlık raporumuz doluyor hazıran sonunda diplomamı göndereceğim yeniden sağlık raporuda almamız gerekecek sanırm nasıl bir yol izleyeceğimi cok kestiremedim. Ama benim gibi meslekten basvurucaklar iki taraftanda garantilesinler hatta kesınlıkle lise diploması ile basvursunlar ben bir ders olayım sizlere. Çünkü gercekten meslek sartlarına uyuyordum ve o an konsolosu ikna edemezdik sorunun ne oldugunu da soylemedi kabul etmedi.. -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@blueboy21 Meslekten katıldım demiştim cümleye başlarken, ama haklısınız biraz karışık o anda cok karısık hislerimiz oluşmuştu çok kişinin başına gelecek olay değil:) lise diplomam şuan yok ama haziranda mezunum. Umarım olumlu sonuçlanır umutsuzluga kapılmak istemiyorum
-
RE: Göçmen ve Göçmen Olmayan Vize Randevu Sisteminde Değişiklik (30 Mayıs 2025)Gündem içinde yayımlandı
@gucarslan merhaba eksik evrağa kaldık haziranda göndereceğim bizimde kayıt yaptırmamız gerekiyor mu
-
RE: Lise mezunu olmadan başvuruya lise mezunu yazmakGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells tamamdır bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 haklısınız sanırm biraz fazla panik yaptım teşekkürler

Özlem Toraman tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk merhabalar tekrardan sürecinizde kolaylıklar dilerim. Evet o gün memur işimi anlamadı işi anlatmak için ikna etmek yerine eşim direkt hızlı bir sekılde ingilizce konusarak ap kalmayı teklıf etti ve memur yıne anlamadi whats ap dedi daha snra acılımından sonra yıne kendısı karar vermedi arkadan geçen ılk kişiye sordu ve o ne derse onu yapcakti oda anlık işte tamam dedi ve sarı kagıt aldık, o gün gercekten sabah sansınıza denk gelen memurn da onemi var belkı kadın kendısı karar verse yokta diyebilirdi, o yüzden suan ben kararlı bir duruş sergileyin derim eger lise diplomanız olmucaksa bile ılk basta sohbete samımı baslayın güleryuzlu olun ki onlar da oyle oluyorlar zaten başarılar ve kolaylıklar dilerim inşallah olumlu sonuc alırsınız.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bkaraca evet.. geçen sene ocakta ap kalmıştım belgemi saglık raporununa yetiştiremeden teslim ettim,olası durumda onlar sizi arayıp yada mail atarak tekrar istiyorlar zaten saglık raporunuzu
-
RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almakGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Doğancan-Kartal mesleğiniz uymuyorsa red alırsınız, en az lise mezunu olmanız gerekiyor.
-
RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almakGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Doğancan-Kartal merhabalar imkanınız varsa acık lise okuyun akşam liseside kabul görüyor bilginize. Bol şans
️ -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bkio siz Ankara’dan mulakat alırsınız bu cn ile endişe etmeyin

-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ozgurs ID numaranız varsa sorun yok size mutlaka ulaşır gözünüz aydın hayırlı olsun
️
️ -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ozgurs belki sizi konsolosluktan ararlar sisteme kayıt olun diye iyi bir memura denk gelirseniz konsolosluktan pasaportunuzu alabilirsiniz diyebilirler, aramazlarsa da ankara vfs gönderiyorlar ama yeni sisteme kayıt olmanız lazm pasaportunuzu vfs den almanız için.
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 çok teşekkür ederim
️
️ -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 çok teşekkür ediyorum
