Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @ata_ksk dosya numarası hangi dilimde


  • @aztek Merhaba, 21000 ortaları 2. dilim diyelim


  • @TS61 Case Number da sıfırları yazmayın. Ör. 2020EU12345 gibi girip deneyin.


  • @arnblt merhaba, maalesef aynı hata alıyorum.


  • merhabalar 2020 talihlisiyim İzmirdenim ilk başvurum.
    Dosya Numarasi: 2020EU38XX
    DS-260 Gonderimi: gg/aa/yyyy
    KCC Evrak Istegi: gg/aa/yyyy
    KCC Evrak Onayi: gg/aa/yyyy
    Saglik Muayenesi: gg/aa/yyyy
    Vize Mulakati: gg/aa/yyyy
    Vize Onayi: gg/aa/yyyy
    Pasaport Teslimi: gg/aa/yyyy
    ABD Ilk Giris: gg/aa/yyyy


  • @eccelli cok güzel tebrikler


  • Merhabalar. İzmir'de yaşayıp, 2020 GC Talihlileri Exelini dolduran 17 kişiyiz. Hepimizin yolu açık olsun.


  • @uhkaya çok iyi sadece forumdaki izmirlilere çıkmadı galiba 😆


  • @nilfersev DV2020 İzmir adayları buraya içinde söyledi:

    orumdaki izmirlilere çıkmadı gali

    Bu forumun exeli. Bu başlığı görmemiş olabilirler. 😆 Toplanırsak şayet ortak bir noktada bir buluşma yapabiliriz. Tanışmış olur belki aynı yerlere gitmeyi düşünenler vardır.


  • @uhkaya excel tablosunun ne olduğunu biliyorum. Biz 1 yıldır çekiliş sonucunu formda üye olup bekleyenlerdeniz. O yüzden eski üyeleri kastetmiştim ben. Mülakatınız hayırlısı ile güzel geçsin tabiki buluşma yapın. Geçen sen oldu hatta


  • İzmir'li arkadaşlar sizler buluşma yapmayacak mısınız???

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @nilfersev aynen, Izmir bulusmalarinda organizator bulmakta zorlaniyoruz, ilgilenen arkadaslari grupta bekliyoruz:


  • Bizde izmirliyiz ve dv2021 bekliyoruz, sayımızı bilelim, dv2021 var mı bekleme de..


  • Merhabalar bende 2020 İzmir talihlisiyim. Önümüzdeki günlerde bir buluşma planlanıyorsa bizde katılmak isteriz ...


  • @Emel geçen sefer izmir buluşmasına 5 kişi gelmişti. çok fazla ragbet yok izmirden. buluşma ayarlanırsa ben de gelirim.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    evet, Izmir ve Istanbul icin istekler geldi... Birkac gune gun icin anketleri olustururum, sonrasinda uygun gunleri belirleriz.


  • @ahmetkocyigit Ocak ayı içerisinde bir görüşme planlayabilirsek çok seviniriz... ( Bizim görüşme zamanımız da yaklaşıyor.) İzmir’de katılmayı düşünen kişilerle irtibat halinde olmamızın hepimiz için faydalı olabileceğini düşünüyorum... Teşekkürler


  • Biz de katılırız 🙌


  • @Hgkd Farklı şehir olur mu ? Kocaeli’den selam 🙂


  • Kimler kaldı geriye ...


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

Çevrimiçi Kullanıcılar

7
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.2k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum