Değerli arkadaşlar,
Başvuru süreci ile ilgili tüm bilgi, yöntem ve kullandığımız taktikleri forumda herkese açık bir şekilde paylaşmış olmamız, ve her ne kadar başvuru yapanlardan belirlenmiş kâr amacı gütmeyen kuruluşlara cüzi bir miktar bağış yapmalarını istesek de, Türkiye'deki kötüleşen ekonomik şartlar nedeniyle bu süreçten kaçınmayı tercih etmemiz sonucunda, Yeşilkart Forum başvuru servisini yavaş yavaş sonlandırma kararı aldık.
Bu yıl başvuru yapacaklara tavsiyemiz, forumda geçen yıl yayınladığımız başvuru videosunu izleyerek formu nasıl dolduracaklarını iyice öğrenmeleri:
Videoda bahsedilen yöntemleri kullanarak başarılı bir şekilde başvurunuzu yapabilir, yine de aklınıza takılan soruları forumdaki uygun başlıklarda sormaya devam edebilirsiniz.
Daha önce yalnızca forumun başvuru servisini kullanmış olan ve bu yıl da bizim aracılığımızla başvuru yapmayı planlayan kişiler için, onları yarı yolda bırakmamak adına bu sene de bağış karşılığında başvurularını yapacağız. Bu kişilere özel olarak detaylı bilgileri e-posta aracılığıyla ilettim.
Bugüne kadar bu servisi kullanmış ve Türkiye'deki kâr amacı gütmeyen kuruluşlara bağışta bulunmuş herkese ayrıca teşekkür ederim.
Başvuru yapacak herkese bol şanslar!






) I-864 formunun eşim tarafından da doldurulup yollanmasını istediklerine dair mektup aldık, hemen doldurup gönderdik. 25 Kasım’da 30 Aralık’ta mülakata çağırdıklarına dair diğer bir mektup aldık. Bizden evlilik sertifikası, fotoğraflar, ortak banka hesapları, kira sözleşmesi vs bir sürü evrak istediler. Görüşme sonrası tüm detayları ileteceğim. (Sorular, ne kadar sürdü, hangi dökümanları sunduk vs) şimdi sorum şu; görüşme mektubunu aldığımda daha önce mülakatta sorular yaklaşık 50 veya daha fazla soru yazan bir başlık bulmuştum eşimle pratik yapmak için neler sormuşlar yada sorabilirler diye fakat şu an bulamıyorun
linki paylaşabilir misiniz ? Ayrıca varsa süreç ile ilgili tavsiye yada sorular neler yaptığımızda alakalı yardımcı olmaya çalışabilirim sevgiler 🥰
fark bundan kaynaklaniyor... Sonrasinda da gelebilir, merak etmeyin.





