• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. dontoliver
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 3
    • İleti 52
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    dontoliver tarafından gönderilen iletiler

    • eski DV talihlisinin WAT yapması

      selamlar,2022 DV talihlisiyim.
      4xxx case numarasi ile vizemi mulakat tarihi alamadigim icin alamadim.

      19 yasindayim ve bu yaz Work and Travel yapmak istiyorum fakat eski gocmenlik planlarim yani dv talihlisi olmam ve DS-260 doldurmam bir sorun teskil eder mi?

      2 farkli sirket ile konustum biri problem olur digeri ise olmaz dedi,sizin goruslerinizi merak ediyorum.

      Tesekkurler

      Work and Travel (WAT) Programı içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      selamlar,bu başlığa canlandırayım biraz.

      4xxx olmama rağmen vizemi alamadım ve türkiye'de üniversiteye başladım.
      moraller tabii ki 30 eylül'den beri dipte.
      umarım 2023-2024de tekrar bu başlığa yazı yazarım.
      bu arada bu yaş aralığında olan var ise talihlilerden, bu konuyu açtıktan sonra bayağı şey öğrendim teenager olarak çalışmak/okumak ile ilgili ,herhangi bir sorunuza memmuniyetle dönebilirim 🙂

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      ve student diye belirtince istenen paranın arttığını duydum,
      Öğrenci olan benim ve ilk girişimden 1-2 yıl sonrasına kadar çalışıp sonra okula baslayacağım,fakat DS-260'da Student diye belirttiğim için direkt baslayacagım diye düşünüyorlar
      .Sizce formu açtırıp bunu değiştireyim mi yoksa mülakatta bu durumu açıklar mıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      arkadaşlar 3 kişilik bir aile için
      çocuk için student dedik
      anne sağlık sektörü
      baba da turizm

      bunlar türkiyede yaptığımız meslekler,sizce bu durumda mülakatta 40.000 Dolar yeterli olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      arkadaşlar şuan evrak onayı alamamamızın sebebi ne? dv2021 ler ile bakıldığı için yoğunluk olması mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      arkadaslar daha once de sordum da emin olmak icin soruyorum,kazanan annem,DS260'da tüm aileyi doldurdum fakat mülakata ve muayneye annemle ikimiz gidip annemin girişten sonra dönmesi ve benim tek kişi yaşamam mümkün değil mi? planı bunun üzerine kuruyoruz ama bi mantıksızlık/sorun yok değil mi burda?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      @Stiff abi günümü şenlendirdin çok teşekkür ederim

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      arkadaslar california'da okul tutionlari inanilmaz dusuk.kimse önermemis cok sasirdim herhalde public transportationun pek iyi olmamasından ve pahalı olmasındandır..

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      arkadaşlar kafam bir yerde karıştı,ben DS260'da SSN istediğimi belirttim,fakat forumda çoğu insan giriş yaptıktan 2 3 gün içinde bir USCIS office'a gittiğini söylüyor.Zaten formda belirttiğim için adresime gelmeyecek mi?
      Daha erken almak için mi ofise gidiyoruz?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      dostlar,1 sene sürecek köpek getirme yasağının konuşulduğu başlığı bulamadım.Nerede olabilir?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      dostlar selamlar,sadece meraktan soruyorum DS260'dan sonra tahmini ne kadar süre sonra KCC evrak talep ediyor?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      selamlar,çekilişi kazanan kişi annem.DS260 formunda anne babam ve ben olmak üzere 3 kişiyiz. Göç edecek kişiler sadece ben ve annem.
      bu durumda babamın formunu doldurmam ya da form ücretini ödemek durumunda mıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Green Card ile Ömür Boyu vatandaş olmadan yaşamak

      @crazycells 10 yılda bir kartı neden yeniliyoruz tam olarak anlamadım??

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      arkadaslar başvururken kapı numaran 23 dü şimdi evim değişmedi fakat kapı numaram resmiyette 26 oldu DS260 da 26 diye belirteceğim onu biliyorum,fakat ekstra bir şey yazmama gerek var mı direkt yeni numarayı yazacağım değil mi ?

      TEŞEKKÜRLER!!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      ve yaşından dolayı bizle gelemeyecek olan büyük kardeşi de belirtmem gerekiyor değil mi asıl talihlinin DS260 formunda?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Kazanan talihli kendi bilgilerini DS260'da doldurdu,,çocuğunuz sizle göc mü ediyor sorusuna evet diyip gerekli bilgileri girdi,buna ek olaraktan çocuk için yeni bir DS260 açıp onun bilgilerini de yazması gerekiyor değil mi yanlış anlamadım? Teşekkürler!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      DS260 formunda örneğin hülya koçyiğit sokağını türkçe mi yazmalıyım yoksa ''hülya koçyiğit street'' diye mi yazmalıyım ?? teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan baktim ama gözden kacti herhalde,sadece talihlinin mi evraklarını yollaması lazım bulamadim nedense ¯_(ツ)_/¯

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3