• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. dontoliver
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 3
    • İleti 52
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    dontoliver

    @dontoliver

    25
    İtibar
    185
    Profil Görüntülemeleri
    52
    İleti
    0
    Takipçiler
    3
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Yaş: 23

    dontoliver Takip etme Takip Et

    dontoliver tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      18 Yaşındayım.GC kazananıyım,tek başıma geleceğim ABD'ye.
      iİk 9 ay - 1 sene büyük ihtimal asgari ile çalışacağım,sonra community collage'a geçip 2 sene orada okuyacağım,sonra orada GPA'mı arttıracağım ve SAT'ye çalışacağım,oradan da 4 senelik bir üniversiteye transfer olacağım,yüzeysel olarak planım bu.

      Soruma gelecek olursam hem okul hem iş olanağı olarak hangi eyalet bana uygun? Alaska gibi extreme sıcaklıklar dışında iklim dert değil ve geldiğim gibi ilk aylardan hızlıca araba almayı düşünüyorum fakat public transportation sistemi gelişmiş bir eyalet olursa beni bu masrafdan da kurtarır ve çok da işime gelir.

      Chicago'yu düşündüm,iş olanakları fazla görünüyor,gelecek için kayda değer community collage ve üniversiteler de var gördüğüm kadarıyla.

      İngilizce konusunda problemim yok.

      Cevaplarınızı bekliyorum simdiden cok teşekkürler

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      Selamlar,araştırmalarım sonucunda Chicago ve Boston arasında kaldım

      Chicago GC'den önce de her zaman ilgi alanımdaydı şehir çok güzel fakat bu kadar soğuk olduğunu bilmiyordum,12 ay şortla gezen bir İzmir'li olarak bana ters düşüyor ama o kadar da problem değil.İş olanağı bol görünüyor toplu taşıma müthiş minimum wage de kayda değer fakat pahalı bir şehir diyorlar.

      Boston minimum wage bakımından muhteşem iklimi de İzmir'e benziyor ve toplu taşıması çok iyi deniyor fakat iş olanakları benim gibi 18 yaşında biri için yeteri kadar fazla mı emin olamadım.Nüfusu da Chicago'ya kıyasla çeyreği kadar.

      Bir evde oda kiralayacağım şimdilik öyle görünüyor ilk 5 6 ay için,ve bolca toplu taşıma kullanacağım.
      Bunları göz önünde bulundurarak seçmeme yardım eder misiniz?
      Teşekkürler!

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      Öyle değilmiş, yanlış bakmışım maalesef 😞

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @goblis çok teşekkürler!!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      Uzun araştırmalarım sonunda sanırım New York City ' ye gideceğim. Arabaya gerek olmaması en çok cezbeden şeylerden biri oldu beni fakat oda arkadaşlığı ile yaşayacak biri olmama rağmen gerçekten pahalı bir şehir olduğu söyleniyor.

      Benim gibi hizmet sektöründe yani Starbucks McDonald's gibi yerlerde belki de asgari ücret ile çalışacak insanlar burada hayatta kalabilir mi?

      Seneye Community Collage'a başladığımda da bir yandan okuldan sonra çalışacağım için çok sayıda iş ilanı olması beni cezbediyor.. Her türlü tavsiye önerinize acigim..

      Tesekkurler!

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      arkadaslar california'da okul tutionlari inanilmaz dusuk.kimse önermemis cok sasirdim herhalde public transportationun pek iyi olmamasından ve pahalı olmasındandır..

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      selamlar,bu başlığa canlandırayım biraz.

      4xxx olmama rağmen vizemi alamadım ve türkiye'de üniversiteye başladım.
      moraller tabii ki 30 eylül'den beri dipte.
      umarım 2023-2024de tekrar bu başlığa yazı yazarım.
      bu arada bu yaş aralığında olan var ise talihlilerden, bu konuyu açtıktan sonra bayağı şey öğrendim teenager olarak çalışmak/okumak ile ilgili ,herhangi bir sorunuza memmuniyetle dönebilirim 🙂

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Bilinmesi şart temel argolar ve kalıplar. (slang guide)

      müthiş olmuş fakat ''simp'' kızlara yalaklık yapan erkeğe deniyor haberiniz olsun :))

      İngilizce içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: FAFSA ve Üniversite Eğitimi için diğer burs ve kredi olanakları

      @MySea tesekkurker.
      18 yaşında solo geleceğim ailem türkiyede kalacak bu durumda hangi grantlere ve aidlere başvurmak gerek?

      Aile gelirimi belirtirken onlar türkiyede olacağı için ve abd te tax ödemedikleri için onların gelirlerini nasıl belirtebilirim?

      bu konular hakkında bilginiz varsa çok müteşekkir olurum!!

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      Bu arada Chicago ve Boston'da üstte saydığım şartları fazlasıyla sağlıyor, iş fırsatları ve mümkün olduğu kadar üniversite için para biriktirme konusunda bu 3'lüden hangisi savaşı kazanır?

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver

    dontoliver tarafından gönderilen son iletiler

    • eski DV talihlisinin WAT yapması

      selamlar,2022 DV talihlisiyim.
      4xxx case numarasi ile vizemi mulakat tarihi alamadigim icin alamadim.

      19 yasindayim ve bu yaz Work and Travel yapmak istiyorum fakat eski gocmenlik planlarim yani dv talihlisi olmam ve DS-260 doldurmam bir sorun teskil eder mi?

      2 farkli sirket ile konustum biri problem olur digeri ise olmaz dedi,sizin goruslerinizi merak ediyorum.

      Tesekkurler

      Work and Travel (WAT) Programı içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      selamlar,bu başlığa canlandırayım biraz.

      4xxx olmama rağmen vizemi alamadım ve türkiye'de üniversiteye başladım.
      moraller tabii ki 30 eylül'den beri dipte.
      umarım 2023-2024de tekrar bu başlığa yazı yazarım.
      bu arada bu yaş aralığında olan var ise talihlilerden, bu konuyu açtıktan sonra bayağı şey öğrendim teenager olarak çalışmak/okumak ile ilgili ,herhangi bir sorunuza memmuniyetle dönebilirim 🙂

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      ve student diye belirtince istenen paranın arttığını duydum,
      Öğrenci olan benim ve ilk girişimden 1-2 yıl sonrasına kadar çalışıp sonra okula baslayacağım,fakat DS-260'da Student diye belirttiğim için direkt baslayacagım diye düşünüyorlar
      .Sizce formu açtırıp bunu değiştireyim mi yoksa mülakatta bu durumu açıklar mıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      arkadaşlar 3 kişilik bir aile için
      çocuk için student dedik
      anne sağlık sektörü
      baba da turizm

      bunlar türkiyede yaptığımız meslekler,sizce bu durumda mülakatta 40.000 Dolar yeterli olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      arkadaşlar şuan evrak onayı alamamamızın sebebi ne? dv2021 ler ile bakıldığı için yoğunluk olması mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      arkadaslar daha once de sordum da emin olmak icin soruyorum,kazanan annem,DS260'da tüm aileyi doldurdum fakat mülakata ve muayneye annemle ikimiz gidip annemin girişten sonra dönmesi ve benim tek kişi yaşamam mümkün değil mi? planı bunun üzerine kuruyoruz ama bi mantıksızlık/sorun yok değil mi burda?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      @Stiff abi günümü şenlendirdin çok teşekkür ederim

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.

      arkadaslar california'da okul tutionlari inanilmaz dusuk.kimse önermemis cok sasirdim herhalde public transportationun pek iyi olmamasından ve pahalı olmasındandır..

      Eyaletler içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      arkadaşlar kafam bir yerde karıştı,ben DS260'da SSN istediğimi belirttim,fakat forumda çoğu insan giriş yaptıktan 2 3 gün içinde bir USCIS office'a gittiğini söylüyor.Zaten formda belirttiğim için adresime gelmeyecek mi?
      Daha erken almak için mi ofise gidiyoruz?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      dostlar,1 sene sürecek köpek getirme yasağının konuşulduğu başlığı bulamadım.Nerede olabilir?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      dontoliver
      dontoliver