Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @zehrof sizin mülakatınız neden geç yaptıklarını anlamadım
    ds 260 formunu geç submit ettiğiniz için mi? Acaba sizinle berber kaç binler hangi numaralar girdi bugün inanılmaz meraklandım .Keşke tüm forum sakinleri burayı sizin gibi güncellese. Günlerdir bekliyordum bir kıpırtı olur mu diye sizin mülakatınız görünce çok sevindim. Paylaştığınız için de teşekkür ederim, her gün birileri değişiklik varsa yazsın diye diye tüm forumu rahatsız ediyorum malum heyecanlıyız. Şimdiye kadar paylaşım yapan exceli dolduran burayı boş bırakmayan herkesin yolu açık olsun.


  • Biz de panik, heyecan, umut; umutsuzluk arasında gelip gidiyorduk sizi çok iyi anlıyorum .Mülakat aslında geç gelmedi, 186xxlerde numaramız. Hatta biz de gelmedi acaba ds-260'dan mı diye düşündük. (Evlendikten sonra yollamayı tercih ettik. Eşim kazandığını 1 eylülde fark ettiği için 😄) Dosya taşıyanlar yüzünden ufak bir gecikme yaşansa da ucundan mülakat alabildik sanırım, umarım sizlerin de bir an önce gelir randevularınız. Pause biter diyerek bekledik, belki sizin mülakatlara kadar pause biter de pasaportları bırakırsınız. Malesef 221g ile dönmek hala değişik duyguları barındırıyor.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

134
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.1k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum