Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @bkaraca Bilgi icin tesekkurler! Ben de Varsovadan mail bekliyorum bakalim, umarim artik hizlica dagitirlar

  • Bu başlıktan bahsedildi. Kullanıcı:   ATS16 ATS16 

  • @pearly merhaba, çok teşekkürler, hayırlısı ile pause kalkarsa…


  • cuma günü KCC'ye dosyamın Ankara'ya taşınmasını için mail attım. tahmini ne zaman dönüş gelir acaba? çünkü bu sabah Bangkok elçiliğinden mail aldım. Ds-260 formu yeniden açıldığı ile ilgili. ne yapmalıyım sizce


  • DS260'ı doldurduktan sonra KCC'ye mail atıp dosyayı Ankara'dan HongKong'a taşınmasını istemiştim ve olumlu dönüş olmuştu. 27 Mayıs'ta gelen mailden sonra dosyayı Ankara'ya geri taşımak için Ankara'ya mail gönderdim. Maili gönderdiğimde 9 günlük bayram tatiliydi, tatil sonrası gelen mailler çok olacağı ve hemen dönüş olmayacağı için tatil sonrası 1 hafta bekledim ve dönüş olmadı sonrasında aynı maili tekrar gönderdim ve o tarihten beri hiç bir dönüş olmadı. Dosyayı Ankara'ya geri taşımak için başka hangi yolu izlemeliyim?


  • @ReLoad Dosya taşıma işlemini KCC yapıyor konsolosluklar yapmıyor. Formda mail örnekleri var arama yaparak bulabilirsiniz.


  • Maşallah.... Forum pek sakin ne haber ne hareket... beliyoruz selamet olsun sonumuz


  • @Ozgeboran Siz formunuzu actirma talebinde mi bulundunuz? Yoksa hic bir sey yapmadan mi boyle bir mail aldiniz? Birde ceac sayfasina girdiginizde gercekten dosyaniz re-opennd olarak mi gozukuyor?


  • @mertcank34 hiç açtırmadım dosyamı. bangkoktan mail gelince direkt ceac sayfasına baktım ve re-opened yazıyordu


  • @Peyk74, içinde söyledi: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

    @ReLoad Dosya taşıma işlemini KCC yapıyor konsolosluklar yapmıyor. Formda mail örnekleri var arama yaparak bulabilirsiniz.

    HongKong'da ki mülakat için tarihimiz belli oldu, yine de KCC'ye mi mail atmamız gerekli?


  • @ReLoad Evet, konsolosluklar sadece interview aldiktan sonra dosyayi actirmak isterseniz yardimci olabilir. Geri kalan herseyi KCC hallediyor.


  • @ReLoad Evet dosyaları bir yerden bir yere KCC taşıyor ben öyle biliyorum formda bolcana örnekleri var geriye doğru biraz kurcalarsan bilgi bulacaksın.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

167
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

533.9k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum