@ozcancavus Hocam merhaabalar ben TMVN'yi çoktan iptal ettim PRO kullanmıyorum artık şu duraksama dönemine girdiklerinden beri tahmini tarih artık takip edilemicek şekilde ilerliyor ve doğruluğu bile şüpheli oldu bu yüzden kullanmayı bıraktım ve bir diğer nedeni de morali sağlam tutabilmek TMVN benim moralimi de maalesef etkiliyordu.
Ve ikinci sorunuzun cevabı yok zaten beni burada endişelendiren şey de bu bir çok paylaşım yaptım bu konu ile alakalı arkadaşlarımızdan bazıları çok endişe ettiğimi söylediler bazıları bana katıldılar ama günün sonunda bende bundan endişeleniyorum yani atıyorum bu adamlar bugün başlasalar işlemleri yapmaya aynı duraksama öncesi hızla mı başlıcaklar çünkü o yüksek hız seviyesindeyken bizim sürecimiz 2 ay ila 3 ay arasında gözüküyordu ortalama en azından daha yavaş bir tempoda başlayabilir bu da 2-3 ay yerine 5-6 aylık bir bekleme yaratabilir ve bunların hiçbir garantisi yok.
Yani şimdiden 2 ay bekledik ve tam 2 aydır çalışmıyorlar. Ve görünen tabloya göre Mayıs ayı içinde çalışmayı düşünmüyor gibiler en azından kıpırdama görmüyoruz. Yani bugün ben bunu anlattığımda biraz panik yaratıyorum gibi görünüyor ama panik yaratmıyorum paniğin içindeyiz aslında. Bugün ben 11 aydır bekliyorum. Haziran ayında başlasalar aynı tempoda başlasalar bile 3 ay da öyle üstüne eklicek 12+3 benim beklemem 15 ayı bulucak ve bu iyi ihtimal tüm yaz başlamamaları gibi çok kritik ve aşırılıkçı seçeneklerde var şuanda tamamen karambole gidiyoruz ve bu durum canımı çok sıkıyor.
Umut konusuna gelince bende çok umutlandım o kadar hızlandı ki bir noktada Nisan ayında onay alıcağıma inandığım için gittim ben sponsorumdan I-864 için vergi belgelerini herşeyi aldım yani onay geliceğine inanmıştım tüm belgelerimi bile önden hazırladım şimdi belgeler elimde kaldı gibi bişi oldu yani boşu boşuna o kadar erken hazırladım kaybettiğim zamanın ve acının hiçbir telafisi yok. Eşim 15 mayısta Amerikaya gidiyor bende türkiyeye dönüceğim sürecin başından beri 1 senedir beraberdik şimdi bizim için ayrılıkta gözüküyor.
Zaten Türkiye'de yaşamayı çekemiyorum başlı başına benim Türkiye ile derdim var bir de şimdi eşim de gidiyor üzerine ayrılık stresi duygusal hasar burdan sonrası için mentalim konusunda napabiliceğim hakkında hiçbir fikrim yok hepimiz için en iyisini diliyorum fakat ben umudu kestim resmen artık hissizleştim artık Amerikaya gidebiliceğime bile inanmıyorum rüya görüyorum gibi hissetmeye başladım. Avrupadan döndüğüme bile köpek gibi pişman olmaya başladım ama neyse yapıcak bişi yok beklemeye devam... Saygılarımla...