Resmi onay bugun sisteme dustu. Interviewdan 11gun sonra. Darisi bekleyenlerin basina. Mesakatli bir surec, kolayliklar diliyorum.
@Merve-Candemir, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)
Arkadaslar esimin F2A basvurusu bugun onaylandi. 2023 mayis ayinda baslayan bu surec bugun sonuclandi sukur. Ilk interview Seattle da olmustu, aradan cok zaman gecmisti, tasindigimiz icin ikinci interview Omaha’da oldu. Gayet guzel sekilde gecti. Buradaki herkesin umarim gonlunce olur her sey. Surec zor ve yorucu farkindayim, biz herhangi bir avukat ile calismadik her sey ile ben ilgilendim. Pes etmeyin. Guzel olacak her sey.






️
gerçekten bu sitedeki paylaşımlar ve bilgiler çok değerli iyi ki böyle bir site var. Süreçteki herkesin de şansı açık olsun 
herşey gönlünüzce olsun inş bundan sonrası için
darisi basimiza insallah
evet ben burada benimle yaşıyor uzaktan çalışıyor diyince domicile görmek istedi. Benim eşimin üzerine aracı vardı onun registration belgesini gösterdim, onun üzerinde adresi yazıyordu. Aslında soracaklarını düşünmemiştim çünkü NVC’ye hepsini yüklemiştik ama yine de çıktısını almıştım iyi ki o anda yanımdaydı o kadar belge içinden sadece buna bakmak istedi. NVC’ye bunu, drivers license bir de ailesinden aldığımız orada ikamet edeceğimize dair yazdıkları mektubu yüklemiştik hatırladığım kadarıyla. (Proof of domicile kısmına) Eşimin Amerika’da olan numarası aktif onu ödüyor ve aktif olarak banka kartlarını da kullanmaya devam ediyor. Bunları göstermeme gerek kalmadı ancak bilseydim daha hazırlıklı giderdim 
🥳 Bu süreç çok uzun sınavı çok stresi bol ama gün sonunda Allah’a şükür karşılığını aldık darısı bekleyen herkesin başına olsun




