@bilings Merhaba bence kalacak yer olarak orayı göstermeyin ve davet mektubu almayın bende zamanında başvuracağımda orada yaşayan amerikan vatandaşı tanıdığım vardı onu kullanacaktım ama sonra biraz araştırdığımda bu konsolosun yanlış anlamaya yol açabileceğini düşündüm ve bana tanıdık varmı dediğinde hayır dedim eğer birinci derece (anne baba kardeş vb) değilse tanıdıktan bahsetmek bence olumsuz durum oluşturur bu tabikide benim fikirim kalacak yer gösterme konusuna gelince avrupa gibi rezervasyon istemiyor bu yüzden kalacak yeri otel demeniz yeterli olur
Dikkat etmeniz gereken en önemlisi sizin döneceğinize ikna edece herşeyi sormasada orada konsolosa söylemeniz olacak ben görüşmemde bana sormadı ekrana birşey girerken yeni ev aldım onu eşimle kutlamak istiyorum dedim türkiyede yaptığım yatırımı bahsettim ayrıca uzun yıllardır çalıştığım için ve çalışıtğım şirkette pozisyonumu eşimin çalıştığı şirketteki pozisyonunu özellikle söyledim bu konu üstünde çok durdu işimizin çalıştığımız şirketin ne iş yaptığını sordu diğer bir konuda ds160 yazdığım tatil planımı yazarken daha önce benzer bir tatili başka ülkede yapıp yapmadığıma dikkat ederek yazdım benim tatil planımda şu yazıyordu ''miamide 4 gün kalacağım daha sonra gemi turu satın alıp tropikal adaları gezeceğim'' yazdım daha önce gemi turu yaptığım için konsolos özellikle bunu da sordu daha önce yaptınız mı hangi ülkelere gittiğimi sordu
Her soruya kısa veya çok uzun cevap vermemeye özen gösterin sizin türkiye ya bağlayan herşeyi net söyleyin kararını etkileyeceğini düşündüğünüz birşey varsa size soru sormadığı sırada ekrana birşeyler girerken söyleyin orada sizi dinliyor. evi dediğimde eviniz için sizi tebrik ederim dedi .
DS160 tatil planınız sakın ''çocukluk hayalim yada Filimlerde gördüm'' gibi yazmak yerine güzel net bir plan çizin tekrar söyleyim planınızı yazarken daha önce benzer birşey yaptıysanız onu yazın geçen bir deneyim okumuştum doktorun biri ....... seminere katılacağım demiştir daha önce katıldınız mı sorusuna hayır dedi sonra red yemiş benim görüşmemde bir iş adamı vardı onun konuşmasına şahit oldum fuar katılacağım demişti ve konsolos ona daha önce katıldınız mı başka ülkelerde dediğin adam evet dedi ve evrakları görmek istedi adam hepsini bir dosya halinde sundu
sizi destekleyecek evrakları istemiyor diye yalan beyan vermeyin orada isteye bilir ve yanınızda hazırlıklı gidin













