@greencardburak, içinde söyledi: Green card kazandıktan sonrası
Arkadaslar merhabalar 19 yaşındayım bu yil gc e basvuracam hatta pasaportumu bile çıkardım sorum şu ben ogrenciyim eğer çıkarsa bu greencard masrafları ne kadar çıkar mesela turkiyedeki masraf lar ardından abd deki masrafalf kimim kimsem yok bilgim var fakat neyse kısaca 2 bin dolar ile abd ye gidebilirmiyim
Su basligi inceleyebilirsiniz:
Bu da ABD'deki aylik masraflar icin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/393/amerika-da-yaşayanlardan-yaşam-maliyeti-örnekleri
Maalesef 2000 dolar cok az bir miktar, yukaridaki basligi harcamalar icin inceleyebilirsiniz. Tavsiyem en az 3-4 ay sizi idare edecek bir parayla gelmeniz yonunde... Tum planlarinizin beklediginiz gibi olacaginin ya da hemen iyi bir is bulacaginizin garantisi yok.






NVC kesin bir zamanlama yerine hep muğlak/sonu belli olmayan açıklamaları sever. Bahsettiğiniz yazı şu olmalı. "... The next communication you receive from NVC will be either a notice that your appointment is scheduled, or if an appointment is not scheduled within the next 60 days, we will send a notice stating that your case is still in line for an interview..."
umarım dediğiniz sürede randevularımızı verirler 



