Merhaba dostlar,
Şu anda 19 yaşındayım ve lise mezunuyum, orta derecede İngilizce biliyorum. Express Entry calculator'da hesapladığımda 300 civarlarında bir puanım oluyor.
Bir haftaya 2 senelik önlisans Bilgisayar Programcılığı bölümüne başlayacağım üniversitede.
Bu süreçte de İngilizce ve Fransızca'yı iyi derecede öğrenebilirsem Express Entry'de puanım 480 seviyelerine geliyor (+üniversite diploması), Fransızca kotasından Express Entry'e dahil olmak için güzel bir seviye diye gözüküyor sitesinde.
Daha önce bu şekilde deneyimi olup giden dostlarımız var mıdır acaba?
Yol gösteren herkese çok teşekkür ederim.






) ülkenin 90%u D vitamini hapı alıyor. Sisteme adam akıllı girebilmek en az 3 yıl. ve üzeri yoksa bir anlamı yok. Ben bir fabrikada işçi olarak çalışmaya başlamıştım, deneme süresi 5 aydı. Oraya giden herkese Allah kolaylık versin, sabırlar ve başarılar diliyorum. Yaşadımlarımı deneyim bile saymıyorum aslında bence hiç gitmeseydim en güzeliydi.




