Merhaba dostlar,
Şu anda 19 yaşındayım ve lise mezunuyum, orta derecede İngilizce biliyorum. Express Entry calculator'da hesapladığımda 300 civarlarında bir puanım oluyor.
Bir haftaya 2 senelik önlisans Bilgisayar Programcılığı bölümüne başlayacağım üniversitede.
Bu süreçte de İngilizce ve Fransızca'yı iyi derecede öğrenebilirsem Express Entry'de puanım 480 seviyelerine geliyor (+üniversite diploması), Fransızca kotasından Express Entry'e dahil olmak için güzel bir seviye diye gözüküyor sitesinde.
Daha önce bu şekilde deneyimi olup giden dostlarımız var mıdır acaba?
Yol gösteren herkese çok teşekkür ederim.






benim 2 haftayı buldu şu an tüm evraklar tamam sisteme yüklendi. Aktif amerikan vizem ve birçok ülkeye giriş çıkış olduğu için olumsuz olacağını düşünmüyorum ama zaman kısıtım var. 25 Eylül 2023 ten önce Canadaya giriş yapmam gerekiyor.



