@yenerelm, içinde söyledi: Abd Vatandaşı Çocuğumuz ile DV Başvurusu Yapmak
@gucarslan ben bir soru ekleyebilir miyim? Başvuruda gerekmediğini duymuştum ve çekiliş katılım formunu hep öyle dolduruyordum. 3 çocuğumun 2si Amerikan vatandaşı ve DS260 formunda onları belirtilmesi gerekiyor değil mi?
isterseniz belirtebilirsiniz, ama belirtmeseniz de bir problem olmaz.
Ama ABD vatandasi olan cocuklariniz icin DS-260 formu dolduramazsiniz.







Ben de doğru bir şekilde ikinci bir başvuru yaptım. Bundan dolayı sistem beni bir art niyet görüp diskalifiye eder mi ? Veya inisiyatif kullanır mı ? İyi çalışmalar.




