@osslemm Maalesef iki basvuru yapilmissa yapabileceginiz hicbir sey yok.
Cekilis basvurusuyla ilgili sorularinizi su konularda sormalisiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1455/dv2020-bekleme-odası
https://yesilkartforum.com/forum/topic/222/ücretsiz-green-card-çekiliş-başvurusu-nasıl-yapılır






) fakat emailleri parca parca gonderiyorum ki gmail bizi yine spam'a atmasin
180 lira verdim 3 kişinin dijital foto gönderimi için ayrıca oğluma da 4 tane biometriğimsi (3 yaşında bebe ne kadar rahat durursa o kadar durdu) fotoğraf çıktısı aldık





