@Can-Sansar Öncelikle hoşgeldiniz USCIS'e gönderdiğiniz I-130 için tebrik ederim fakat geldiğimiz noktada USCIS'in kurum içinde ciddi problemleri var burada @bamboo @ozcancavus gibi arkadaşlarımız var ve bende tabiki bekliyoruz maalesef USCIS tüm Consular Processing I-130 dosyaları için işlemeyi Mart 2026 itibariyle durdurdu Mart 2026 tarihinde en son 25 Şubat 2025'e kadar olan PD tarihlerine onay göndermişlerdi fakat geldiğimiz noktada bu kuyruk donmuş durumda.
USCIS bir çeşit yeniden yapılanma döneminde gibi gözüküyor hiçbi resmi açıklama olmasa bile topluluklardan ve yabancı forumlardan gelen bilgiler dahilinde gördüğümüz kadarıyla USCIS kendi SCOPS birimlerindeki çalışanlarını ve bu dosyaları FOD'a dağıtıyor ne zaman açıklama yapıcakları ve harekete geçicekleri konusunda bu noktada kimsenin bir fikri yok.
Maalesef bu aşamada bir sağlık,finansal kriz,çocuk doğumu gibi hayat ile alakalı kritik sorunlarınız varsa doğrudan bir Expedite talebi deniyebilirsiniz fakat bunlar çok nadir onaylanan istekler ve USCIS tarafından sıkı takdir yetkisine tabidir. Düşük ihtimal olsa bile şartları karşılıyorsanız deniyebiliceğiniz tek yol bu.
Maalesef karamsarlık vermek istemem fakat güncel durumda şuanda USCIS cephesinde işler bu şekilde işliyor olabildiğince güncellemelri gruptan aktarıyorum fakat bu noktada dediğim gibi bizde elimizdeki sınırlı imkanlarla süreci izliyoruz. Tekrardan size ve eşinize hayırlı olsun diyorum. Umarım süreciniz rahat geçer sizin gelişinizle bu kuyruk açılır...
Saygılarımla...







Kan ve röntgene indim bi alt kata. Orada 48 $ ödedim. Yukarı çıktım 1 saat sonra gel dediler. Tekrar gittiğimde biraz sıra vardı 2 saat bekledim. Fiziki muayenemi oldum. Aşı yaptılar 2 adet (tetanoz ve su çiçeği). Muayene de 250 $ ödedim. Endişe edecek bi şey yokmuş riayet etmemiz yeterli. Gayet güzel yönlendiriyorlar açıklıyorlar her şeyi. Ertesi gün 15.00 ten sonra konsolosluğa elektronik ortamda sonuçlar ulaşmıştır buraya gelmenize gerek yoktur ve sağlık raporunuzun bitiş tarihi 9 Mayıs 2022 dir diye mail geldi. Zaten bir problem olursa ararız aramazsak iletildi maili gelir demişlerdi. Şükür bi sıkıntı olmadı. İşin koyusu geride. Pazartesi mülakat. Eşim 10 gündür uyumuyor. Bakalım ne olacak?

excpedite isteği yaptıniz mı ve F2a mısıniz



