Guzel baslik katkilar cok ehemmiyetli olacaktir.
-
Doordash benim için ciddi pişmanlık oldu, bir gece nehir üstündeki köprü açıldı diye 10 dakika bekledim,restorana geç gittim diye kontrat ihlali verdiler, aradım izah ettim, yine de düzeltmediler. Bir daha da kullanmadım.
-
@ayvalik10 bilgi ve cevap için teşekkürler.
-
@Cevdet51, içinde söyledi: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgiler
@goodluck Özel posta kutusu kiralarsak greencard ve ssn gibi federal hükumetten gelen önemli postalar sorunsuz bir şekilde posta kutumuza gelir mi? araştırmalara mi göre posta kutu kiralandiginda bu tarz önemli evrakları oraya bırakmıyorlarmis doğru mudur.
Ozel posta kutusu derken postanenin kendi kiraladigi posta kutusundan bahsediyorsaniz oraya tum postalar ve paketler birakilir. Ancak farkli bir yerin posta kutusunu kiralayacaksaniz onu bilmiyorum. Orada sorun yasanabilir.
-
Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
@ecisso, içinde söyledi: Amerika’da Türk denizcisi olmak...
Herkese merhaba, bir greencardlı olarak İngiliz Bayraklı bir teknede deckhand olarak Bahamalar'a tur yapan bir Süperyatta çalışmam, amerikan topraklarından çıkmış gibi görünmeme sebep olabilir mi? İlla ki greencard'ımın riske girmemesi için Amerikan Bayraklı bir teknede mi çalışmam gerek?
Green card ‘a ait ülkede kalış ve süre tamamlama konularını aksatmadığınız sürece sıkıntı olmaz. Aksi taktirde biriktirmiş olduğunuz kalış süresi tehlikeye girer.
-
Herkese merhaba, suanda J1 trainee vizesi altinda ABD'de bir sirkette freight forwarder olarak calismaktayim. Hem lojistik sektorundeki arkadaslarla tanismak hemde sorusu olan varsa yanitlamaktan memnun olurum.
Daha cok ihracat/ithalatla ilgilenmekteyim, ABD'den yuku olan veya ABD'ye gidecek yuku olan varsa da yardimci olabilirim.
-
Merhaba biraz gec olabilir ama genede bildiklerimi anlatmak isterim. Suanda Amerika'da bir firmada freight forwarder olarak staj yapmaktayim. Eger ABD'den ihracat yapmayi dusunuyorsaniz %99 bir freight forwarder ile calisacaksaniz ve IRS'ten isletmenize veya kendinize bir TAX ID atanmis olmasi gerekmektedir.
ABD'deki freight forwarder yukunuzu kapidan alip arzu denilen destinasyona ( havaalani / liman veya direkt teslimat) nakliyesini halleder. Cok basit bir surec olsada regulasyonlara dikkat etmek gerek. Gonderici olarak bir takim sorumluluklariniz olacak, malinizin kontrol/lisans gerektirip gerektirmedigi ve ABD gumrugune ilan edilmesi icin gerekli detaylari da nakliyeciye saglamak zorundasiniz.
-
Merhabalar, TWIC denilen transportation workers identification credential almak greencardlı birisi icin mumkunmudur? İnternette vatandas olunmasina gerek yok yazmakta ama pek emin olamadım, USCG yeterliligi gibi TWIC almak icin de mi acaba vatandas olmamiz gerekli? Türkiyede son sinif Duim oğrencisiyim tanker, cruise gemisi ve limanda olmak uzere kisa sureli stajlarim mevcut, uzun bir staj surem kaldı, gemide calisma gibi bir planım yok ama limanlarda port operations, marine operations, terminal, yada crew recruitment alanlarinda calismak gibi bir hedefim var, coğu için TWIC gerekmekte, araştırmak icin ciddi vakit harciyorum ama nekadar istesemde bu sektörde çalışmak pek mümkün değil gibi hiç vakit harcamadan başka sektörlre mi odaklanmam gerek? sektördeki deneyimli kişiler olarak ne önerirsiniz dusuncenizi paylasabilirseniz cok sevinirim.
-
........
-
-
-
@smartcells abi bilmiyorum Amerika da mı yaşıyorsunuz
-
-
@vmature merhaba Serkan Yürekli ile iletişime geçerseniz yardımı olur. Son videosunda E2 vizesi ile göç eden bir kişi ile videosu var. Orada artık bu sektör için danışmanlık yapıyorum diyordu. İyi şanslar.
-
@ziyaku, içinde söyledi: USPS (Post Office) basvuru ve ise alim surecleri
2+ senedir hemen her ilana başvurduğum Usps'de nihayet Haziran başı itibariyle ise başladım ayrıntıları editliycem. Bu aralar çok yoğunum. Reserved 🙂
Evet Nihayet Ise girişten itibaren çok yoğun gecen bir ayı doldurdum. Daha önceki yorumlarımdan belki bilenler vardır 5 senedir Amazon Dsp driver olarak zaman geçiriyordum son iki senedir de hemen hemen ayni is olduğunu düşündüğüm (hiç alakası yok) Usps deki City Carrier Assistant (CCA) pozisyonuna etrafımdaki post ofislerin hepsine başvuruyordum. Gecen sene 3 defa başvurularım karşılık buldu ve offer geldi ancak 5 senelik oturum suresini henüz doldurmadığımdan hepsinden ret aldım. Nihayet bu sene mart ayında 5 seneyi doldurdum Şubat ayinin ortasında başvurduğum bir ilana nisan ayında offer geldi . Yine sırasıyla parmak izi verme randevusu eğitimler vs derken 4 haziran ise başlama tarihim olarak kayıtlara geçti. Simdi önümde 90 günlük deneme sureci var bu sureci de atlatırsam yerim biraz daha sağlamlaşacak kısmetse.
Başvururken hesaba katmadığım bir şey oldu . Şöyle ki : Benim başvurduğum ilanın ofis adi St Petersburg diye geçiyor. St Petersburg deki ofise de 12 tane yan ofis bağlı yani bunlardan herhangi birine seni atayabiliyorlar. Beni bula bula evime en uzak olan ofise atamışlar 30 mil tek yon araba sürüyorum. Bundan sonraki hedefim 90 günlük deneme surecini atlatıp yakınımdaki bir ofiste is ilanı açılırsa gidip postmasterla ya da manager la konuşup transfer istemek olacak. Yoksa bu yol çekilmez.Gelelim şimdiye kadarki çalışma temposu ve şartlarını Amazon isiyle karşılaştırmaya.
Önce amazonun artı eksilerini yazayım çünkü azlar. 🙂
Amazonda ise giriş ücreti benim olduğum bölgede 16,50$/h ve 5 sene çalışmama rağmen herhangi bir seniority olayı yok yani yeni ise giren adam 16,50 alıyorken ben 5 senelik eleman 17,50$ alıyordum. Amazon'da çalışırken aslında amazona çalışmıyorsunuz amazon için çalışan bir taşeronun elemanı oluyorsunuz en ufak hatada kapı dişi. Çok az benefitleri var örneğin sağlık sigortası için sadece çalışan sigortalı olursa 2 haftalık periyotta 108$ ödüyordum. Deductable i da hiç az değildi. Emeklilikle alakalı ya da 401K gibi benefitleri yok. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Amazon'dayken şirketten şirkete değişmekle birlikte genelde haftada 4 gün, günde 10 saat çalışıyorsunuz, Eğer şirketin size öngördüğü güvenlik ve sürüş şartlarını yerine getirirseniz isinizi 10 saatten önce de bitirseniz günlük 10 saatlik parası alıyorsunuz. Bu şartlar araç içi ve dışında bulunan 360 derecelik kameralarla AI kullanılarak denetlenmektedir. Stop sign da geçme ya da geç durma ya da yeteri kadar durmama , hız sinirini asma, öndeki aracı yakın takip ve bunun gibi bir suru şey yani biraz olma eşeğim ölme vaziyeti. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Biliyorum 2 kere yazdım ama gerçekten tek iyi yani buydu. Geleceği olmayan mecbur kalınmasa uzun sure yapılmayacak bir is. Amazonda isinizle alakalı dikkat etmeniz gereken tek bir şey var adrese gidip paketi bırakıp fotoğrafını çekmek. Bunların hepsini gerizekaliya anlatır gibi anlatan tek tek yapmanız gerekenleri söyleyen amazonun kendi uygulaması üzerinden yapıyorsunuz .Yani herhangi bir soru işareti yok yapacağınız isle alakalı yeter ki müşterinin kapısına bir şekilde ulaşın. 😁Aklıma gelenler amazonla ilgili bu kadar gelelim usps de şimdiye kadarki çalışmama göre deneyimlediğim eksilere.
Usps tam bir devlet kurumu yani bizdeki devlet memuru anlayışı neyse burada da gördüğüm üzere bu geçerli. Her turlu isten şikâyet eden kaşarlanmış elemanlar herhangi bir verimlilikle alakası olmayan sistemler. Her şey eski küf içinde en son ne zaman temizlenmiş belli olmayan sadece bir şekilde yürüsün gerisi halledilir mantığıyla bakimi yapılan dağıtım araçları vs. @goodluck arkadaşımın bunlara kesin ekleyeceği birseyler olur ben kısacık deneyimimle ancak bunları yazabiliyorum. 😁
CCA ler eleman eksiği ve regular yani kadrolu elemanların kafasına göre call out yapması ve hak kazandıkları izinleri kullanmaları nedeniyle haftada 6 gün ve günde 8+ saat çalışıyorlar. Bu çalışma da öyle zaman geçirme değil ha gerçekten çalışıyorlar Florida sıcağında bu haftaki is günlerimde günde 11 mil den az yürüdüğüm olmadı. Günde en az 4 litre su içtim.
Bu pozisyonun benefitlerini yazmıycam USPS CCA benefits yazarsanız ya da usps.gov dan careers sayfası üzerinden başvuru yaparsanız ayrıntılı yazıyor. Amazondan çok çok iyi olduğu bir gerçek. Ancak ne yazık ki herkesin yapacağı bir is değil fiziksel olarak dayanıklı olmanız gerekiyor.
Başka ofise transfer için nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle alakalı tecrübeli arkadaşlardan 🙏🏻 tavsiyelere açığım güncellemeler gelecek.
Eski pusku ekipmanlar arabalar kismina katilmamak elde degil 😀 Sistemde cok kohne o bir gercek. Kadrolularin kafasina gore ise gelmemesine kizma sende o keyfe bir gun varacaksin 😀 Istedigin ofise gecmek icin tekrar basvuru yapmak bir secenek ama o zaman ise giris tarihin yeni girmis gibi olur ve 90 gunde tekrar baslar. Sen hangi merkeze baglisin ve o merkez hangi subeleri iceriyor emin ol. Mesela bizde cape coral, fort myers ve lehigh acres diye 3 ayri sehir var. Bunlarin 3u de lee county’ye bagli. Ancak cape coral ve fort myers ofisleri toplam 8 olmasi lazim beraberdir. Cca’ler bu ofislerde gezebilirken lehigh’a gidemezler cunku o tek basina ayri yonetilir. Lehigh’a giden orda kalir. 90 gun boyunca sesini cikarmadan isini yap. Kadrolu olup iyi gecindigin kisilere aklindakileri sor. Ben senin icin carsamba gunu kendi menagerima soracagim. Supervisorlar bana gore isi en zor olanlar. Onlar pek yardimci olmaya meyilli degildir. Cunku altinda calisan elemanlara hic bi yaptirimlari yok. Sendika direk kafalarinda bitiyor. Ayrica tepelerinde de onlari push eden bir dolu yonetici oluyor. Dolayisiyla onlarin halden anlamasini bekleme. 90 gunu doldurduktan sonra israrli bir sekilde talepte bulunabilirsin. Hatta istedigin subeye gidip menajerle konusup orada calismak istedigini soyleyebilirsin. Ihtiyaci varsa seni ister. Ben clerk olarak calisiyorum biliyorsun. Ama carrier’lara da ne yapilabilir soracagim.
-
@zeliha forum ailesinden olan aynı zamanda youtube videoları çeken aykut size direk yardımcı olacaktır.:
-
Sektorde is arayisinda olan, NC eyaleti Charlotte sehri veya cevresine yeni goc eden veya planlayan degerli forum uyeleri;
Otomotiv tedarik zinciri veya operasyonlari ile ilgili iyi deneyimi olan ve elbette ingilizcesi gunluk iletisimi rahatlikla saglayabilecek arkadaslarimiz benimle iletisime gecebilirler. Ne yazik ki deneyime cok onem veriyorlar, bu nedenle iyi bir tecrube seviyesi gereksiniminin altini cizmek isterim
Calistigim sirkette zaman zaman acik pozisyonlar oluyor ve bu yaziyi belki ihtiyaci olan birine yardimim dokunabilir umudu ile paylasmak istedim. Suan "Tedarik Zinciri - Malzeme Planlama" pozisyonunda 1 kisi acigimiz var. Gelir acisindan deneyime bagli olarak tahminim senelik (brut) $65-70k civari veya ona yakin bir maas beklenebilir. Yakin bir zaman sonra ise, "Uretim Planlama" alaninda bir pozisyon daha aciyor olacagiz.
Ayrica genel uretim sahalarinda personel aciklarimiz da var fakat Uber, Lyft veya yemek dagitim islerinde vergi oncesi $16 ve ustu kazanilabildigi durumlarda, bu ikinci ise oncelik vermenizi tavsiye etmem. Ne de olsa saatlik $16 bir cok is alaninda rahatlikla kazanilabilir. Yine de ihtiyaci olan icin not gecmek istedim.
Bu ilanlar kapanmis olsa bile, ileride ihtiyaci olanlar icin bu iletim uzun donem icin burada dursun. Eger bu sirketten bir gun ayrilirsam, zaten iletiyi guncellerim
Güncelleme Tem 1 2022: Artık bu işyerinden ayrılıyorum
-
Sadece pilotaj eğitimi için ABD'ye gitmek isteyenler veya ABD'de pilotaj eğitimi alıp Türkiye'de iş aramayı, çalışmayı düşünenlere bir uyarım var!
1 Ocak 2022'den itibaren yürülüğe giren ve uygulanmaya başlayan SHGM yönetmenliğine (SHT-1LC) göre Türkiye dışından bir otoriteden (CAA) alınan lisansların ve ratinglerin Türk Lisansına çevrilmesi ve işlenmesi çok zorlaştırılmıştır. Bazı lisans türlerinde hiç mümkün değildir, özellikle yeni bitirilmiş eğitimlerin. Yani 0'dan ATPL'e bütün eğitimlerini yurtdışında alan biri artık bu lisansı Türk lisansına doğrudan çeviremeyecek. Yurtdışında alınan eğitimlerin tekrardan Türkiye'de de devam mecburiyeti olan sınıflarda aynen alınması, SHGM tarafından yapılacak yazılı ve uçuş sınavlarına tekrar girilmesi zorunlu tutulmuştur. 31 Aralık 2021'e kadar yurtdışında aldığımız lisans ve ratingleri sadece form doldurarak logbook ve diğer belgeleri beyan ederek aynen Türk lisansına çevirebiliyorduk. Yeni yönetmenlik ile bu devir sona ermiş oldu.
Bu kararın alınmasına Türkiye'deki uçuş okullarının baskısı neden oldu. Yurtdışında daha kısa sürede ve yarı maliyetle uçuş eğitimi ve lisans alınması nedeniyle çok sayıda öğrencinin başta Avrupa(EASA) ve ABD(FAA) eğitimi almak için yurtdışına gitmesinden rahatsız oldular ve bunun durdurulması için uzun zamandır uğraşıyorlardı. Türkiye'de 2-3 yıl süren ve 80 bin euroya mal olan eğitimleri Avrupa'da 1 yılda ve 35-40 bin euroya almak imkanı varken insanlar neden Türk okullarına gitsinlerdi?
Asıl çözmeleri gereken problem şuydu: Türkiye'deki pilotaj eğitimleri neden bu kadar uzun sürüyor ve neden yurtdışına göre hem de döviz bazında 2 kat pahallı?
1 Ocak 2022'den itibaren uygulanmaya başlayan yönetmenlik:
(SHT-1LC) LİSANS VE YETKİLERİNİN ÇEVRİLMESİ TALİMATI -
Guzel baslik katkilar cok ehemmiyetli olacaktir.
-
Su basliktan bilgileri takip edebilirsiniz, sorularinizi da bu baslikta sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/652/amerika-da-uber-eats-doordash-ve-pizza-delivery-yapmak/
Maalesef ayni is kolu icin her sehre ozel ayri baslik acmayi dogru bulmuyorum.
Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
-
@cem-yengeç, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
@crazycells benim eğliyetim ve ssn var ama vizem f1 kendi adıma başvurabiliyomuyum
F1 ile sadece kampuste kisitli bir sure calisabiliyorsunuz, eger kampus disinda calismak istiyorsaniz bu durumda ilk yildan sonra USCIS'ten izin almaniz gerekiyor. Eger USCIS'ten izin almadiysaniz sayin @cüneyt-tarıkman ve sayin @JEFF00 'in dedigi gibi yapacaginiz, statunuzu ihlal eden bir hareket oluyor.
-
@Sono, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
Merhaba herkese,
Delivery işlerinde Tips’in önemli olduğunu okumuştum. Merak ettiğim bu tipsler gelir seviyesi yüksek şehirlerde daha fazla olur diye bir genelleme yapmak ne kadar doğru? Ornegin SF civarında daha fazla tips elde edilir, Austin ya da Dallas çevresinde daha az elde edilir diye genelleyebilir miyiz?
Bence böyle düşünülebilir. Benim bildiğim iki şehir orta kesim ve altı olan Houston ve daha yüksek gelirllilerin oturduğu San Francisco aralarında dağlar kadar fark var diyebilirim. Houston bu işleri yapmak için iyi bir yer değil ama San Francisco biçilmiş kaftandı. Tecrübe ile mukabil. New York ve Chicago'yu dolaylı yoldan takip ettim oralrda da aynı. Ücretler bahşişler yüksek hep. Sehir ne kadar sıkışık ve kalabalıksa o kadar ücretler düzeliyor. Houston nüfus olarak büyük bir yer ama cok büyük alanda sıfır otopark sorunu orta kesim ve altının daha çok olduğu bir şehir olduğu için doordash ve UberEATS yapmaya bile tenezzül etmiyorum. Ölü fiyatlar ve bahşişler. Hatta şunu duydum. UberEATS'de siparişi kabul etsinler diye önce yüksek bahşiş verip sonra bahşiş miktarını değiştiriyorlarmış tabi uberde buna izin veriyor. Şehrin kalitesi cok önemli diyebilirim.
-
@gkhanfeez bey, Houston dışındaki Texas şehirleri için de görüşleriniz benzer mi? Örneğin Austin ya da Dallas civarı için?
-
@Sono, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
@gkhanfeez bey, Houston dışındaki Texas şehirleri için de görüşleriniz benzer mi? Örneğin Austin ya da Dallas civarı için?
iş olarak çok bilmiyorum. @caglaror Austin'de yaşıyor. Belki benden daha iyi bilir. Austin küçük bir şehir sayılır. Dallas yarın gidiyorum orası daha büyük orada da bir YouTuber vardı. Ona bakmak lazım. Ama sanmıyorum ki buradan çok farklı olsun. Austinden biraz ümitli olabilirim. Şehrin bir kalitesi vardı.
-
@gkhanfeez Net kar TX sehirlerinin hepsi acisindan CA'dan cok daha avantajlidir. Houston ile Austin acisindan ise net karlilikta Houston ondedir. Ana gider olan kira Austinde belirli seviyenin altina kolay kolay dusmez. Rideshare isini pandemi basinda birakmistim tekrar da yapmadim, cok zorda kalmazsam yapmayi dusunmuyorum. Issizlik maasinin kesildigi gunden bugune delivery isleri genel olarak dusus gosterse de hala gecinecek kadar kazandiriyor. Sonuc olarak saat gozetmeksizin calisirsaniz gunluk maks 10 saat ile gecinmenize yetecek parayi cikartirsiniz.
Saatlik gelirin degisimine gore de net calisma saatinizi arttirip azaltabilirsiniz. Austin icin sehrin bolgesine gore degismekle birlikte ortalama 7-8 saat calisarak 140$-160$ kazanirsaniz saatliginiz 20$ brut olur. Ben bu ucreti kabul edilebilir buluyorum. Hedefim genelde benzin haric 100$ i gecebilmek oluyor. Aracim 26mpg yakiyor ve gunluk yaklasik yarim depo benzin harciyorum. Depom 28-30$ civarina doluyor. Nadiren 150$ uzerine cikana kadar calisiyorum. Ancak Cuma, Ctesi gunleri cok zorlamadan 150$ uzerine cikiyor. Hersey yolunda giderse (arac ariza vermez, hastalanmazsaniz ve pandemi kurallari hava sartlari kotulesmezse vb) bu is yapilabilir. Ancak pratikte uzun vadede riski cok getirisi az islerden. Ve uzun sure yapilmasi hedeflenmemeli.
Austin insan profili Houston dan 1 tik daha beyaz yakali ve ogrenci tarafina kayiyor. Bu sehri biraz daha eglenceli biraz daha entellektuel vb kiliyor. Iklim olarak da nem daha az, sel cok cok nadir gorulur. Tum bu farklar tiplere ve yemek kulturunden hareketle de siparislere pozitif yansiyor. Mesafeler ve dolayli olarak ulasim sureleri Houston'a gore %50 kisadir. -
@caglaror selamlar, dv2022 kazananıyım ve Texas'a yerleşmeyi planlıyorum. Önceleri Houston bölgesine yerleşmeyi düşürken hava durumlarından dolayı Dallas şuan için ön plana çıktı, Austin de alternatiflerden biri tabi. Gerçi ilk etapta ev kiralarının ve yaşam maliyetlerinin Austin'de Dallas'tan yüksek olması sebebiyle halen Dallas'a daha fazla yoğunlaşmış durumdayım. Sizce ilk etapta yapabileceğim işler olarak gördüğüm doordash, delivery gibi işleri hangi şehirde yapsam kazancım daha iyi olur ve yaşam kalitesi açısından hangisi tercih edilmeli? Cevabınız için şimdiden teşekkürler...
-
Doordash the dasher must be active to schedule to dasher nedir?
Bir sorum daha var. Ornegin Uber eats de siparis geldiginde gosterilen ucret bize odenecek olan degilmi? $ 12 siparise 4 dolar
-
@cenkbey Diger sehirleri Austin kadar bilemem. Ancak Austinde ozellikle kirayi dusuk yakalayabilirseniz gecinebilirsiniz. Bekarsaniz oda kiralayarak para biriktirmeniz bile olasi. Kiralara gore Dallas'ta da bu is gecindirebilir. Austin ile ilgili genel bilgileri farkli basliklar altinda cok fazla yazdik. Spesifik sorunuz varsa cevaplarim ama tum meseleleri yeniden yazamam. TX icin gunluk brut saatlik 20$ kazandiginizda, gunde 6 saat calisirsaniz 120$ eder. 20$ benzine ve diger masraflara ayirin, 100$ haftada 6 gunden 4 haftada 2400$ eder. Giderleri buna gore hesaplayarak gecim durumunu kestirebilirsiniz.
Ancak defaatle soylemistik yeniden soyleyelim (vebal kalmasin) bu isler gecici dusunulmeli. Mutlaka en kisa zamanda baska bir ise gececeginizi planlayarak bu islere girisin. Getirdiyseniz paraniz erimesin diye veya paraniz yoksa gercek bir is buluncaya kadar (ki ASAP) yapilmali. Yoksa cok yipratici olabilir. -
@portl Doordash (DD) uygulamayi acabilmek icin lokasyonunuzun acik ve gecerli bir dasher hesabiniza sahip olmaniz durumunda size belirli bir bolgede belirli bir zaman araligi rezerve etme sansi veriyor. Bu sekilde dagitim yapmak istemezseniz, bolgenizde surucu acigi olusunca size musade ediyor (yine anlik). Oncelik rezerve edenlerde. Onlarin almadigi paketler olursa size veriyor.
-
@cenkbey merhaba, Dallas'ta yasiyorum. Doordash - Ubereats - Grubhub getirisi cok yüksek degil. Aktif olarak dönem dönem yaptim saatlik 20$'i sadece cuma ve cumartesi aksamlari gordum. Iclerinde en iyisi Doordas idi, o da beni yaklasik 1 sene beklettikten sonra hesabimi acti. Suanda dasher alimi yok diye biliyorum.
Not: Dallas bolgesinde kiralar pek de uygun diyemem. Nispeten uygun kirasi olan yerlerin suc oranlari cok yuksek, guvenlik sorunlari var. Guvenli temiz bolgelerde kiralar hic tahmin edemeyeceginiz fiyatlara cikiyor.
-
@cenkbey Slmlar hayırlı olsun. Eğer uygun eyalet ve şehir seçmezseniz hesaplarınız yoğunluktan dolayı aktive olmaz. Çünkü herkes bu işleri yapıyor. Ama Lyft açılır o kesin gibi.
-
arkadaslar merhaba, henuz basvurumu yaptim green card veya calisma iznimi bekliyorum. yani su an elimde biometricsten baska hicbir sey yok SSN yok calisma izni yok. cok sikiliyorum biraz rahatsizim da o nedenle beni yormayacak sekilde grubhub uberats yapmak istiyorum. oncelikle NYC de e scooter ile yapabilir miyim ? ( scooterim yeterince guclu ) ve esimin SSNi ile ( esim amerikan vatandasi ve green card basvurum marriage base ) bu uygulama hesaplarindan birini acip calisam mulakat gunu basimiza is acilir mi ? yok iste esin zaten kendi is yerinden maas almis ayni saatlerce NYC de kim bu ssn ile dagitim yapmis seklinde bir soruya maruz kalir miyiz ? esim bu durumu deport olursam kartimi alamazsam diye desteklemiyor ben de size sormak istedim. @crazycells
-
@mazk2104, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
arkadaslar merhaba, henuz basvurumu yaptim green card veya calisma iznimi bekliyorum. yani su an elimde biometricsten baska hicbir sey yok SSN yok calisma izni yok. cok sikiliyorum biraz rahatsizim da o nedenle beni yormayacak sekilde grubhub uberats yapmak istiyorum. oncelikle NYC de e scooter ile yapabilir miyim ? ( scooterim yeterince guclu ) ve esimin SSNi ile ( esim amerikan vatandasi ve green card basvurum marriage base ) bu uygulama hesaplarindan birini acip calisam mulakat gunu basimiza is acilir mi ? yok iste esin zaten kendi is yerinden maas almis ayni saatlerce NYC de kim bu ssn ile dagitim yapmis seklinde bir soruya maruz kalir miyiz ? esim bu durumu deport olursam kartimi alamazsam diye desteklemiyor ben de size sormak istedim. @crazycells
Baskasinin SSN'si ile calismaniz yasal bir durum degil maalesef.
eger bu dediginiz uygulamalari kullanirsaniz bunu USCIS'in gormesi cok da mumkun degil... Ancak bu bilgileri siz saglarsaniz ne is yaptiginizi ayrintili olarak gorebilirler... Bu konularda genelde IRS belgelerini ve orada yazilanlari referans aliyorlar.
-
Merhabalar. Eşim amerikan vatandaşı ama 2 yıldır Amerika'da yaşamıyor. Artık orda yaşamayı planladigimiz için eşim önceden gitmeye karar verdi. Henüz bir ev tutmadik. Bir tanidigimizin adresi üzerinden gitmeden önce doordash ubereats gibi hesapları açabilir miyiz?
-
@Saadet-I kayıt olmanız için amerika hangi eyaletinde iseniz o eyalete ait ehliyet ve de SSN numaranız olması gerekiyor sadece adres yetmiyor. Eşinde vatandaş olduğu için ssn otomatik var sadece ehliyet kalıyor aldığı eyalette iseniz ozaman hemen kayıt olabilir ancak ehliyet ile adres farklı eyalet ise ozaman önce o eyalete uygun ehliyet değiştirecek ondan sonra kayıt olabilir.
-
@ayvalik10 çok teşekkür ederim. Ohio ehliyeti var fakat kalacağı eyalet Florida. Geçerli oluyor demişlerdi yanlış bilgi mi acaba?
-
@Saadet-I
doordash ve uber lokasyonları aşağıda yer alıyor. En iyisi gidip bizzat sormandır -
@ayvalik10 Cok teşekkür ederim
-
Tekrar merhaba herkese Tampa'da delivery yapan arkadaşlar son dönem kazançlar nasıl acaba bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim
-
@Saadet-I belki sana fikir verebilir aşağıdaki siteden hangi bölge de delivery yapmak istiyorsanız saatlik ücretleri gösteriyor ancak gerçek hayatta bu işi yapanlar incelerde çok daha sağlıklı olur
https://www.indeed.com/cmp/Doordash/salaries/Driver/Florida
amazon flex
https://www.indeed.com/cmp/Amazon-Flex/salaries/Drivergrubhub
https://www.indeed.com/cmp/Grubhub-For-Drivers/salaries?job_category=driver
Benzer Başlıklar
60
Çevrimiçi
41.0k
Kullanıcı
4.4k
Konu
426.3k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum