@ozguryigit sayin @ozguryigit bu baslik icin biraz erken bence 🙂 isterseniz sonuclarin aciklanmasini bekleyelim...
Su an icin DV2022 Bekleme Odasi'nda bu konulari konusabiliriz. Ayrica su basliklari da incelemenizi tavsiye ederim:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/329/abd-ye-gitmeden-önce-ve-gittikten-sonra-yapılacaklar
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






Tabi önce bir kazanalım da gerisi gelir.
Bu yıl ilk defa Green Card başvurumu arkadaşım sayesinde yaptım. Green Card sonucumu sabırsızlıkla bekliyorum 


Allah’ ım sen konuyu biliyorsun. Dinim, amim




