@hülya, içinde söyledi: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri
Merhaba, DV2019 talihlisiyim, ABD ye ilk girişimizi 28 Nisan 2019 da yaptık ancak 10 gün kalıp geri döndük. 23 Nisan 2020 de temelli yerleşmek için gidecektik biletlerimizi de almıştık ancak pandemi den dolayı uçuşumuz iptal oldu. Şimdi temmuz sonunda gelmek istiyoruz ancak girişte sorun yaşar mıyız ondan endişe ediyorum cunku elimizde olmasa da abd dışında 1 yılımızı geçirmiş olduk. Ne yapmalıyım sizce benzer durumda olup sorun yaşamadan girebilen oldu mu acaba. Bu arada greencardlarımız bizde
Girişiniz Covid süreci nedeniyle geciktiği için büyük ihtimalle sorun yaşamazsınız. İptal olan uçuşla ilgili bilgileri yanınızda hazır bulundurun, havayolu firmasından gelen mesajları vs.