• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. daydreamer
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 9
    • Konu 0
    • İleti 559
    • En İyi 351
    • Tartışmalı 3
    • Gruplar 1

    daydreamer

    @daydreamer

    Forumun açık ara en kıdemli üyesi (gc başvuru sayısı bakımından :) )

    888
    İtibar
    1106
    Profil Görüntülemeleri
    559
    İleti
    9
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Yaş: 49

    daydreamer Takip etme Takip Et
    ⭐

    daydreamer tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @ayvalik10 DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

      @evetevetevet ALLAH aşkına bu kadar tembel olmayın bir araştırın ya sürekli bedavacılık yapmayın sorun size yazsınlar bu kafayla gitmeyin aynı soruyu istatistiğe vursak kafadan en az 50 kere sorulmuştur. Bir araştır eğer bulamazsan ozaman bulamadım acaba yardım eder misiniz diye yazarsın

      @EvetEvetEvet nickli üyeyi tanımıyorum, avukatı da değilim ama daha önce sıklıkla sorulmuş bir soruyu hiç araştırmadan bir kez daha sormuş bile olsa; "tembellik", "bedavacılık", "bu kafa" vb ifadelerle, zaman zaman büyük harf de kullanarak (bağırarak) senli benli bir üslupla itham etmeniz sadece gereksiz bir tartışmaya yol açıp forumun seviyesini aşağı çekecektir. Kaldı ki size sorulmuş bir soru değil, foruma hitaben sorulmuş. Cevap vermek zorunda değilsiniz ya da illa cevap verecekseniz de "bu soru daha önce çok sorulmuştu, biraz araştırırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz" şeklinde nezaket kurallarına daha uygun bir cevap verebilirsiniz. Sonuçta üye size hakaret etmiş, kabalık yapmış filan değil, üzerinize alıp, bu kadar öfkeyle saldırgan bir tavır içine girmenizi gerektirecek bir durum yok

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Son günler yaklaşıp da gerçekten kazanmayı ve yeni bir hayata başlamayı isteyen arkadaşların paylaştıklarını okudukça hissettiklerim sürekli değişiyor. Küçük çocuklu aileler kazansın istiyorum, çocukları eğitimlerine orda başlasınlar. Yeni evli çiftlere çıksın, çocukları orda doğsun yeni hayatlarına en baştan başlasınlar. Bekarlara çıksın, en kolay onlar alışır, belki orda evlenir yuva kurarlar. Büyük çocuklu ailelere de çıksın, çocuklar 21'i geçmeden şanslarını kullanabilsinler...........

      Ne bileyim, gerçekten isteyen, gerçekten hayal eden herkese çıksın istiyorum işte

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan lütfen biran önce o gün gelsin ve kazandığımızı görüp hazırlıklara başlayalımm

      Aramızda yeni arkadaşlar var, şimdiden yavaş yavaş hazırlıklara başlayalım. Sevgili yeni üyeler, çekiliş günü bu başlıkta aklınızın almayacağı bir kalabalık olacak, hiç adını duymadığınız bir sürü kişi, sonuç geyiği yapmak için girmiş bir sürü misafir, her saniye bir iki mesaj filan derken burası bildiğiniz semt pazarı gibi olacak. Korkmayın, birbirinizin elini sıkı sıkıya tutun, ilk defa başvuranlar eski üyelerin yakınından ayrılmamaya çalışsınlar. Kimseyi göremezseniz olduğunuz yerde kalın, biz gelir sizi alırız 😇🤗. Korkacak birşey yok, hiç panik yapmayın. Çekiliş bittikten sonra o kalabalık yavaş yavaş dağılacak (zaten onlara çıkmayacak da) sonra yine bizbize kalacağız, sakin sakin mülakat, seyahat hazırlıklarına başlarız 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Arkadaşlar sakin, heyecana gerek yok, hepimize yetecek vize var. Yapmayın bu kadar stres, boşa üzüyorsunuz kendinizi. Görün bakın forumdan başvurmuş herkese çıkacak bu sene

      😛👆 aha da yazıyorum buraya...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @celica, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @daydreamer sizin için özellikle dua edeceğiz 🙂 inş. mutlu eden bi casenumber gelir 🙏

      Çok teşekkür ederim, sağolun. Çıkmasını isterim tabi ama inanın benim yerime hayata sıfırdan başlayacak, yetenekli, genç bir arkadaşa veya yeni evli bir çifte filan çıkacağını bilsem de hiç üzülmem. Ben aradaki süreyi dolu dolu geçirdim, cebimde neredeyse beş kuruş sermaye yokken sıfırdan milyonlarca lira cirosu olan şirketler kurdum, yıllarca yönettim, devrettim, yenilerini kurdum. Bu sürede defalarca Amerika'da bulundum, çocuklarımın çoğu orda doğdu. 7-8 sene daha beklersem zaten bizim büyük sıpa üzerinden gc alabiliyorum ama şunu da biliyorum ki şu an çıksa ve gitsem, yeni bir heves yeni bir başlangıçla arada geçecek 7 yılda orada çok ciddi işlere girişebilir çok da başarılı olabilirim. Artık Türkiye'de yatırım yapmak istemiyorum, gönlüm geçti gerçekten, elim gitmiyor. Burada Amerika hayali kuran veya çoktan yerleşmiş uzun yıllardır orada yaşayan arkadaşlarla birarada olmaktan keyif alıyorum. Ara ara da hem şimdi gidersem hayatımın kalanı nasıl olur, hem de acaba üniversitede Amerika'ya yerleşme imkanı bulsaydım nasıl bir hayatım olurdu diye düşünüyorum doğal olarak.

      Ama artık bunları düşünmeye gerek yok, seneye gidince göreceğiz zaten. Bu sene forumdan herkese çıkacak 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Nesat61, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Sabah sabah hayatımdan 16 dakika çalındı, aynı şeyi siz de yaşamayın diye 1 dakikamı daha harcayıp bu mesajı yazmak istedim. Sizin için feda olsun. Uzuuuun uzun çekilmiş videoda anlatılan şu;

      Title 42 diye birşey varmış (ne olduğu videoda da yok, adını bilseniz yetiyor sanırım), 11 Mayıs'ta bu kural yürürlükten kaldırılacakmış. O tarihten sonra Amerika vizesi olmayan ve kaçak olarak başka bir ülke üzerinden transit geçip Amerika'ya girenler, doğrudan Amerika'ya iltica başvurusu yapamayacaklarmış. Örneğin birisi Türkiye'den uçakla Meksika'ya gider ordan da sınırı geçip Amerika'da polise teslim olursa, başvurusunu işleme almayıp direk sınırdışı edeceklermiş. Bu kişinin Amerika'ya iltica başvurusu ancak önce Meksika'ya iltica başvurusu yapıp reddedilirse ya da Amerika'ya girmeden önce CBP One diye bir uygulama üzerinden bir randevu ve görüşme tarihi alırsa (fiili olarak mümkün değil tabi böyle birşey) Amerika'ya yapacağı başvuru değerlendirilecekmiş.

      Bu. Hepsi bu. Videoda anlatılanların tamamı yukarıya kırmızıyla yazdığım 4 cümle. Okuması da süre tuttum toplam 45 saniye sürüyor. Gerisi eveleme, geveleme, alakasız konularda nutuk çekme, ıvır zıvır. Nefret ediyorum 3 cümlede verilebilecek bilginin 15-20 dakikalık videolarla yayıla yayıla anlatılmasından 🤮

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: 11. Sınıf öğrencisi olan biri lottery'yi tutturursa ne olur

      "11. Sınıf öğrencisi olan biri lottery'yi tutturursa ne olur"

      Muhtemelen babası kulağından tutup, "nereye gidiyosun lan sen, eşeğin sıpası" der, tartışmayı bitirir

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Ayrıca ucu hükümete dokunan en ufak bir yoruma dislike için hazır bekleyen üyelere de bir çift lafım olsun. Kendini belli etmeden kıyıda köşede çaktırmadan bekleyen çok yobaz gördük forumda, hepsi de eninde sonunda dayanamayıp kendini belli edip yasaklandılar. Son 10 yıldır yaşadığımız tüm felaketlerden dolayı, Cumhuriyeti esir alan siyasal islamcılar kadar onlara yol veren cehaleti de suçlu bulduğumuz bilinsin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: amerika'da yillarini gecirip "artik ulkeme doneyim" diyen var mi? varsa, neden bu karari verdiniz?

      Bu şekilde gelenler, İngilizlerin emekli olunca Marmaris'e gelip yerleşmeleri ile aynı nedenden gelirler heralde. Alım güçlerini 5e katlayıp, emeklilik gelirleri veya birikimleri ile Amerika'da veya Avrupa'da ortalama bir yaşam sürmek yerine, Türkiye'de üst sınıf bir hayat seviyesine ulaşmak olur temel amaç diye düşünüyorum

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: Los Angeles (California)

      @materialist, içinde söyledi: Los Angeles (California)

      Selamlar. 2.5 aydır Los Angeles'tayiz. Pek sevilecek bir yanı bulunmuyor. Hayat aşırı pahalı. Hiç öyle dendiği gibi iki kişi eli yüzü düzgün bir restorantta 50 dolara kalkamıyorsunuz. Fast food zincirleri dahi iki kişi 50 dolar civarı tutuyor tam büyük menü alırsanız.
      Fine dining ayarında bir yere gittiyseniz geçmiş olsun 150 dolar + tax civarı kitleyecekler demektir.

      Marketler de aşırı pahalı. Her şey ateş pahası. Ev paylaşıyoruz, bir odamız ve müşterek banyomuz var. Siyahi Mahallesi'nde 2500 dolar veriyoruz bu odaya. E git kardeşim başka yere derseniz hemmen karşınıza SSN, kredi skoru (evet oda tutmak için bile bunları istiyorlar) ve fırsatçı türk komunite çıkıyor.

      Her şey neden pahalı? Çünkü kiralar pahalı. Tıpkı sizin gibi marketler, restoranlar ve işyerleri de fahiş kirar ödüyorlar. Haliylr haşırtt to the müşteri oluyor. Benzin çok pahalı. Herhalde Amerika'daki en pahalı benzin burada. Costco dan alsanız dahi 4.40$ galonu. O da yeni düştü, 6.90dan indi.

      Ekim ortasında geldik. Geldiğimiz günden beridir sürekli bir şeylere zam geliyor. Özellikle süt ve süt ürünlerine. Enflasyon burada da sabunlu açıklanıyor. Temel gıdada enflasyon min %30, açıklanan %6😂

      Suç oranı yüksek, siyahi arkadaşlar suratsız ve atarlı. Polis, vurdu kırdı vukuat eksik olmuyor. İnglewood denen bir garabet var ki şehrin tam göbeğinde denebilecek yerlere kadar erişiyor. Bildiğin adana hürriyet Allah'ını seveyim.

      Kısacası bi halt yok burada. Yaşanabilir bir hayat sunmuyor. Bazı günlük işlerde iddia edildiği gibi diğer eyaletlere göre x3 x5 kazandırmıyor. O da hikaye yani. Türk komunite size ne derse onu bir dörde bölün.

      Kısacası bu aşırı abartılmış balon şehirde çok bunaldik. Bir sebebi de muhatap olunmak zorunda kalınan türk komunite aşırı vasat, fırsatçı, kötü niyetli ve içten pazarlıklı. Sanıyorum böylesine kötü bir Türk topluluğu hiçbir yerde yoktur. Her şeye yokuş yapıyorlar.

      Yazdıklarınızı herkesin kişisel görüşüne saygı duymak gerekir, demek ki bir takım olumsuzluklar yaşadılar, yoksa paylaşma gereği duymazlardı diyerek objektif şekilde okuyordum. Ta ki şunu okuyana kadar; "karşınıza fırsatçı türk komunite çıkıyor". Bunu söyleyemezsiniz, bu düpedüz ırkçılıktır. Cimri Yahudiler, dolandırıcı Ermeniler, pis siyahlar diyemiyorsanız veya deyince bu topluluklar ortalığı ayağa kaldırıp size de ırkçı yaftası yapıştırıyorlarsa, Türkler için de genelleme yaparak buna benzer bir sıfat kullanamazsınız. Diğerleri gibi bu da ırkçılıktır, Türk olmanız da hiçbirşey değiştirmez.

      Bu noktadan sonra başa dönüp yazdıklarınızı bu kez eleştirel bir gözle ve daha dikkatli okudum. Baştan aşağı tutarsız rakamlar vermişsiniz, ve yorumlarınızın hemen tamamı da taraflı ve haksız.

      Tek tek sıraladığımda daha net anlaşılacak;

      -Bazı günlük işlerde x3, x5 kazanıldığının iddia edildiğini yazmışsınız. Böyle birşeyi nerde okudunuz bilmiyorum. Ben bugüne kadar herhangi bir yerde böyle birşeyin iddia edildiğini ne duydum ne gördüm. Ne yani diğer eyaletlerde saatlik ücret $15 iken LA'de $45-$75 arası mı kazanılacaktı? Nereden çıkardınız bunu? Böyle birşey mümkün değil. LA'da daha fazla kazanabilirsiniz evet ama en fazla %30 daha fazla kazanırsınız. Buna karşılık kira, market, benzin vs harcamalarınız da %30 fazla olacaktır ama yine en fazla bu kadar farkeder, öyle 3-4 katı filan değil yani. LA pahalı, LA pahalı dedikleri de işte bu %30 zaten. Ama yasal çalışıp hakkınızı alırsanız o pahalılık da sizi etkilemez kazancınız da o oranda arttığı için. Yani şehir işsize pahalı (%30 pahalı) sonuç olarak. Evet belki LA'da fazla kazanabilirsiniz, Amerika'nın orta bölgelerinde saatlik $14 kazanırken aynı işe burda $18 alabilirsiniz mesela ama en fazla da bu olur, x3 x5 gibi fazla kazanmak diye birşey yok. Buna inanarak geldiyseniz korkunç bir hayal kırıklığı yaşamışsınızdır.

      -Inglewood'da, sizin deyiminizle "siyahi mahallede" paylaşımlı oda $2500 demişsiniz. Bahsettiğiniz bölgede böyle bir fiyat asla ve katiyen yok. O bölgeye o fiyatı vermişseniz sizi açıkça dolandırmışlar.

      -Fine dining bir restaurantta yerseniz size $150+tax kitleyecekler demişsiniz. Bunun nesine şaşırdınız anlamadım. Fine dining bir restauranta Orta Amerika'da ufak bir şehirde bile gitseniz o parayı ödersiniz, o da bulabilirseniz. Akşam 6dan sonra açık pizzacı bile bulamayacağınız şehirlerden bahsediyorum. LA en azından 24 saat, ister Fine Dining (sadece $150 ödeyecekleriniz değil, 2 kişi $5000 dolar bile ödeyebileceğiniz gerçek bir fine dining restaurant) ister dilim pizza satan fast food restaurant bulabileceğiniz ve hiçbir mevsim asla üşümeden veya sıcaktan bunalmadan dışarıda bahçesinde yiyebileceğiniz bir şehir. Ve yine fiyatlar da asla başka bir eyalete kıyasla 2 kat pahalı filan olmaz. Bir restaurantda 2 kişilik yemek LAda $50'sa ucuz bir şehirde de olsa olsa %30 daha ucuz olur, yani en iyi ihtimalle $35 olur. Bunu da zaten buraya yerleşen herkes biliyor, bu fark Tokat ile İzmir arasındaki fark.

      -Benzin $4,40 demişsiniz. Ne var bunda? Amerika'nın genelinde de $3,5-4 arası zaten. %30 düşelim $3,08 yapar. Tüm Amerika'da en ucuz TXda bulursunuz, orda bile zaten $3. Hiç öyle 3 kat 5 kat farklar yok.

      -"Türk komunite size ne derse onu bir dörde bölün" demişsiniz. Bu nasıl bir abartma! Hangi Türk komünite size herşeyi olduğundan 4 kat abartarak söyledi. Yazarken kolay da hesaba dökünce komik kaçıyor, siz ayda $3000 kazandınız da Türk komünite $12000 mı kazanacaksınız demişti veya benzine $4 verdiniz de $1 mı demişlerdi. Ev kiraları gerçekte $3000 ken, Türk komünite $750 mı demişti! Bu Türk komünite ne dediyse dörde bölün cümlesi de mantık dışı, boş laf. Asla denmemiş birşeye aslı astarı olmayan bir eleştiri.

      -Bir de "Suç oranı yüksek, siyahi arkadaşlar suratsız ve atarlı. Polis, vurdu kırdı vukuat eksik olmuyor. Kısacası bir halt yok burda" demişsiniz. Kime sordunuz da Inglewood'a yerleştiniz bilmiyorum ama bunun Ankara'da Çinçin'e yerleşip, burası Afganistan gibi, hem de Ulus'a kadar uzanıyor, (hakikaten de uyuşturucu yuvası Çinçin bağları Ankara'nın göbeği Ulus'a kadar uzanır) rezil bir şehir Ankara demekten farkı yok.

      -Dünyanın en güzel şehirlerinden birini gezip göremediğinize de üzüldüm aslında. Sadece fiyatlar yazarak ve bunları da açıkça 4 kat abartarak veya size 4 kat daha farklı olacağının söylendiğini iddia ederek, bir de yaşadığınız şehrin en vasat bölgelerinden biri olan kısmında gördüklerinizi şehrin tamamı gibi anlatarak yazdıklarınız büyük haksızlık olmuş. Bunlara eleştiri değil, pekçok insanın hayallerini süsleyen koskoca bir şehri karalamak denir.

      -Keşke yaşayacak bir şehir seçme aşamasında olan insanlara forumun amacına uygun bir şekilde fikir verebilecek daha objektif birşeyler yazabilmiş olsaydınız. Ama 2,5 ay Los Angeles'ta yaşayıp, bu kadar güzel bir şehir hakkında yazacak tek kelime güzel şey bulamamış olmanıza kimsenin inanacağını da pek sanmıyorum zaten.

      -Sonuç olarak yazdıklarınızın tek kelimesine bile katılmıyorum. Hemen olmaz, yakın zamanda da olmaz ama belki bir ara LA'ın hem güzel, hem can sıkıcı yönlerini (bunların çoğu çok güzel, birazı normal, çok azı da kötü) tamamen gerçeklere dayanarak elimden geldiğince bir de ben yazmaya çalışırım.

      California içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer

    daydreamer tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan @goyro666 Nereler düşündüğünüz yerler?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @paşa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @daydreamer, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Merhaba gençler, birşey sormak istiyorum, herkes gideceği eyaleti belirledi mi? Seçenekleri ikiye indirmek de olur

      Başlangıç için Houston, iş fırsatı çıkarsa Austin, parayı bulursam New York, hayaller California diyerekten tüm ülkeyi kapsadığım için bu konuda iyi bir örnek olmuyorum 😛

      Hakkaten ya, bu nedir 🤣🤣🤣 hiçbir istatistikte en ufak bir işe yaramayacak bir veri, bildiğin aşure tarifi gibi 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ayvalik10, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman

      https://www.expatistan.com/cost-of-living/comparison/boston/houston?

      @ayvalik10 istisnasız her soru için bir grafik, bir makale veya bir videon var değil mi? 😆 Valla saygıyla eğiliyorum, cidden müthiş 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @daydreamer, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Merhaba gençler, birşey sormak istiyorum, herkes gideceği eyaleti belirledi mi? Seçenekleri ikiye indirmek de olur

      Hatta soruya bir de ek yapayım; Herkes gideceği eyaleti belirledi mi? Neresi? ve Texas, California, Florida, New York (dipdibe olmalarından sebep NY+NJ+MA kabul edelim) dışında bir eyalet düşünen var mı? Neden?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Merhaba gençler, birşey sormak istiyorum, herkes gideceği eyaleti belirledi mi? Seçenekleri ikiye indirmek de olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @wolf_of_dragon, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman teşekkürler bu arada bizim yesil pasaport suresi uzatma işlemi oluyor yada komple yenilesekmi sizce hangisi daha uygun olur

      Pasaport uzatma işlemi pasaport basımı için çok uzun süre verilebilen zamanlarda acil çözüm olarak düşünülmüştü ama sınır kapılarında çok fazla kişi sıkıntı yaşadı, yurtdışı seyahatlerinde gittikleri ülkeye giriş yapamayıp geri gönderilenler oldu. Hatta NVİ şöyle bir de uyarı yayınladı;
      "Hususi pasaportlara kaşe uygulanarak geçerlilik süresinin uzatılması uygulaması Dışişleri Bakanlığı tarafından yabancı ülke makamlarına bildirilmiştir. Ancak süresi uzatılan bu pasaportların kabul edilip edilmeyeceği ilgili yabancı ülke makamlarının takdirinde olduğundan, normalden farklı kontrol uygulamaları olabilecektir."

      Şu an basımda sıkıntı kalmadı zaten. Yeşil pasaport başvuruları 3 günde basılıp postaya veriliyor.

      Kesinlikle uzatma işlemi yaptırmayın, yeni pasaport talebinde bulunun naçizane tavsiyem.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ayvalik10, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @wolf_of_dragon yeşil pasaport 5 yıl uzuyor. Standart pasaport 10 yıl çıkarabiliyorsun. Ayrıca amerika da iken tekrar yeşil pasaportu uzatamayabilirsin.

      Yeşil pasaportlar da artık 10 yıllık veriliyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ayvalik10 Yeşil pasaportlar da artık 10 yıllık veriliyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Alper-Bayram Şimdiden bol şans dileyeyim o zaman. Selamlar

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bu sene o sene 🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      daydreamer
      daydreamer