• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. waterman
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    W
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 29
    • Konu 3
    • İleti 2179
    • En İyi 1169
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 1

    waterman

    @waterman

    ⭐⭐⭐

    If you want to shine like the sun first burn like the sun..

    2246
    İtibar
    3294
    Profil Görüntülemeleri
    2179
    İleti
    29
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    waterman Takip etme Takip Et
    ⭐⭐⭐

    waterman tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • DV2025 Sohbet Odası

      Merhaba arkadaşlar,

      Bu konuyu açmadan önce cok düşündüm forumda imza konum olsun ve 2024 yılı için son totemimi yapayım diyerek açtım..

      Dilerim ki kimse bu odaya girmeden 2024 yılının kazanan talihlileri olur ancak durumlar maalesef bunu göstermeyecek. Bunun bir çekiliş olduğunu ve %2den küçük bi şansınız olduğunu unutmayın.

      Yeni başvuru yapacak ve başvuruyu bekleyecek olan arkadaşlara en önemli önerim kendinizi kaptırıp önünüze gelen fırsatları ters tepmeyin bizzat bunu deneyimleyen biri olarak umarım saatler sonrasının benim hayatımı degisterecegini ummak istiyorum.

      2024 yılında kaybedip teselli arayan herkes buraya içini dökmekte serbest…

      2024 Green card süreci hakkında genel sorularınızı; https://yesilkartforum.com/forum/topic/6410/dv2024-2024-green-card-lotosu-aşamaları

      2024 Green Card süreci hakkında sayısal verileri inceleyeceğiniz konu;

      https://yesilkartforum.com/forum/topic/6398/sayılarla-dv2024

      2024 Green Card sürecinin mülakat deneyimlerine;

      https://yesilkartforum.com/forum/topic/6411/dv2024-mülakat-deneyimleri

      Linklerinden ulaşabilirsiniz herkes için herşeyin en hayırlısını diliyorum.


      @crazycells edit:

      DV2025 Takvimi:

      dv2025 takvimi.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      Henüz gidememiş biri olarak şuraya içimi dökmek istiyorum..

      Babam öleli nerden baksan 10 yıl kadar olmuştur. Babam öldüğünde 12-13 yaşlarındaydım. Ne annem tarafından bi destek aldım ne de akrabalarım tarafından. Sabah okula gider öğlende çıkınca çalışmaya giderdim. Uğraştım durdum derken en son liseden mezun oldum. Mezun olunca herşeyin çok daha güzel olacağını düşünüp dururdum. Üniversite tercihlerini yapmak,bölümler seçmek hangi meslekte uzmanlaşacağımı ne yapmak istediğimi kendi içimde arıyordum. En sonunda İngilizceye birazda olsa heves edip en sonunda İngilizce Öğretmenliği okumaya karar vermiştim. Üniversite sınavına girdim birkaç falso ile birlikte öğretmenlik olmasa da İngilizce Çevirmenlik bölümünü özel bir üniversitede %75 burs ile kazandım. Kenarda ki birikimlerim ve sürekli çalışacağımı da hesaba katarak üniversiteye kayıt oldum. Sonrasında ne mi oldu? Hiçbir hayalim gerçekleşemedi. Ev sahibim bizi evden çıkardı,pandemi patladı vs vs…

      Tabi bu durumda devletten sosyal yardımlara başvuruyordum en azından bir nebze olsa da okula devam edebilmem adına… Tabi ki sonucu tahmin edebileceğiniz gibi olumsuz olarak bana geri döndü. En acısı da neydi biliyor musunuz ? Annemin babası yani dedem hayatta ve milyoner olarak yaşıyor. Sırf istemediği bi evliliği yaptığı için bizi hala kiralardan kiralara sürükleyerek,eğitimimi yarıda keserek yaşamış olduğum acıyı üst üste katlıyordu. Yaklaşık iki yıldır bi markette tezgahtar olarak çalışıyorum. Asla kimseyi aşağıda görmem ama bu kadar uğraşlarımın sonucu bu muydu? Sonsuza dek burada mı çalışıcam diye kendimi sıkarken aklıma green card başvuruları geldi. Bu ülkeden temelli olarak gitmek istiyorum çünkü hiçbir şehrinde veya semtinde saygı görmedim. Karşılaştığım insanların hiçbirinde iyi niyet göremedim. Ne ailem tarafından desteklendim ne de aile büyüklerim tarafından ne de devlet kanalından… ki ne acı bi durum bu. Belki de okulu bitirip alanımda uzmanlaşıp çok farklı bi hayata sahip olacaktım.

      Ben bunları yaşadım ama asla kendi çocuklarıma bunları yaşatmayacağım. Onları böylesine bi ortamda büyütmek,onlarında aynı sorunlarla boğuşmaması için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Yaşım 22 daha çok yolun başındayım evet ama son yıllarda yaşanan bu olaylar beni inanılmaz yıprattı.. Üstüne 60 bin TL borcumun olması da (babam tarafından kalan borçlar) benim artık bu ülkede tutunamayacagımı hissettiriyor bana. Vizem olsa 2 dakika bile durmadan direk iltica edicem ama işte hayat.. umarım DV2024 öncelikle kendim için sonrasında da herkes adına hayırlısı olur ve artık çıkar. Yıllardır bu anı bekliyorum resmen…

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Muhtaradana bu yazıyı okutursanız belki bir nebze fikirleri degisir: @OrlandoGücü bende bunu dememek için gitmek derdindeyim Türkiye’den. Bakınca ne demografik yapı kaldı ne de eski Türk dayanışması kaldı. Bi 10 yıl öncenin Türkiyesi olsaydı gerçekten gitmek istemezdim. İnsanların cok ufak birikimleri ile ordan oraya gezmesi,genel çalışma şartlarının bizden kat ve kat iyi olması, adalet terazilerinin doğru çalışması aslında olması gerekenleri biz Türk milletinden göremediğimiz için bize bunlar çok mükemmel ötesi geliyor. Aylık çalıştığım maaşı kiraya verdikten sonra ben böyle yaşamı ne yapayım ki? Üstelik kendi çocuklarıma da miras olarak bırakacağım tek şey kesinlikle böyle bi hayat olucak. Çünkü maddi anlamda bu ülkede 40 yıl içinde yapacağım tek şey en fazla bir ev almak olur. O evde 2+1 80metrekare küçük çaplı bi ev olur. Her zaman hayal ettiğim aile yaşantım eşimle beraber / ailemle beraber haftasonlarında tiyatro sinemaya gidip belirli sanat alanlarında ilerlemekti. Hep bunu istedim ama şartlar her zaman istekleri karsılayamayabiliyor maalesef… Ama gel gelelim ki bunu Türkiye’de yapmak cok zor çünkü 45 saat minimum çalışma saati var. Bu saat yeri geliyor 60a çıkıyor. İnsanlar kendi zamanını para karşılığı satmaya başladı. Para dışında hiçbirşey için gayret edemez hale geldik. Ama bunu yüksekteki ne patron tayfa anlar ne de bu ülkeyi yönetmeye çalışan kişi anlar. Cok öfkeliyim gençliğim çalındığı için benim gibi yüzlerce kişi olduğu için. Tek isteğimiz gerçekten refah seviyesinde eğitim görmek, yaşamak,gezmek ve eğlenmek. Bunlar sağlansaydı zaten eminim hiçbir Türk genci kendi ülkesini bırakıp binlerce km ötedeki ülkelerde yaşamak için sıralara girmezlerdi. Her ne kadar zengin ailelerin çocuğu bile olsa bu kaçmaya gitmeye çalışıyor artık. Dvlottery muhtemelen bu yılda hayal olucak bu yüzden pasaport doldurmaya başlıyorum bi iki ülkeye gidip sonrasında da bu başlık altında inşallah deneyimlerimi yazmak bana da nasip olur. Çünkü gerçekten inanılmaz derecede tükendim..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bugun benim doğum günüm ve Berat kandili cok hayırlı bi güne denk gelmesi benim için çok manidar oldu.. İnsallah en büyük hediye mayısta gelir 🙃🎊🎉 23e bastım inşallah 24üme ABD’de girmek nasip olur. Allah hepimizi hayırlı insanlarla karşılaştırsın hayırlı kapılarını sonuna kadar açsın 🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: Amerika'da İş Arama Süreci ve Tavsiyeler

      Yazdıklarınızı okudum cogu yazdığınız seye katılıyorum ancak şunu belirtmek istiyorum. Türkiye’de verdiğiniz emek her zaman sömürülüyor. Yasal saat üzerinde çalışan milyonlarca kişi var ve aldıkları ücret asgari. 5.500 tllik maaşın hepsinin kiraya yatırıldığı bi ülke asla refah seviyesine ulaşamaz. İnsanlar artık sosyal hayatlarından vazgeçip sadece para kazanmaya odaklanmış durumdalar. Türkiye’de dünyanın emeğini verip şirketini bi yerlere getiren insanların ne gibi bir artısı oldu? Kendimden örnek vereyim bilindik bir zincir markette tezgahtar olarak 3.yılıma gireceğim. Çalıştığım yer klasmanı yüksek ve personele değer veren bi şirketti ilk girdiğimde tabi. Bu şirkette vermediğim emek kalmadı ki vermiş olduğum bi öneri için saatlerce - günlerce sunum hazırladık. Sayemde uluslararası alanda ödül aldılar. Ama sor bakalım elime ne geçti? Kocaman bir sıfır. Fikrim resmen çalındı. Üst düzey yöneticiler ile elimde kanıtlı belgeler ile bu proje benim en azından beni daha farklı genel merkez pozisyonlarında istihdam etmelerini istedim. Bana ne dediler biliyor musunuz? Yapmış olduğun proje benim açımdan çok yetersiz. Bir adamın söylediği laf beni şirkete karşı da soğuttu. Benim kendi teyzemin ABD’de restaurantı var zamanında ne avukatlarla görüştük beni oraya aldırabilmesi için ama nafile sonuçlar olumsuz oldu. Kısacası kimse beni Türkiye içinde verdiği emeği alabilen bir olduğuna inandıramaz. Beyin göçü de işte tam olarak burda devreye giriyor. İnsanlar emeğin karşılığını almazsa gider baska bi yere emek verir.

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Artık 2 ay kaldı diyebilir miyiz? Çoğu kişinin hayatını değiştirecek bu çekiliş çoğumuza umut olurken çoğumuza gene mi ya tekrardan mı has not been selected dedirttiricek? Yapılan bir ton plan var bizim bu yıl kesin kazanmamız lazım baska çaresi yokk 🙂 umarım hepimizin cok sevindiği gün olur herkese bol şans dilerim 🤞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Geçen gün su yılbaşı konusu hakkında güzel bir konuşma geçmişti. Ona istinaden Twitter’da gördüğüm şu floodu foruma eklemek istiyorum ama önceden dikkat diyim çünkü geçmişe özlem aşırı baskın olabilir peçeteleri hazırlayın 🥹

      “ eskiden yılbaşına 1-2 hafta kala inceden bi heyecan girerdi hayatımıza, tv'ler yılbaşı programlarını duyurmaya başlardı, hemen her dizinin bir yılbaşı özel bölümü olurdu, işte, okulda falan çekiliş yapılır, insanlar birbirine hediye alırdı, bi heves vardı herkeste büyük marketlerde yılbaşı paketleri olurdu, içkili cipsli ithal çikolatalı falan, yılbaşı reyonları kurulurdu, karışık kuruyemişli, tombalalı, yılbaşı temalı. bakkalından berberine herkes bi süslerdi orayı burayı, camına bi şeyler yazardı yaldızlı sprey boyayla kuruyemiş alışverişi falan yapardık biz mesela, böyle kese kağıtları dolusu, çeşit çeşit. normalde çekirdekle tuzlu fıstık alırken yılbaşı diye iki kürek antep fıstığı, kabak çekirdeği falan. lüks tüketime yüklenirdi herkes lüks tüketim ironi bi yandan ama bi tarafıyla da değil. evet lükstü, ama herkes az ya da çok, yılbaşına özel açardı kesenin ağzını. sonra bilet alırdık aşırı hevesle. onun heyecanı yaşanırdı. 2-3 hafta bitmezdi geyiği. sana çıksa naparsıncılıklar. falan, filan yılbaşı akşamı, akşam yemeğine bi ekstra özenilirdi, çeşit artardı falan, peşinden de tv karşısına kurulup 5-6 saatlik şölen yaşanırdı resmen, kanaldan kanala gezer en güzel şeyleri kaçırmamak için tv rehberlerini takip ederdik. herkes bi mutlu, hevesli olurdu yeni yıla girince eş dost aramalar, yeni yılı kutalamalar (ne alakaysa) havaifişek izlemek için camlara doluşmalar. sonra saat 12'yi geçince de bi buruklaşırdık, şölen biterdi, kuruyemişler biterdi, babalar koltukta uyur, anneler ufaktan ortalığı toplamaya başlar falan ama herkes, her aile, az ya da çok, lüks ya da mütevazı, bi coşku, bi mutluluk yaşardı. şimdi zerre heves yok kimsede, ağzının tadı yok kimsenin, heyecanı yok. bitmiş insanlar. ama bunun daha kötüsü şu bu hevesi kırmak için sistematik çaba sarf edildi bu ülkede. ekonomi falan evet etken de, onun haricinde, gayretle, azimle yok edildi bu heyecan. marketlerdeki yılbaşı paketlerinden içkiler çıkarıldı, reklamını yaptırtmadılar asla kimseye tv programları, diziler, onlar, bunlar, hepsi ahlak polisinin sopasından geçirildi, hepsi hizaya çekildi bir güzel. türk aile yapısının şerefine, yepyeni bir hayat dizayn edildi, yılbaşı gibi bir gavur icadı o yapının en büyük düşmanıydı, ince ince, azar azar yok edildi kimsenin ağzında tat, içinde heves zaten kalmadı da, azıcık havamız değişse, biraz nefes alsak, mutlu olsak diye neye tutunmaya kalksak, elimizden aldılar resmen. yazık lan bize huysuz virjin yasaklandı lan bu memlekette, huysuz virjin'e tahammül edemediler. tahammülü geçtim, taviz vermediler resmen. bu türkiye'de böyle bir figüre yer yoktu, olamazdı, resmen bir mücadelenin cephesi yaptılar ülkenin en eşsiz sanatçılarından birini, biz de ööööyle baktık ulan milli piyango, fakirin bir iki haftalık ümidi, heyecanı, hayal kurma vesilesiydi, onu bile çaldılar. tv'ye çıkacak iki kıvırıp gözümüzü şenlendirecek dansöz bile battı, türk aile yapısını kurtarıp, koca bir halkı mutsuz, öfkeli, birbirine düşman bir yığına çevirdiler “

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Yorumları okudumda Allah askınıza HARP vs diye zırvalıkları sosyal medyada yeteri kadar gördük gerek yok burdanda görmeye.. bilime kulak verelim Celal Şengöre bu soru iletildi fantastik hikaye diye cevap verildi bu yüzden daha fazla bu konu hakkında durmaya gerek yok..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Eğer bu yıl çekilişi kazanırsam her gün küçük küçük green cardı beklediğim notlar yazdım hepsini forumda paylaşmayı düşünüyorum 😅 benim gibi günlük okumayı sevenler açısından cok güzel yazılar olduğunu düşünüyorum ufak bi totem yapıldı ✅

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ibrahimasar, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Bankadan kredi alıp o krediyi patlatma ve sonrasındaki yasal süreçler konusunda tek bir tavsiye vereceğim. Beğenmediğiniz bir zihniyetin ürünüdür bu. Şark kurnazlığıdır. Banka o parayı zarar yazdığında geride bıraktığınız fakir halkın vergileriyle o zarar örtülür. Gitmeyi planladığınız yerdeki en makul insan olma düşüncesini şimdiden özümseyin. O bakış açısına bürünün. Ben kötü değilim burası kötü düşüncesinden arının. Elde edeceğiniz her şeyi alın teriyle elde etme huzuruna erişin. Aksi takdirde korumasız bir işletmeye girip para çalmak da yakalanmadıktan sonra mubah olur. Banka, kuyumcu soymak da.

      Bir örnekle şöyle izah edeyim. Avrupadaki trafikte insanlar ne kadar saygılı, harika, bizim ülkede trafikte herkes felaket diye düşündüm. Sonra kendime sordum, sen nasılsın trafikte... Cevabım memnun etmedi beni.

      Mali durumu el vermeyip kredi çekmek zorunda kalan arkadaşlar, elbette çeksinler. bir miktarını döviz olarak buradaki hesaplarında bırakıp kredi taksiti geldikçe bozdurup ödeme yapabilirler, ta ki orada ellerine güzel para geçip krediyi kapatana kadar ve ya taksit taksit yine o hesaba havale yapıp internet bankacılığıyla ödemelerini taksitle de tamamlayabilirler.

      Neticede orası gurbet, yapamayabilirsin, bir hastalık olabilir. Beğenmezsin, geri dönemeye karar verirsin.. Amerikada belki 2 ayda kazanabileceğin bir paranın borcunu burada batağa dönüştürüp de sonra içinden çıkılmaz bir hale getirmek mantıksız.

      Esnaf sanatkar konusuna gelince, mümkün. Yakın aileden olup da bu tür destek olabilecek biri varsa değerlendirilebilir ama bir bankacı arkadaş anlattı galiba az evvel. Uzun bir süreç. Size böyle güvenip para verecek biri bulursanız zorlayın, nakit de vardır onda 🙂

      Buna imzamı atarım iyi biri olmak demek insaflı olmak arkasında kim var kim yok düşünmek demek. Borç yiğidin kamçısıdır orda 1-2 ayda kazanacağın para için burda kimse ailesini zora düşürmesin unutmayın bu ülke bizim ülkemiz her ne kadar memnun olsakta olmasakta bu ülkeye bi vefa borcumuz her daim vardır ve olacaktır 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman

    waterman tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Chromium, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası

      @waterman, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası

      @Chromium hayırlısını dileyelim ne diyelim 🙂

      İmzanızı gördüm de Amerika olmamış olsa bile günün sonunda en azından Türkiye'den kurtulmuşsunuz. Karadağ birkaç seneye AB'ye falan girerse sizin açınızdan tam anlamıyla harika olur durumlar ne bilmiyorum ama.

      Baktığım zaman geleceği parlak görünen bir yerdesiniz..

      Yanlış anlaşılma olmasın ben Karadağ’da yaşamıyorum sadece Karadağ kökenli bir ailem olduğu için 2045 yılına kadar geçerli kalıcı oturum iznim var. Vatandaşlığa dönmesini bekliyorum halen Türkiye’de yaşıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Chromium hayırlısını dileyelim ne diyelim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Arkadaşlar selamlar nasılsınız?
      Çok uzun bir süredir yoktum açıkçası denk geldide bi girdim. Şöyle eski mesajlara falan baktımda ABD hayallerinin üstünden abartısız yıllar geçmiş.
      Tabi birçok değişiklik olmuş süreçte çok istediğimiz o başvuru ücreti gelmiş, pasaport şartı geri getirilmiş 🙂 Olumsuz olarakta birçok şey yaşanmış mülakatlar pause edilmiş vs vs..
      Gitmek isteyen herkese bol şans 🤞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Her yıl olduğu gibi bu yılda maşallah forum heyecanlı. İnşallah isteyenlere nasip olur 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Başvuran ve bekleyen herkese şimdiden hayırlı olmasını temenni ediyorum.

      Başta en yakınımdakiler dahil olmak üzere isteyen forumun en eski müdavimlerine çıkar umarım. Şimdiden herkese hayırlı beklemeler biz sıramızı saldık 🫡😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      2026 GC basvuran bütün adaylara hayırlı olmasını temenni ediyorum.

      Bu yıl ve geri kalan yıllarda ben sıramı salıyorum abd dosyası tümüyle kapanmıştır benim adıma inşallah gerçekten ABDyi çok düşleyen insanlara çıkar ama çıkmazsada emin olun çok farklı bi yol sizi bekliyor olucak. 🙌

      Şunu söylemeden geçmeyeceğim olurda bir gün ABD’ye yerleşirseniz arkanızda bıraktığınız insanlara nazik davranın, farklı ülkede olmanın verdiği gereksiz özgüvenden uzak durun hele ki size yardım etmeye çalışan arkadaşlarınıza daha çok özverili olun 😉

      Herkese bol şans , iyi forumlar ! 🤘🏻

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97 bu laneti bozabilecek bi babayiğit lazım bize 😅

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Murat-4 %90ı Amerika’ya yerleşti hepsi hayatını kuruyor kalan %10 ile anca kahvaltıya gidebiliriz herhalde 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: Green Card ile Askerlik Tecili

      Herkese merhabalar,

      Konu green cardla tecil ama belki bilgisi olan vardır diye buraya yazmak istedim

      Karadağ’da kan bağı yoluyla sınırsız oturumum var ancak bu henüz bi vatandaşlık olmadığı için erteletmek dışında pek bi işe yaramıyor sanırım benim için. Ancak vatandaş olduktan sonra Türk vatandaşlığından çıkmak mecburiyetinde kalıyorum, çünkü Karadağ çifte vatandaşlığa izin vermeyen ülkelerden biri ancak paradoks burda başlıyor Türk Vatandaşlık kanununa göre vatandaşlıktan çıkabilmenin şartları arasında askerliğini tamamlama mecburiyetini şart koşuyor. Bu durumda mecburi olarak askerlik hizmetini tamamlamış olmak mı gerekiyor. Bu tarz durumla karşılaşan oldu mu?

      Askerlik İşlemleri içinde yayımlandı
      W
      waterman
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Murat-4 bir yılda şu forumda olan birine çıksa dişimi kıracağım zaten 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      waterman