@AgeGuns, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@crazycells, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@AgeGuns, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@Final-Approach Bu green cardı ilk çıkaran cumhuriyetçi parti idi , ronald regan sanırım , acaba neden böyle tamamıyla bir kura sistemini seçtiler bende merak ediyorum , trump ilk zamanlar bu sistemi kaldırıcaz komple dedi ancak kendi partisinden bile itirazlar gelmeye başladı sonra puanlama yetiricez dedi , 3 yıldır başkan ama tek yapttırdığı pasaport şartı getirmek oldu , bush döneminde bile puanlama sistemi getirmediler , acaba ne düşüyorlar, eminim vardır bir bildikleri , komşuları kanada bile en tecrübeli okumuş ingilizcesi iyi birleyleri seçerken bunlar rast gele seçiyolar , eminim arka planda bizim bilmediğimiz birşey vardır
Papa Bush olacak o... Cunku ABD'deki Asian-African-Mexican sayisi asiri derecede artiyordu ama beyaz Amerikalilar cocuk sahibi olmuyordu, nufus icindeki oranlari yavas yavas dusmeye basladi
O zamanlar Amerikan Dream populer oldugundan Avrupa'dan gelecek beyaz Avrupalilarin ABD'ye gelisini kolaylastirmak istediler. Ama artik Amerikan Dream, Avrupa icin bir dream olmaktan cikti... Yasanin amacinin aksine, 3. dunya ulkelerinden insanlar gelmeye basladi ABD'ye ve bu durum Cumhuriyetcileri rahatsiz etmeye basladi... O nedenle Cumhuriyetciler, bu yasayi geciren kisiler, ama ayni zamanda simdi kaldirilmasini da isteyen kisiler...
Yani DV lottery'nin asil cikma amaci "cesitlilik" degil, irkcilik 
Fakat Cumhuriyetci partinin eskiye gore gocmenleri daha az kucakladigi fikrine katiliyorum 
Hocam haklısınız ancak ;
İsteseler katılan ülke sayısını düşerebilirler , meksika ve kanada bu sene katılamıyor önceki senede katılamadılar , 3.dünya ülkelerini engellemeleri çok kolay değil mi ? Neden yapmıyolar ,cumhuriyetçileri rahatsız etmeye başladı diyorsunuz ancak , bush 8 sene yönetti ülkeyi istese kaldırdı yani çoğunluk onda değil miydi ? Yada onu geçtim şuan trump neden bunu yapamıyor ,anladım temsilciler çoğunlu onda değil ancak dolaylı yoldanda olsa bu sistemi kaldırır yada çok daha zorlaştırr , ancak 3 yıldır tek yaptığı pasaport şartı getirmek oldu , bence kameralara oynuyor , alttan alttan istiyolar aslında yasal göçmeni çünkü vergi kapısı sonuçta
Hayir, hukuksal anlamda nasil bir zemine oturtacaksiniz ulke secimini? Ayrimcilik oldugu icin anayasaya aykiri bulunur ve itiraz edilir kanimca o durumda (buyuk ihtimalle de iptal edilir)
Baskanin "savas ilan etme" yetkisi var ama kanun cikarma yetkisi yok. Bu cekilisin kaldirilmasinin yolu, gocmenlik kanunlarini degistirmek... Bu haberin 2-3 yilda bir hortlamasinin nedeni zaten bu cabalar (yasa tasarilari) zaten... Fakat karariniz hem Senato'da, hem de Meclis'te onaylanmali ki, yeni kanun teklifi olarak baskanin onune gitsin...
Gocmenlik konusunda Cumhuriyetciler ve Demokratlar cok farkli dusundugu icin anlasmalari cok zor oluyor, fakat anlastiklari ilk anda cekilisin kaldirilacagini soyleyebiliriz
cekilis iki tarafin da cok umrunda degil, sadece iki taraf anlasip yasalari degistiremedigi icin orada kaliyor.
bir de pasaport sartinin ne Trump ile ne de Cumhuriyetci parti ile bir alakasi yok. PAsaport sarti bence elektronik cekilis veya elektronik belge gonderimi kararindan bile cok daha onemli ve yerinde bir karar tum surec icin. Bu karari cekilis kotuye kullanilmasin diye getirdiler, insanlarin isini zorlastirmak icin degil.