@cato Green Card statusunu kaybeden birinin DV cekilisinden secilmesi içinde söyledi:
@crazycells
Doğru benimle aynı durum. Orada kaldığınız sürece bir olaya karışmadıysanız hiç sorun olacağını düşünmüyorum
Bu arada @crazycells su an ds260 da sign edilemiyoruz bir bilgisi olan var mı?
Case number ı kabul etmiyor
DS-260 formuyla ilgili sorularin bu konu basliginda sorulmasi uygun degildir, sorunuzu su konuda sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2164/dv2020-2020-green-card-lotosu-asamalari






Evet doğru ama eğer fotoğraf uygun değilse 18 rekorunu 20-30 çıkması söz konusu olur. Senin ki şanslı yılda çıkmış. Bugünlerde gitmek daha zor, malum dolar kuru.. Bana bu konuda yol gösterebilir misin? Fotoğrafın ölçüler için?



