@sedef gecen sene uc armadas basvurmustuk.iki arkadasima cikti...Kaderimizde varsa oluyor.
solita tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Gc kazananlara bir soru...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selam,
Benimde ikinci katilisim...Washington Dc deyim ve heyecanla bekliyorum. B1/ B2 vizesi ile geldim bir ay once...Bir yil kalmayi planliyorum . 6 ay dan sonra bir 6 ay daha uzatarak. Sansim burada yasami deneyimliyor olmak. Ve tamda bu sene bana cikmasina ihtiyacim var. Sorum su; green card cikarsa islemleri buradan yapabiliyor muyum? Saat farki nedeniyle muhtemel kimse yoktur ama bilgisi olan benimle paylasirsa sevinirim.Umarim herkes icin hayirlisi olsu -
RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
Merhaba bir sorum olacakti. 9 gunlugune Bahamas Nassau ye tatile gidip Washington DC ye Geri geldim. Americana kalis suremi uzatmismidir bu girls cikis net bilgisi loan varsa bana Hardinmci olabilirmisiniz
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Insallah ek bir cekiis daha olsun...
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Banana cikmamis...Seneye insallah. YA DA CIKANA KADAR

-
RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
@crazycells merhaba oncelikle...Evet baktım 10 gunluk tatıl sonrası ıkı ay daha uzamıs gorunuyor ...Tesekkuredeeım ilginize ve destegınıze
-
RE: 2019 DV Çekiliş Sonuçları (ANKET)Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2.katilisimdi malesef bu yil day cikmadi...
-
RE: Washington (State)Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
@damladav Hos geldiniz...Umarim bende seneye bu aansa sahip olurym.Suan washington dc deyim bir yil kalacagim bir alsilik olmazssa...potomac nehrinin yaninsa Mac Arthur Bulvarinda ikamet ediyorum.Dediginiz gibi orman nehir hersey harika..Sizinde bu eyalete geldiginizi okuyunca yazmadan durmadim...
-
RE: (L) Şirket İçi Transfer VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
@freeworld sizin adiniza cok sevindim. Hayirli olsun. Mutluukla yasamak nasip olsun insallah
-
RE: Gc kazananlara bir soru...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yekta umarım bir an öncr acıklanır vr gelirsin. Gec olsun da güç olmasın...Sen en zor olanı elde etmıssın bundan sonrası da olacak insallah.
solita tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
@crazycells merhaba oncelikle...Evet baktım 10 gunluk tatıl sonrası ıkı ay daha uzamıs gorunuyor ...Tesekkuredeeım ilginize ve destegınıze
-
RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
Merhaba bir sorum olacakti. 9 gunlugune Bahamas Nassau ye tatile gidip Washington DC ye Geri geldim. Americana kalis suremi uzatmismidir bu girls cikis net bilgisi loan varsa bana Hardinmci olabilirmisiniz
-
RE: Washington (State)Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
@damladav Hos geldiniz...Umarim bende seneye bu aansa sahip olurym.Suan washington dc deyim bir yil kalacagim bir alsilik olmazssa...potomac nehrinin yaninsa Mac Arthur Bulvarinda ikamet ediyorum.Dediginiz gibi orman nehir hersey harika..Sizinde bu eyalete geldiginizi okuyunca yazmadan durmadim...
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@yekta sen gideceksin enerjini dusurme
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Insallah ek bir cekiis daha olsun...
-
RE: (L) Şirket İçi Transfer VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
@freeworld sizin adiniza cok sevindim. Hayirli olsun. Mutluukla yasamak nasip olsun insallah
-
RE: 2019 DV Çekiliş Sonuçları (ANKET)Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2.katilisimdi malesef bu yil day cikmadi...
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@caglaror bende 41 ım ınsşşah seneye banada cıkar ve tum ısteyenlere

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@borat size daha gencsiniz...Ben bile hala deva, etmekten bikmadiysam

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@borat insallah Seneye size cikar...Evli oldugunuz icin Sansiniz daha fazla